Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Op 3-2-2023 om 14:23 zei FlyD:

Zijn er bewijzen voor het afkopen? (Oprechte interesse, want dat heb ik gemist). 

Slachtoffer doet aangifte, trekt aangifte in maar doet dat onder injuction. Dat kan over het algemeen maar één ding betekenen in de Britse rechtspraak, schikking buitenskamers. 

Verder vooral eens met deze tweet. Even los van de algehele schuldvraag. Zie ook: Rai Vloet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Satyr:

De timing. Doe dat dan twee weken voor de transferdeadline.

Mwah. Maakt niet veel uit, had overigens al veel eerder gemogen maar goed. Noem dan het aanstellen van Armas, dat begrijp ik dan niet. Al met al prima dat Jesse weg is, werkte gewoon niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat er dan heel wat clubs gestraft mogen worden, waaronder Manchester City. Maar typerend ook weer in het artikel dat een kutlub als Chelsea aandringt op actie terwijl die zelf niet helemaal zuiver op de graat zijn en het voetbal kapot maken met hun 550 miljoen uitgaven aan tansfers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maakt op zich niets uit wanneer of hoelang. Als de regels niet worden nageleefd moet dat worden bestraft. Eender welke club. We hebben het in het verleden vaker meegemaakt maar met kleine clubs zoals Sporting Lissabon, Dinamo Boekarest, Krasnodar etc.. Ik ben heel blij dat nu de grote clubs ook niet onder de radar blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites