La Pulga Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 5 minuten geleden zei delichris: Ik zeg niet dat ik er blij mee ben. Maar dit wordt wel genoemd. Als Ronaldo weggaat dat men dan naar Gakpo schakelen. Mijn welgemene excuses, ik kon uit jouw reactie alleen maar opvatten dat het jouw idee was om dan Gakpo als vervanger te halen. Het zal niet meer gebeuren en hopelijk aanvaard je bij deze mijn excuses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 Zojuist zei La Pulga: Mijn welgemene excuses, ik kon uit jouw reactie alleen maar opvatten dat het jouw idee was om dan Gakpo als vervanger te halen. Het zal niet meer gebeuren en hopelijk aanvaard je bij deze mijn excuses. Ik heb liever een echte spits, maar die zal wel niet komen. Bij deze geaccepteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 22 minuten geleden zei delichris: Huh hoe kom jij bij Sancho? Hoe niet? Gakpo=winger Antony =winger Rashford=Winger of kan het Elanga Exit en flop Sancho? Waarom zou je anders Gakpo halen als je al zoveel keus hebt? Staat als ik me niet vergis Bruno ook wel eens AML... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Hoe niet? Gakpo=winger Antony =winger Rashford=Winger of kan het Elanga Exit en flop Sancho? Waarom zou je anders Gakpo halen als je al zoveel keus hebt? Staat als ik me niet vergis Bruno ook wel eens AML... Als je eerst eens het artikel leest dan weet je om wie het gaat. Sancho staat basis en zou dus nu ineens een flop zijn. Tja oke? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 14 minuten geleden zei delichris: Als je eerst eens het artikel leest dan weet je om wie het gaat. Sancho staat basis en zou dus nu ineens een flop zijn. Tja oke? Ja en? Natuurlijk wil Christina weg, hij speelt nooit onder ETH.... Jij komt vervolgens met Gakpo die in je eigen heel artikel niet genoemd wordt... En Gakpo is toch een winger net als Ronaldo jarenlang is en was... En wingers heb je Elanga, Rashford(als nodig is), Sancho,Gakpo(dan volgens jou)(wordt dus niet like I said in artikel benoemd), Antony natuurlijk, https://www.transfermarkt.com/manchester-united/startseite/verein/985 En dan eventueel nog Shola Shoretire,Garnacho en Pellistri Dus wat moet je dan met Gakpo en waar ga je Sancho dan laten? https://www.infogol.net/en/player/jadon-sancho/16321 Nou indruwekkend hoor.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 Jij volgt dus duidelijk het Engels voetbal niet. https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1048258/eredivisie-trio-en-ronaldo-plaveien-de-weg-united-keert-terug-voor-gakpo.html Als wingers heb je zeker: Sancho, Elanga, Antony. Rashford en Martial zijn de spitsen. Shoretire moet meer rijpen in onder 23 net als Pellistri en Garnacho. Ze trainen mee met het eerste. Dus vier wingers is gewoon nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 3 uur geleden zei delichris: Jij volgt dus duidelijk het Engels voetbal niet. https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1048258/eredivisie-trio-en-ronaldo-plaveien-de-weg-united-keert-terug-voor-gakpo.html Als wingers heb je zeker: Sancho, Elanga, Antony. Rashford en Martial zijn de spitsen. Shoretire moet meer rijpen in onder 23 net als Pellistri en Garnacho. Ze trainen mee met het eerste. Dus vier wingers is gewoon nodig. Dat is jouw mening en visie, prima. Mijn mening en visie is dat extra winger voor jullie allicht nodig is, maar dat je met Gakpo niet gewenste niveau haalt wat je nodig hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 Rashford gebruikt EtH als spits. Martial was eigenlijk de beoogde spits in de voorbereiding. Beide hebben het op die positie goed gedaan (volgens EtH). Sancho linksbuiten, Antony rechtsbuiten. Elanga is matig, Garnacho is nog pril. Extra vleugelspeler is wel gewenst. Ik heb ook wel mijn twijfels over de Gakpo van dit seizoen. Niet super veel snelheid of creativiteit. In de PL moet je wel ergens exceptioneel in zijn. Aan de andere kant is hij wel heel klinisch. Hij heeft een vast schot, niet veel kansen nodig en doet geen vreemde dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 Trossard (al zal Potter die misschien liever naar Chelsea zien komen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 43 minuten geleden zei Kami: Trossard (al zal Potter die misschien liever naar Chelsea zien komen) ja, dat zou lekker zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 Niemand wil Ronaldo toch nu? Tenzij hij bescheiden gaat doen en naar Sporting gaat bijvoorbeeld. Maar we kennen hem.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 3 hours ago, Kami said: Trossard (al zal Potter die misschien liever naar Chelsea zien komen) "Trossard recently confirmed that he would be interested in lining up with former Brighton boss Graham Potter at Chelsea but would want assurances over playing time at the club. "Our coach has now left for Chelsea, but speculations about me following him are pointless. If the opportunity arises, I want to go. But I do want to play and not sit on the couch," he told reporters." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 Messi natuurlijk GOAT-status, maar toch had ik bij hem nooit het gevoel dat ik bij Haaland heb. Wat een buitenaardse speler is hij. Moest ik even kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 (bewerkt) Overigens denk ik dat een Lewa van een paar jaar terug (en nu wss ook) zelfde impact zou hebben als Haaland op dit ManCity. 6 oktober 2022 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 8 uur geleden zei Hakai: Messi natuurlijk GOAT-status, maar toch had ik bij hem nooit het gevoel dat ik bij Haaland heb. Wat een buitenaardse speler is hij. Moest ik even kwijt. Haaland is waanzinnig. Maar voor mij is en was Messi wel even wat anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 als hij er ook nog bij komt 🔥 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 9 uur geleden zei Hakai: Messi natuurlijk GOAT-status, maar toch had ik bij hem nooit het gevoel dat ik bij Haaland heb. Wat een buitenaardse speler is hij. Moest ik even kwijt. Vind ik veels te voorbarig. 2 uur geleden zei Acquafresca: Overigens denk ik dat een Lewa van een paar jaar terug (en nu wss ook) zelfde impact zou hebben als Haaland op dit ManCity. Eens ja absoluut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 Forest doet een 'Southampton'. Na een dikke nederlaag en roep om ontslag, het contract verlengen met de trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 10 minutes ago, Satyr said: Forest doet een 'Southampton'. Na een dikke nederlaag en roep om ontslag, het contract verlengen met de trainer. en terecht. Die coach heeft wonderen verricht met dat team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Azpi: en terecht. Die coach heeft wonderen verricht met dat team Wat denk jij? Vivell naar Chelsea? Las in het geruchtencircuit ook Orta, maar mag hopen dat ie bij Leeds blijft. 7 oktober 2022 bewerkt door Mansveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 (bewerkt) 3 minutes ago, Mansveld said: Wat denk jij? Vivell naar Chelsea? Las in het geruchtencircuit ook Orta, maar mag hopen dat ie bij Leeds blijft. Matt Law heeft het bevestigd dus zal wel kloppen (Vivell van RB Leipzig naar Chelsea), over Orta heb ik niks gezien zou kunnen dat ze ook nog voor Orta gaan. Vivell word de Technical Director en Orta zou dan wellicht de Sporting Director worden. Maar lijkt me moeilijk voor hem om Chelsea af te wijzen aangezien dit een hele nieuwe rebuild is waar hij nu kan instappen, inclusief het kopen van andere clubs. 7 oktober 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 6 minuten geleden zei Azpi: Matt Law heeft het bevestigd dus zal wel kloppen (Vivell van RB Leipzig naar Chelsea), over Orta heb ik niks gezien zou kunnen dat ze ook nog voor Orta gaan. Vivell word de Technical Director en Orta zou dan wellicht de Sporting Director worden. Maar lijkt me moeilijk voor hem om Chelsea af te wijzen aangezien dit een hele nieuwe rebuild is waar hij nu kan instappen, inclusief het kopen van andere clubs. Laatste (anderhalve) week zijn er geruchten, overigens staan er nog een paar namen op die lijst: Orta is said to be on a shortlist that reportedly also includes former Leicester City and Celtic talent scout Lee Congerton who is currently employed by Serie A club Atalanta alongside Monchi of Sevilla and Rui Pedro Braz at Benfica. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 16 minutes ago, Mansveld said: Laatste (anderhalve) week zijn er geruchten, overigens staan er nog een paar namen op die lijst: Orta is said to be on a shortlist that reportedly also includes former Leicester City and Celtic talent scout Lee Congerton who is currently employed by Serie A club Atalanta alongside Monchi of Sevilla and Rui Pedro Braz at Benfica. maar Orta heeft een link met Redbull (hij werd benaderd door hun in 2020) en van wat ik gelezen heb zijn de eigenaren geobsedeerd met het Redbull model. Orta heeft natuurlijk ook veel zaken gedaan met de Redbull mensen, wellicht dat Vivell hem heeft aanbevolen als iemand waar hij goed mee kan samenwerken. Het zal zeker nog niet rond zijn want ze gaan inderdaad verschillende mensen interviewen voor de positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 Die Vivell is blijkbaar ontslagen bij Leipzig, scheelt weer een afkoopsom als die naar Chelsea gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten