Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Azpi:

een standbeeld van Kanté past niet bij zijn bescheidenheid 

ik ben sowieso niet zo van het hele huis vol zetten met Chelsea gerelateerde dingen. Ik heb 1 kleine koelkast magneet waar "Stamford Bridge SW6" op staat maar dat is ook alles. 

Een succes supporter dus :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Azpi:

Ramires & Mikel waren gewoon hele fijne voetballers om in je team te hebben. Ze vielen alleen niet zo op. En ik denk niet dat je dat kan waarderen als je ze niet vaak hebt zien spelen. 

Dat waren idd 2 uitstekende middenvelders Azpi, in die tijd volgde ik Chelsea ook op de voet.  Laat je niet gek maken door de plagers hier ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De nieuwe eigenaar zit niet stil 

ze kijken ook naar clubs in België en Brazilië 

2 hours ago, cimbomcu said:

Dat waren idd 2 uitstekende middenvelders Azpi, in die tijd volgde ik Chelsea ook op de voet.  Laat je niet gek maken door de plagers hier ;) 

ik kan er wel om lachen, een beetje plagen is niet erg 😋 beetje zoals Millwall “no one likes us, we don’t care” 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kante>Ramires>Mikel

Dat Mikel nu pas met pensioen is, is echt godswonder.

Maar Claude Makelele was en is natuurlijk ook een Chelsea legend, heerlijke speler was dat.

Maar Kante is een 9 , Ramires en Mikel een 8 en Makekele 8,5

Dus niet hun posities maar hoe goed ik ze vond haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Satyr:

Ja, Mikel is wel een wat ruwere Kante. Pakte ook 'altijd' wel geel voor mijn gevoel

Ja eens en misschien ligt het aan mij, ik denk dat @Socrates @Azpi en @cimbomcu kunnen verklaren/toelichten, mij valt op de laatste jaren Kante steeds aanvallender/dieper speelt en vaker bij goals betrokken is ipv aanvallend onschadelijk maken?

Of vergis ik me, correct me if I am wrong, ook goed:checkit:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou over naar echt nieuws.

Citaat

Shota Arveladze is negen maanden trainer geweest van Hull City. De club maakt bekend dat hij na tien wedstrijden opzij wordt geschoven. Naast Arveladze vertrekt ook Peter van der Veen, zijn Nederlandse assistent, bij Hull. Opvallend: Hull ontslaat Arveladze op de wedstrijddag.

Arveladze werd in januari aangesteld en wist Hull te behoeden voor degradatie naar de League One, het derde niveau van Engeland. Momenteel staat de club op de twintigste plaats in het Championship.

"Tijdens de interlandbreak hebben we een aantal ontmoetingen met Shota gehad om de richting van het team en de toekomst van de club te bespreken. Naarmate de gesprekken vorderden, werd het duidelijk dat onze standpunten niet overeenkwamen, dus hebben we de beslissing genomen om de wegen te scheiden", zegt Hull-voorzitter Acun Ilicali.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Kyrill said:

Ja eens en misschien ligt het aan mij, ik denk dat @Socrates @Azpi en @cimbomcu kunnen verklaren/toelichten, mij valt op de laatste jaren Kante steeds aanvallender/dieper speelt en vaker bij goals betrokken is ipv aanvallend onschadelijk maken?

Of vergis ik me, correct me if I am wrong, ook goed:checkit:

nee daar heb je gelijk in

dat komt eigelijk door Sarri, hij kreeg daar destijds heel veel kritiek over. Jorginho kwam toen met hem mee en die nam eigelijk die positie over waar Kanté speelde. 

Maar uiteindelijk heeft hij wel gelijk gekregen:

Spoiler

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites