Azpi Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 arme Frenkie word geforceerd om naar United te gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 Zojuist zei Azpi: arme Frenkie word geforceerd om naar United te gaan Zou hij niet een prima vervanger zijn van Fernandinho bij City? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 Frenkie naar United zou wel echt de perfecte transfer voor beide partijen zijn, onder Ten Hag gaat Frenkie weer volledig opbloeien en hij is de perfecte toevoeging aan het United middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 46 minuten geleden zei Tomasson: Frenkie naar United zou wel echt de perfecte transfer voor beide partijen zijn, onder Ten Hag gaat Frenkie weer volledig opbloeien en hij is de perfecte toevoeging aan het United middenveld. Dat is ook wel een beetje mijn gevoel. Met Pogba (eindelijk) weg en Ten Hag als nieuwe trainer is hij toch de ideale man daar op het middenveld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 Als United weer eens een veelste dure speler gaat halen, die niet eens zo bijzonder is, dan schiet het niet op. Salah wilt in Engeland blijven. In andere woorden; meer geld of ik ga naar een concurrent. Jammer, maar wel begrijpelijk. Over betaalde spelers wegdoen en je creërt zoveel ruimte. Een vergelijkbare speler ga je ook niet vinden zoals dat het geval was bij Torres en Suarez. Ik blijf erbij dat Nunez ideale aankoop zou zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 (bewerkt) 37 minutes ago, Acquafresca said: Als United weer eens een veelste dure speler gaat halen, die niet eens zo bijzonder is, dan schiet het niet op. Salah wilt in Engeland blijven. In andere woorden; meer geld of ik ga naar een concurrent. Jammer, maar wel begrijpelijk. Over betaalde spelers wegdoen en je creërt zoveel ruimte. Een vergelijkbare speler ga je ook niet vinden zoals dat het geval was bij Torres en Suarez. Ik blijf erbij dat Nunez ideale aankoop zou zijn. Wie moet je dan halen? Tchouaméni is 80 miljoen, Rice moet meer dan 100 miljoen kosten, Bissouma zal ook wel minimaal 50 miljoen zijn, Phillips zal niet voor minder dan 55 miljoen worden verkocht. Bovendien is het erg onzeker bij United. Je speelt Europa League en geen garantie dat je in de nabije toekomst CL gaat spelen. Ik zou bij Barcelona nooit de vraagprijs betalen, die zijn zo wanhopig altijd. Als je die 40 miljoen + 20 in add ons geeft doen ze het ook. Spurs haalt Perisic maar moet naar verluidt hem wel 180.000 pond per week betalen. 1 juni 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 1 uur geleden zei Azpi: Wie moet je dan halen? Tchouaméni is 80 miljoen, Rice moet meer dan 100 miljoen kosten, Bissouma zal ook wel minimaal 50 miljoen zijn, Phillips zal niet voor minder dan 55 miljoen worden verkocht. Bovendien is het erg onzeker bij United. Je speelt Europa League en geen garantie dat je in de nabije toekomst CL gaat spelen. Ik zou bij Barcelona nooit de vraagprijs betalen, die zijn zo wanhopig altijd. Als je die 40 miljoen + 20 in add ons geeft doen ze het ook. Spurs haalt Perisic maar moet naar verluidt hem wel 180.000 pond per week betalen. Die heb je bij geen enkele club. Maar Frenkie wordt al heel lang aan United gelinkt. En hij heeft ook al gesproken met Ten Hag. En het is ook bekend bij Barcelona dat ze spelers moeten verkopen. En het mooie is dat Maguire genoemd wordt bij Barcelona Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 3 minuten geleden zei delichris: Die heb je bij geen enkele club. Maar Frenkie wordt al heel lang aan United gelinkt. En hij heeft ook al gesproken met Ten Hag. En het is ook bekend bij Barcelona dat ze spelers moeten verkopen. En het mooie is dat Maguire genoemd wordt bij Barcelona Ik weet niet wat diegene drinkt die deze gerucht de wereld heeft ingebracht, maar ik wil dat ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 2 minutes ago, delichris said: En het mooie is dat Maguire genoemd wordt bij Barcelona Ik dacht dat dat een grap was met garantie bedoelde ik meer dat je al een CL ticket voor volgend seizoen hebt Als hij gedwongen word om te vertrekken lijkt me United de beste keuze, hij zal daar iig in de basis staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 Just now, La Pulga said: Ik weet niet wat diegene drinkt die deze gerucht de wereld heeft ingebracht, maar ik wil dat ook. misschien hebben ze nog een vacature voor kantine medewerker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 12 minuten geleden zei La Pulga: Ik weet niet wat diegene drinkt die deze gerucht de wereld heeft ingebracht, maar ik wil dat ook. Google maar Harry Maguire FC Barcelona dan zie je meteen alles staan. Maar dat zeg je niet @Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 1 minuut geleden zei delichris: Google maar Harry Maguire FC Barcelona dan zie je meteen alles staan. Maar dat zeg je niet @Azpi Citaat RKC Waalwijk believe United could offer Maguire or Rashford According to Gerard Romero, Ten Hag is keen on a reunion with the midfielder at Old Trafford. Speaking on his Twitch channel, the journalist said RKC believe United could attempt a swap deal to help close the deal. Maguire has endured a difficult season at Old Trafford (who hasn't?), with his performances in defence coming under intense scrutiny. The England international could, therefore, be used as a makeweight in a United move for Rick Hoogendorp. Marcus Rashford is another player RKC believe United could put forward for a possible transfer having also struggled to find form over the course of the season. Full-back Alex Telles and young forward Anthony Elanga have also been suggested, with RKC also said to be interested in Scott McTominay. Nou ben benieuwd wanneer dit bericht de Daily Mirror bereikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 1 minute ago, La Pulga said: Nou ben benieuwd wanneer dit bericht de Daily Mirror bereikt. het was fabrizio romano blijkbaar die dat gebracht heeft en hij is meestal wel betrouwbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 Zojuist zei Azpi: het was fabrizio romano blijkbaar die dat gebracht heeft en hij is meestal wel betrouwbaar Die is dan gewoon betaald door ManUtd om een onwerkelijk gerucht de wereld in te brengen zodat Maguire nog een beetje waarde heeft. Ik weet niet of jullie Barcelona ooit hebben gevolgd, wij kopen alleen maar aanvallers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 Zojuist zei La Pulga: Die is dan gewoon betaald door ManUtd om een onwerkelijk gerucht de wereld in te brengen zodat Maguire nog een beetje waarde heeft. Ik weet niet of jullie Barcelona ooit hebben gevolgd, wij kopen alleen maar aanvallers Huh??? Ronald Koeman, Frank de Boer, Michael Reiziger, Philip Cocu, van Bronkhorst dat zijn echt geen aanvallers. En om de bijdehand voor te zijn Reizger was ooit een aanvaller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 (bewerkt) 3 minutes ago, La Pulga said: Die is dan gewoon betaald door ManUtd om een onwerkelijk gerucht de wereld in te brengen zodat Maguire nog een beetje waarde heeft. Ik weet niet of jullie Barcelona ooit hebben gevolgd, wij kopen alleen maar aanvallers + 3 van onze verdedigers (Christensen, Azpi en Alonso) 1 juni 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 (bewerkt) 2 minuten geleden zei delichris: Huh??? Ronald Koeman, Frank de Boer, Michael Reiziger, Philip Cocu, van Bronkhorst dat zijn echt geen aanvallers. En om de bijdehand voor te zijn Reizger was ooit een aanvaller. Haha zit jij nou mijn troll te trollen? De tering, was dat clowntje weer niet genoeg? Ik moet echt alles volspammen met emoticons zodat jullie sarcasme kunnen erkennen. Ik ga terug naar het Spaans voetbaltopic, daar is het niveau wat hoger. 1 juni 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 Zojuist zei La Pulga: Haha zit jij nou mijn troll te trollen? Lekker he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 9 uur geleden zei Tomasson: Frenkie naar United zou wel echt de perfecte transfer voor beide partijen zijn, onder Ten Hag gaat Frenkie weer volledig opbloeien en hij is de perfecte toevoeging aan het United middenveld. Ik heb hier overigens mijn twijfels bij. Vraag me af of een middenveld met Frenkie en Bruno Fernandes zou functioneren. Ziyech aan de rechterkant had natuurlijk meer ruimte, en Donny was altijd al weg, dus genoeg ruimte voor Frenkie om door te stomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 8 uur geleden zei Acquafresca: Als United weer eens een veelste dure speler gaat halen, die niet eens zo bijzonder is, dan schiet het niet op. Salah wilt in Engeland blijven. In andere woorden; meer geld of ik ga naar een concurrent. Jammer, maar wel begrijpelijk. Over betaalde spelers wegdoen en je creërt zoveel ruimte. Een vergelijkbare speler ga je ook niet vinden zoals dat het geval was bij Torres en Suarez. Ik blijf erbij dat Nunez ideale aankoop zou zijn. Liverpool heeft Jota en Diaz gehaald. Die eerste deed dit seizoen al beter of minstens gelijkwaardig heellang aan Mane. Dus je kan best veroorloven Salah of Mane weg te doen en dan bijvoorbeeld een Gnabry of Musiala halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 juni 2022 Share Geplaatst 3 juni 2022 Excuus, groter kreeg ik 'm niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 juni 2022 Share Geplaatst 4 juni 2022 Ga wat nuttigs doen ofzo.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 juni 2022 Share Geplaatst 4 juni 2022 Ez mad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 juni 2022 Share Geplaatst 5 juni 2022 1 uur geleden zei 007mark: Ez mad. Hahaha lekker man. Heb jij dat ooit wel eens meegedaan CSGO? Of ken je ergens anders van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 Liverpool heeft een bod van 80+20mil op Nunez gedaan. Vind het eerlijk gezegd te veel voor een speler die net één goed seizoen heeft gespeeld. Had volgend jaar wss net zoveel gekost, maar United wilt hem dus ook. Neem aan dat er geen andere speler wordt gehaald. Tenzij Bayern akkoord gaat met een bod als Mane voor Gnabry of iets in die richting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten