Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei La Pulga:

Over wat ManUtd te bieden heeft is uiteraard genoeg. Geweldige historie, uitdaging, goed salaris, uitzicht op prijzen (mits een goede selectie, de financiële mogelijkheden zijn er) en natuurlijk een geweldig stadion.

Vergeet de uitgebreide subfora, hulp bij problemen in FM en fantastische discussies over Oekraïne niet ;c 

50 minuten geleden zei Socrates:

Dalot speelt daar de laatste tijd, hè. Zit ook nog wel wat rek op. Ik zou eerder voor een linksback gaan kijken. Shaw is kut, Telles is oud.

Is die wat ja? Weet alleen dat Wan-Bissaka niet zo goed met een bal overweg kan ;c Was in de veronderstelling dat Shaw nog niet meteen vervangen zou hoeven te worden. In ieder geval minder broodnodig dan 5 andere posities.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Bolderbast:

Zou in elk geval gaan voor Tchouameni. Fred of McTominay kan gewoon niet en die Engelse middenvelders als Rice vind ik ook maar twijfelachtig.  

Er moeten wel Britse spelers blijven en niet alleen maar buitenlandse spelers. United is een club waar wel altijd Britse spelers speelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei delichris:

Er moeten wel Britse spelers blijven en niet alleen maar buitenlandse spelers. United is een club waar wel altijd Britse spelers speelden.

Maar daar betaal je wel de absolute hoofdprijs voor en zijn echt niet een garantie voor succes. Zie Maguire. Ik vind Engelse CM's als Rice of Philips niet direct een verbetering ten opzichte van Fred of McTominay. Zou dan energie steken in een middenveld met Donny, Fernandes en een stofzuigertje a la Tchouameni. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Is die Kevin Phillips niet wat? Vooral als Leeds degradeert, al zie ik dat het wegsturen van Bielsa ze alleen maar goed heeft gedaan.

Kalvin Philips. Erg goede speler ja. Maar dit seizoen vooral geblesseerd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Dan zou ik voor Dembele en Raphinha gaan. Dembele is geen risico want transfervrij en je hebt ook spelers voor de breedte nodig. Ook kan hij vanwege zijn tweebenigheid aan de linkerkant voetballen en is het een goede speler om iets te kunnen forceren zodra je het nodig heb. (nu komen ze met Lingard, Mata etc..) 

Ik vind juist Antony namelijk een groter risico omdat die nauwelijks weerstand heeft gehad en zodra die weerstand heeft hij het toch knap lastig kreeg (Malacia en Wijndal bijvoorbeeld dit seizoen)

Dembele brengt wel een ontzettend salaris en ego mee en is ook wel een solist. Ik heb er mijn twijfels bij of dat niet de volgende Pogba gaat worden. En zijn blessuregevoeligheid kan je er ook niet bij hebben, want je moet gewoon echt een rechtsbuiten hebben waar je op kan rekenen.

Antony kan in elk geval meer creativiteit brengen. Raphinha heeft het voordeel zich al in de PL te hebben laten zien. Maar je gaat er ook nooit komen als je niet gewoon eens het lef hebt om goede talenten van buitenaf te halen. 

1 uur geleden zei delichris:

Ik zou de graag de Ligt, Frenkie de Jong (Mits haalbaar), Declan Rice, Bellingham zien. Haaland zou tof zijn, maar die gaat naar City. Ook zou ik een aanvaller halen misschien wel Kane.

Dan moet je lekker FIFA gaan spelen, want dit is totaal niet realistisch. Geruchten gaan nu over 120 miljoen transferbudget, daar zit je met één van deze gasten al bijna aan. Daarnaast versterk je het middenveld met drie man, waarbij Frenkie en Bellingham ook nog eens te veel overlap hebben en haal je geen enkele versterking voor op de vleugels, niet voorin en niet achterin. Dan kom je er niet. Speelstijl Ten Hag vraagt ook echt om versterking op de vleugels, die bij hem altijd ontzettend belangrijk zijn.

1 uur geleden zei Rogier.:

Is die wat ja? Weet alleen dat Wan-Bissaka niet zo goed met een bal overweg kan ;c Was in de veronderstelling dat Shaw nog niet meteen vervangen zou hoeven te worden. In ieder geval minder broodnodig dan 5 andere posities.

Dalot is geen Cancelo, maar hij is de laatste tijd toch één van de meevallers. Kan in elk geval nog wat meevoetballen ook, wat renpaardje Wan-Bissaka niet kan inderdaad. Shaw is te dom om te poepen, nooit helemaal fit en kan überhaupt niet zoveel. 

56 minuten geleden zei Bolderbast:

Ik vind Engelse CM's als Rice of Philips niet direct een verbetering ten opzichte van Fred of McTominay.

Nou, dat ben je al snel, hoor. Phillips kan nog wel een beetje meevoetballen ook. Rice is een soort verbeterde uitgave van Alvarez. Defensief goed, aan de bal degelijk.

Maar je hebt wel gelijk dat je voor Engelse spelers altijd 3x hun werkelijke waarde moet betalen. Ik zou zelf Merino ook wel interessant vinden voor ManU. Geweldig dit seizoen, echt een soort prime Busquets aan het worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frenkie, De Ligt, Bellingham en Rice gaan allemaal richting of rond de 100 miljoen zijn. Kane en Haaland gaan er nog over heen. Tuurlijk mag je dromen, maar ik denk alleen dat het niet heel realistisch is. Ook niet per sé slim. Denk dat je meer hebt aan wat ruimer inkopen en ook aan de vleugels denken. Paar tussen de 30-60m. Die spelers die jij noemt zouden een hoofdaankoop kunnen zijn in S2 of S3 misschien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En daarnaast denk ik dat De Jong en Bellingham teveel van het goede is op het middenveld, zeker als je ook nog Bruno Fernandes heb rondlopen. Tchouameni zou perfect zijn. 

Om mee te gaan strijden met City en Lpool zullen sowieso wel een aantal jaar overheen gaan, dan moet je spelers ook nog maar overtuigen om mee te gaan in dit project. Een Kane/Haaland kan ook kiezen voor directe succes. Frenkie lijkt veel vertrouwen te hebben in project Xavi, wordt ook weer steeds beter bij Barca van wat ik heb gezien. Zo'n Rice zou wel typische aankoop kunnen zijn deze zomer, maar vind hem nou niet zoveel beter dan McTominay om daar dan 60miljoen pond voor neer te gaan leggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rice is echt een geweldenaar jongens. Die draagt middenveld van Whu in zijn eentje. 

Kane heeft vertrouwen in Conte, Raphinha is al rond met Barca. Bellingham zal ook twijfels hebben nu die Sancho ziet sukkelen in EPL. Het is echt een kwestie of Ten Hag de tijd krijgt. Ik bedoel spelers als Salah, Firmino en Mane waren leuke spelers voordat Liverpool ze kocht en Klopp ze één vd beste op hun posities maakte. Daar zijn jaren overheen gegaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Socrates:

Bron?

Geruchten zijn er zeker maar rond is het nog niet. Denk dat het veel zal afhangen met wat Dembele zal gaan doen ook.

Verder wordt er nu in de media flink aan Frenkie getrokken. De link is natuurlijk makkelijk gelegd maar ik denk niet dat Frenkie het zelf wilt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geflatteerde uitslag wel, op basis van de tweede helft verdiende United minstens een gelijkspel. Die Bruno is alleen zo erg uit vorm, die had nooit achter bal moeten staan. Ook vreemd dat er niet gekeken werd voor een eventuele handsbal vlak voor de 2-0.

Maar aan alle Arsenal fans, gefeliciteerd! Aan alle Manchester United fans, volgend jaar komt alles goed! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De scheids Pawson dacht ik, had beide kanten op dubieuze beslissingen. De 2e helft heb ik vooral geslapen omdat ik gruwelijk moe ben en was. Je zou kunnen zeggen het geflatteerd was maar goed United is een grote rivaal dus dan vind ik zeker winst=winst. Maar idd Bruno had rood moeten hebben maar die hands van Cedric had ook penalty kunnen zijn en daar is gek genoeg niet eens naar gekeken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites