Kyrill Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 3 minuten geleden zei oblomov: Tino Livramento MOTM Een van mijn beste vrienden heet Tino Yes I concur!! Hij MOTM! Iig United niet gewonnen jeeeej Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Wat was dit slecht. Het mooie voetbal van vorige week is compleet weg. Oja en Varane erin voor Lindelof. En Matic weet het nog niet, maar het vliegtuig naar Rome staat al klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 schande als we dit niet winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Succes Karel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 (bewerkt) 1 kans 1 goal #BOLINGOLI 22 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Dat ging wel erg makkelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 kijk hoe vrij die staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 en volgende week tegen City. die gaan stijf onderaan staan met 0 op 9. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 33 minuten geleden zei Aaron21: en volgende week tegen City. die gaan stijf onderaan staan met 0 op 9. En dan Norwich. Degradatiekraker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Wel goed om te zien dat Arsenal er alles aan doet om weer een echte topclub te worden door dit seizoen in een Ajax-tenue te gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 (bewerkt) 7 minutes ago, Rogier. said: Wel goed om te zien dat Arsenal er alles aan doet om weer een echte topclub te worden door dit seizoen in een Ajax-tenue te gaan spelen. Leno draagt het uitshirt als keepers tenue… trouwens het chelsea shirt zelfde kleuren als een van de europese ajax tenues 22 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 wat een redding van leno Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 1 uur geleden zei Srangaman: Succes Karel Thnx schat. Heb erger mee gemaakt (vorige week vrijdag nog) Gefeliciteerd @cimbomcuvan 15 clubs waarvoor je bent zit Chelsea in je top 2-3 denk ik. Jullie waren beter. Aan Pablo Mari lag het iig niet met zijn 15 blocks op Lukaku. Ruimte voor James 1e helft, really...?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 'Pablo Mari'. Met alle respect. Hoop dat ze snel weer weten wat winnen is want mijn huisgenoot is niet te genieten. Citaat Arteta has now lost more Premier League home games in (20 months) than Arséne Wenger did in (6 years) at the Emirates. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 Op 22-8-2021 om 19:28 zei Kyrill: Thnx schat. Heb erger mee gemaakt (vorige week vrijdag nog) Gefeliciteerd @cimbomcuvan 15 clubs waarvoor je bent zit Chelsea in je top 2-3 denk ik. Jullie waren beter. Aan Pablo Mari lag het iig niet met zijn 15 blocks op Lukaku. Ruimte voor James 1e helft, really...?! Oh dat hoeft niet Karel, maar lief van je. Maar tegenwoordig is winnen van Arsenal net als we een wedstrijd spelen in de League Cup tegen MK Dons. Dus ging er al een beetje van uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 3 minuten geleden zei cimbomcu: Oh dat hoeft niet Karel, maar lief van je. Maar tegenwoordig is winnen van Arsenal net als we een wedstrijd spelen in de League Cup tegen MK Dons. Dus ging er al een beetje van uit. Allow it, fam. De nada amigo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Ach ja 11 blessures of covidbesmettingen. Seizoen is nog jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Ronaldo schijnt nog op weg te zijn naar City. Niet echt een Guardiola speler naar mijn mening. Wel stukken goedkoper dan Kane. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Ik zie hem nog wel naar PSG gaan als Mbappe naar Real vertrekt. Uiteindelijk gaat er gewoon niks gebeuren zoals elk jaar die geruchten zijn op de laatste paar dagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 (bewerkt) 27 minutes ago, rich ruzzian said: Ronaldo schijnt nog op weg te zijn naar City. Niet echt een Guardiola speler naar mijn mening. Wel stukken goedkoper dan Kane. dan doe je wel je hele man utd legacy teniet en voor wat? mogelijk een league cup en een premier league? westbrom - arsenal vanavond 25 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Wow Jack Wilshere overweegt om te stoppen... Er melden zich geen clubs voor hem. Het lijkt nog maar zo kort geleden dat hij het middenveld van Barca op een hoopje speelde. Ventje had alles om wereldtop te worden :'( Ik moet hier wel even van bijkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Kane blijft bij spurs… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Arteta for ever Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 18 uur geleden zei rich ruzzian: Ronaldo schijnt nog op weg te zijn naar City. Niet echt een Guardiola speler naar mijn mening. Wel stukken goedkoper dan Kane. Hij blijft dit seizoen bij Juventus wordt gemeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Auba geraakt door malaria, covid, gezondheidsproblemen bij zijn moeder en dan zo knallen. Ik denk niet dat ze bij City lekker naar het stadion komen, ondanks de huidige stand in de league. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten