Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

2 minutes ago, Kyrill said:

Ik had het allang niet meer over Zouma ik had het over Buendia tov Odegaard. Waarbij jij vervolgens alleen over Odegaard en Zouma doorgaat en niks over Buendia zegt ;) 

Ik vind het maar kiezen tussen 2 middelmatige spelers. Niet iets voor top ploegen. Die zouden bij chelsea verhuurd worden :-D

Zojuist zei oblomov:

Ik vind het maar kiezen tussen 2 middelmatige spelers. Niet iets voor top ploegen. Die zouden bij chelsea verhuurd worden :-D

Des te beter dan verwacht je weinig van beide spelers en kan je alleen maar positief verrast worden ipv negatief :D  :chief:

24 minuten geleden zei Rogier.:

Lijkt inderdaad helemaal rond te zijn. Bekendmaking over een uur.

Hoop nu wel echt dat de niet-selectie van LvG en de komst van Ronaldo ervoor zorgt dat Van de Beek zijn conclusies trekt en weggaat. Die gaat echt níks meer spelen nu.

Ronaldo is meer voor spits dan op het middenveld. Ik vermoed dat Martial weggaat en wat andere spelers behalve van de Beek.

3 minuten geleden zei MNie:

Wat een transferperiode zeg. Hij gaat t vast goed doen bij united. @delichris Ben je er blij mee?

Ik ben er zeker blij. Sinds vanmiddag ik de geruchten binnen kreeg bleef ik het nieuws volgen.

@oblomov Daar vergis jij je in. Ronaldo heeft vaak aangegeven graag terug te komen naar United. En toen zijn voetbalvader hem belde is het heel snel gegaan.

6 minutes ago, delichris said:

Ik ben er zeker blij. Sinds vanmiddag ik de geruchten binnen kreeg bleef ik het nieuws volgen.

@oblomov Daar vergis jij je in. Ronaldo heeft vaak aangegeven graag terug te komen naar United. En toen zijn voetbalvader hem belde is het heel snel gegaan.

hij leek anders toch wel bereid om voor city te tekenen. Nu word dat natuurlijk weer allemaal anders gedraaid door de united fans. Slim van de Glazers. Kunnen ze weer 10 jaar door :-D  Ik hoop eigelijk dat dat ook waar is dat die liever niet voor city had getekend en dat het alleen maar was om united wakker te maken. Is toch leuk om ronaldo weer bij United te zien. 

Edited by oblomov

13 minuten geleden zei oblomov:

Vind het wel zielig voor Fernandes. Daar gaan de penalties en vrije trappen :cry:

sorry voor de tripple post

Ze hebben zelfs Fernandes gevraagd of Ronaldo wilt komen en Sir Alex heeft hem gebeld om te zeggen dat hij terug moet komen. Ronaldo zou nooit voor City getekend hebben. Voor hem is er maar één club in Manchester.

47 minuten geleden zei Kyrill:

Ik wil wedje aangaan voor 20 euro. Ik krijg 20 euro als alleen Westham , Everton of Wolves boven Arsenal eindigd jij krijgt 20 euro als ze alle  3 boven Arsenal eindigen? Deal?

Ik denk dat jij gezien jouw huidige situatie beter even voorlopig geen wedjes kan doen.

We doen dat wel voor de eer goed?

Zojuist zei delichris:

Als je transfergeld bedoelt wel wat, maar in principe niets. Want Ronaldo is qua merchandise altijd goed voor veel geld.

Ja ik bedoel transfergeld zoals Kaka voor 69 miljoen van Milan naar Real ging en uiteindelijk voor 0 euro weer terug naar Milan:classic_love::(H):

1 uur geleden zei delichris:

Ronaldo is meer voor spits dan op het middenveld. Ik vermoed dat Martial weggaat en wat andere spelers behalve van de Beek.

Klopt, maar er komt wel weer een speler bij die altijd moet spelen. Gezien de weinige invalbeurten die Van de Beek heeft, lijkt het er niet op dat dat er dan meer gaan worden. Ook al is Ronaldo niet voor zijn plek gehaald.

6 minuten geleden zei Rogier.:

Klopt, maar er komt wel weer een speler bij die altijd moet spelen. Gezien de weinige invalbeurten die Van de Beek heeft, lijkt het er niet op dat dat er dan meer gaan worden. Ook al is Ronaldo niet voor zijn plek gehaald.

Inderdaad, ik zie Pogba ook niet meer hangend op links maar bijvoorbeeld al terugschuiven.

Ben benieuwd hoe Ronaldo het zondag gaat doen tegen zijn eigen thuisland ;c (Wolves)

24 minuten geleden zei La Pulga:

Ik denk dat ze voorin veel gaan rouleren, vooral tussen Rashford en Ronaldo (de één links en de ander spitta). Sancho zal vooral vanaf rechts komen en dan heb je nog Cavani, Lingard, Greenwood en Martial op de bank. Beetje te veel van het goeie.

Daarom snap ik deze aankoop ook niet.

1 hour ago, Kyrill said:

Daarom snap ik deze aankoop ook niet.

De united eigenaren zijn Amerikanen. DIe snappen zelf ook niks van voetbal. Die snappen wel dat Ronaldo goed is voor commerciële inkomsten. Voetbal is voor hun bijzaak.