Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

3 minuten geleden zei rich ruzzian:

Dat was ik nog vergeten erbij te zetten. Alleen je thuis wifi geeft BBC. WiFi ergens anders niet. 

(y) dank. Ik heb een website waar ik MOTD kan terug zien, prima. Verder vind ik heerlijk KPN tv tot nu toe. Vooral al die samenvattingen fijn! 

1 uur geleden zei Satyr:

Assist is een groot woord. Hij gaf de bal aan Son en die deed er wat leuks mee. Een echte assist is een voorzet.

Uhm nee. Dat laatste is onzin. Assist is degene die bal als laatste gaf aan de persoon die scoorde. Hoeft totaal geen voorzet te zijn, dat verzin je. 

10 minuten geleden zei Arsène:

Odegaard :classic_love:@Kyrill

Auba er als het goed is weer bij zondag. Vanwege 4x corona een valse start vorige week maar nu weer met volle moed de blik vooruit :)

Ik weet serieus niet zo goed maatje. Heb gehoord 40 miljoen en ik weet niet of goed of slecht is Real hem voor ''dat bedrag'' laat gaan. Mochten we 4231 spelen hebben we iig extra CAM keuze naast alleen EMS dus dat is zkr fijn. Of we nu ineens wel gaan plaatsen voor CL voetbal dat verwacht ik totaal niet. Seizoen is nog 37 wedstrijden in PL alleen al en 2 Britse bekers.....

Laat me graag verrassen welkom iig Martin :)

11 hours ago, Kyrill said:

:)

Odegaard heeft in 14 wedstrijden voor Arsenal meer passes achteruit gespeeld (150) dan vooruit (112), maar 2 assist en 1 grote kans gecreeërd. Willock die ze verkocht hebben scoort in 14 wedstrijden 8x, Odegaard heeft maar 2x gescoord. Willock draagt trouwens ook bij aan de homegrown quota

Beseffen jullie dat Arsenal het meeste geld heeft uitgegeven deze transfer periode? en dan staat er in mijn ogen nog steed een zeer matig team met een manager die niet goed genoeg is. 

Edited by oblomov

3 minuten geleden zei oblomov:

Odegaard heeft in 14 wedstrijden voor Arsenal meer passes achteruit gespeeld (150) dan vooruit (112), maar 2 assist en 1 grote kans gecreeërd. Willock die ze verkocht hebben scoort in 14 wedstrijden 8x, Odegaard heeft maar 2x gescoord. 

Beseffen jullie dat Arsenal het meeste geld heeft uitgegeven deze transfer periode? en dan staat er in mijn ogen nog steed een zeer matig team met een manager die niet goed genoeg is. 

ok

13 minuten geleden zei oblomov:

livramento toch een goede speler weer uit de chelsea academy. was altijd een uitblinker in de jeugdteams  

Als ie gewoon normaal en snel had afgegeven op Stephens was nu 2-0 geweest.... :uhoh:;e

Maar eens verder erg goede speler ja....