Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

United wilt nu ook Ronaldo kopen. Lijkt mij toch wel een mooiere plek voor hem. Denk alleen dat hij het niveau echt niet meer aan kan.

Citaat

Cristiano Ronaldo maakt niet de overstap van Juventus naar Manchester City. De BBC en transferexpert Fabrizio Romano melden vrijdag dat de Premier League-club een streep heeft gezet door zijn komst. Volgens de berichtgeving hebben the Citizens het aantrekken van de Portugees overwogen, maar is het besluit genomen om zijn komst niet te realiseren.

Romano benadrukt op Twitter dat Manchester City de afgelopen dagen niet tot een akkoord is gekomen met Ronaldo over zijn persoonlijke voorwaarden. Ook met Juventus is er geen moment een akkoord geweest over een eventuele transfersom.

Edited by La Pulga

45 minuten geleden zei La Pulga:

United wilt nu ook Ronaldo kopen. Lijkt mij toch wel een mooiere plek voor hem. Denk alleen dat hij het niveau echt niet meer aan kan.

Vorig seizoen 'gewoon' 29 goals in 33 wedstrijden in de Serie A. 4 in 6 in de Champions League. 

Die kan er niks meer van nee :D

5 minuten geleden zei Srangaman:

Vorig seizoen 'gewoon' 29 goals in 33 wedstrijden in de Serie A. 4 in 6 in de Champions League. 

Die kan er niks meer van nee :D

Ik zeg niet dat hij er niets van kan, maar je ziet de laatste jaren toch ook steeds meer zijn gebreken? Qua tempo kan het hem echt wel tegenvallen hoor in de PL en ik vind ook niet dat hij een spits is omdat hij ruimte nodig heb en redelijk makkelijk te verdedigen is als hij geen ruimte heeft.

Hoeveel penalties waren dat eigenlijk vorig seizoen en hoeveel velddoelpunten? 

15 minuten geleden zei PJHoutman:

'Die moeten er ook in'. Zes in de competitie, twee in de CL. 

Ja prima, maar daar hebben ze bij ManUtd nu Fernandes voor. Ik vind de huidige aanval juist lekker zo met Rashford - Greenwood/Cavani - Sancho en ik zie Ronaldo dan niet echt iets toevoegen. 

Voor mijn vader (groot ManUtd fan) hoop ik het maar al te graag maar ik denk dat hij meer het spel gaat vertragen en frustraties gaat meebrengen. 

Op 26-8-2021 om 13:14 zei La Pulga:

Weet ik, ik wilde gewoon dat een specifiek iemand mij dezelfde uitleg gaf. :classic_love:

Overigens, winnen één keer van West Brom en willen gelijk volgend jaar strijden om CL plaatsen. Terwijl er minstens 8 teams verder zijn dan Arsenal. Ik noem ze bij deze ook even op.

ManUtd, ManCity, Liverpool, Leicester, Chelsea, West Ham, Everton en Tottenham (die zijn wel wat gelijkwaardig) Het beleid van een Wolves vind ik ook wat beter dan dat van Arsenal.

Ik gun(ners) jullie trouwens wel gewoon puntjes tegen City hoor, maar wel even realistisch blijven aub.

Lieverdje, je hebt grotendeels gelijk. Chelsea, City, United, Leicster en ja HELAAS Spuds/Spurs zijn verder dan Arsenal. Maar nee maatje Everton en Westham zijn zkr niet beter/verder dan Arsenal en Wolves ook niet. Zoals ze zeggen in het Engels ''now your just pushing your luck''

Laatste 5 seizoenen om het eerlijk te houden klasseringen:

Everton 10e,12e,8e,8e,7e  = 45/5=9

Wolves 13e, 7e,(niet in PL dus zeg maar 21e)=20/2=10

Westham 6e, 16e,10e,13e,11e=56/5=11,2

Arsenal 8e, 8e,5e,6e,5e=32/5=6,4

Ja 1) Arsenal is geen top club

Ja 2) Leicster, Spurs, Chelsea, City en Liverpool zijn beter

3) Everton, WOlves en Westham zijn niet beter dan Arsenal

1 minuut geleden zei Kyrill:

Lieverdje, je hebt grotendeels gelijk. Chelsea, City, United, Leicster en ja HELAAS Spuds/Spurs zijn verder dan Arsenal. Maar nee maatje Everton en Westham zijn zkr niet beter/verder dan Arsenal en Wolves ook niet. Zoals ze zeggen in het Engels ''now your just pushing your luck''

Laatste 5 seizoenen om het eerlijk te houden klasseringen:

Everton 10e,12e,8e,8e,7e  = 45/5=9

Wolves 13e, 7e,(niet in PL dus zeg maar 21e)=20/2=10

Westham 6e, 16e,10e,13e,11e=56/5=11,2

Arsenal 8e, 8e,5e,6e,5e=32/5=6,4

Ja 1) Arsenal is geen top club

Ja 2) Leicster, Spurs, Chelsea, City en Liverpool zijn beter

3) Everton, WOlves en Westham zijn niet beter dan Arsenal

Het ging over komende seizoenen, niet over de afgelopen 5 jaar. Ik zie met het huidige beleid niet dat Arsenal komende jaren nog mee doet om plaatsen voor de CL, de huidige top blijft maar investeren en Arsenal loopt maar achter. 

12 minuten geleden zei delichris:

Het is zo goed als rond. Mendes en United hebben continu contact met elkaar.

Lijkt inderdaad helemaal rond te zijn. Bekendmaking over een uur.

Hoop nu wel echt dat de niet-selectie van LvG en de komst van Ronaldo ervoor zorgt dat Van de Beek zijn conclusies trekt en weggaat. Die gaat echt níks meer spelen nu.

2 minuten geleden zei La Pulga:

Het ging over komende seizoenen, niet over de afgelopen 5 jaar. Ik zie met het huidige beleid niet dat Arsenal komende jaren nog mee doet om plaatsen voor de CL, de huidige top blijft maar investeren en Arsenal loopt maar achter. 

Op basis van wat vindt je dat komende 5 seizoenen Westham, Wolves en Everton wel mee gaan doen om CL voetbal schat?

Zojuist zei La Pulga:

Dat zeg ik niet, ik zeg dat zij boven Arsenal gaan eindigen.

Ik wil wedje aangaan voor 20 euro. Ik krijg 20 euro als alleen Westham , Everton of Wolves boven Arsenal eindigd jij krijgt 20 euro als ze alle  3 boven Arsenal eindigen? Deal?

1 minute ago, Kyrill said:

Als Zouma zo goed waarom is ie dan nog steeds nooit succes geweest bij Chelsea ;)?

5 goals vorig seizoen. Meer dan 40 miljoen odegaard

Zouma is altijd een goede speler geweest voor Chelsea en een leuke gast ook, geeft nooit problemen, top professional  

Edited by oblomov

Just now, Kyrill said:

Ja en? Odegaard is min of meer net zo duur als Buendia en 2 jaar jonger.

Zouma heeft een hele zware blessure gehad heh (gescheurde ACL). Toch heeft die 2x de Premier League gewonnen en de Champions League. En hij speelde toch regelmatig. Vond hem altijd wel een goede verdediger en vind het jammer dat die nu weg gaat. Hij is niet zo'n goede voetballer maar verdedigen kan die wel. 

was Odegaard een succes bij Arsenal vorig seizoen? Zo'n succes dat die 40 miljoen waard is? 

Zojuist zei oblomov:

Zouma heeft een hele zware blessure gehad heh (gescheurde ACL). Toch heeft die 2x de Premier League gewonnen en de Champions League. En hij speelde toch regelmatig. Vond hem altijd wel een goede verdediger en vind het jammer dat die nu weg gaat. Hij is niet zo'n goede voetballer maar verdedigen kan die wel. 

was Odegaard een succes bij Arsenal vorig seizoen? Zo'n succes dat die 40 miljoen waard is? 

Ik had het allang niet meer over Zouma ik had het over Buendia tov Odegaard. Waarbij jij vervolgens alleen over Odegaard en Zouma doorgaat en niks over Buendia zegt ;)