ReneLeBlanc Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december ‘You are just a shit Andy Carrollllllllllllll’ Newcastle fans over Nunez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Matige pot van Liverpool vanavond. Wel mooi dat Tyrell Malacia eindelijk weer eens speelt vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Zojuist zei 007mark: Matige pot van Liverpool vanavond. Wel mooi dat Tyrell Malacia eindelijk weer eens speelt vanavond Credits ook naar Newcastle. Zo’n spits als Isak vind ik toch wel echt genieten hoor die kan ballen. wissel die om met Nunez en je countert iedereen helemaal kaput Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Eens met die commentator. Geef die man een contract voor het leven. Salah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Hahaha deze scheidsrechter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Spaarzaam foutje van Kelleher, erg jammer. Neemt niet weg dat hij over het algemeen prima de plek van Alisson ineemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december 8 uur geleden zei 007mark: Spaarzaam foutje van Kelleher, erg jammer. Neemt niet weg dat hij over het algemeen prima de plek van Alisson ineemt. Toch bizar dat als je de eerste helft bekeek en je Salah zag spelen dat je echt dacht, wat ben je allemaal aan het doen. Makkelijk duels verloren, veel balverlies en dan die tweede helft Die bal op de paal/laat was echt bijzonder knap, jammer dat die er niet in ging. Szoboslai ook heel sterke invalbeurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december Isak had weer zijn dagje tegen Liverpool hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december 13 uur geleden zei ReneLeBlanc: ‘You are just a shit Andy Carrollllllllllllll’ Newcastle fans over Nunez Zongen ze bij Southampton laatst ook. En geen woord aan gelogen. Liverpool fans zien hem graag vertrekken en dat het geld in Salah gestoken wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december Nou Liverpool fans zien hem echt niet graag vertrekken. Okay hij is gehaald om goals te maken, maar blinkt uit op andere aspecten. Verwacht eerlijk gezegd dat hij een soort Joelinton/Rogers wordt op een gegeven moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december Hij is zeker wel nuttig hoor, maar stel Salah raakt geblesseerd of uit vorm, vallen je goals toch wel weg hoor want Nunez gaat ze niet voor je maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst Vrijdag at 08:53 Share Geplaatst Vrijdag at 08:53 Die Isak jongens. Nog 25 ofzo toch? @Arteta trek de portemonnee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst Vrijdag at 08:54 Share Geplaatst Vrijdag at 08:54 Zojuist zei Keeza: Die Isak jongens. Nog 25 ofzo toch? @Arteta trek de portemonnee! Ik denk dat hij beter bij Liverpool past eerlijk gezegd. Arsenal moet lekker voor Osimhen of Gyokeres gaan. Of Nunez natuurlijk, die mag ook wel een keer weg bij Liverpool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst Vrijdag at 08:56 Share Geplaatst Vrijdag at 08:56 1 minuut geleden zei Urbeto: Ik denk dat hij beter bij Liverpool past eerlijk gezegd. Arsenal moet lekker voor Osimhen of Gyokeres gaan. Of Nunez natuurlijk, die mag ook wel een keer weg bij Liverpool. Denk ik ook, maar hopen mag natuurlijk. Dan zit je de komende tijd gebakken wat betreft de spitspositie. Nunez mag weg blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst Vrijdag at 10:19 Share Geplaatst Vrijdag at 10:19 22 uur geleden zei Acquafresca: Nou Liverpool fans zien hem echt niet graag vertrekken. Okay hij is gehaald om goals te maken, maar blinkt uit op andere aspecten. Verwacht eerlijk gezegd dat hij een soort Joelinton/Rogers wordt op een gegeven moment. Waar blinkt hij in uit dan? Werklust? Ik kan ook elke wedstrijd het snot voor mijn ogen lopen maar dat betekent niet dat ik bij Liverpool zou moeten spelen. Ik heb hem lang verdedigd en had altijd nog wel de hoop dat het wat zou worden, maar als je na 2,5 jaar nog steeds zulke kansen mist en niet eens simpele passes over vijf meter kan versturen, is het geduld wel een keer op. We zitten in december en de beste man heeft drie goals gemaakt dit seizoen. Dat is sowieso al veel te weinig voor de #9 van de koploper van Engeland én de Champions League, maar het wordt nog een stukje droeviger als je zijn aankoopbedrag in ogenschouw neemt. Jota heeft mijn voorkeur maar die is altijd geblesseerd, dus ik denk dat een nieuwe spits broodnodig is in de zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst Zaterdag at 12:34 Share Geplaatst Zaterdag at 12:34 Merseyside derby is afgelast door de storm die er nu is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst Zaterdag at 12:41 Share Geplaatst Zaterdag at 12:41 Weer is slecht in Everton, maar kunnen ze die match dan niet in Liverpool laten doorgaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst Zaterdag at 13:17 Share Geplaatst Zaterdag at 13:17 35 minuten geleden zei Bogatyr: Weer is slecht in Everton, maar kunnen ze die match dan niet in Liverpool laten doorgaan? hahahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst Zaterdag at 18:46 Share Geplaatst Zaterdag at 18:46 Nottingham Forrest is toch wel een leuke verrassing dit seizoen Op voorhand beschouwde iedereen ze als degradatiekandidaat en nu winnen ze misschien wel op Anfield én Old Trafford. Had Gimenez misschien toch de stap moeten maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst Zaterdag at 19:11 Share Geplaatst Zaterdag at 19:11 daar kunnen ze vooral Onana vooral voor bedanken. die heeft zijn hersens in de kleedkamer laten liggen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst Zondag at 08:24 Share Geplaatst Zondag at 08:24 (bewerkt) 13 uur geleden zei AntiChrist7: daar kunnen ze vooral Onana vooral voor bedanken. die heeft zijn hersens in de kleedkamer laten liggen... Eens. Die stond me toch een partij slecht te keepen. Ik snapte ook niets van de wissels Bruno en Ugarte. Ik had liever gezien dat je dan Diallo eraf haalde. Zondag at 08:24 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst Zondag at 08:25 Share Geplaatst Zondag at 08:25 Gibbs-White is echt een toffe speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daan_topcoach Geplaatst Zondag at 10:29 Share Geplaatst Zondag at 10:29 (bewerkt) Amorim OUT! 🤪 Zondag at 10:29 bewerkt door daan_topcoach Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten