Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Zojuist zei 007mark:

Matige pot van Liverpool vanavond.

Wel mooi dat Tyrell Malacia eindelijk weer eens speelt vanavond :)

Credits ook naar Newcastle. Zo’n spits als Isak vind ik toch wel echt genieten hoor :< die kan ballen. wissel die om met Nunez en je countert iedereen helemaal kaput

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei 007mark:

Spaarzaam foutje van Kelleher, erg jammer. Neemt niet weg dat hij over het algemeen prima de plek van Alisson ineemt.

Toch bizar dat als je de eerste helft bekeek en je Salah zag spelen dat je echt dacht, wat ben je allemaal aan het doen. Makkelijk duels verloren, veel balverlies en dan die tweede helft _O_ Die bal op de paal/laat was echt bijzonder knap, jammer dat die er niet in ging. Szoboslai ook heel sterke invalbeurt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei ReneLeBlanc:

‘You are just a shit Andy Carrollllllllllllll’ 

Newcastle fans over Nunez  

Zongen ze bij Southampton laatst ook. En geen woord aan gelogen. Liverpool fans zien hem graag vertrekken en dat het geld in Salah gestoken wordt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Urbeto:

Ik denk dat hij beter bij Liverpool past eerlijk gezegd. Arsenal moet lekker voor Osimhen of Gyokeres gaan. Of Nunez natuurlijk, die mag ook wel een keer weg bij Liverpool.

Denk ik ook, maar hopen mag natuurlijk. Dan zit je de komende tijd gebakken wat betreft de spitspositie. Nunez mag weg blijven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Acquafresca:

Nou Liverpool fans zien hem echt niet graag vertrekken. Okay hij is gehaald om goals te maken, maar blinkt uit op andere  aspecten. Verwacht eerlijk gezegd dat hij een soort Joelinton/Rogers wordt op een gegeven moment.

Waar blinkt hij in uit dan? Werklust? Ik kan ook elke wedstrijd het snot voor mijn ogen lopen maar dat betekent niet dat ik bij Liverpool zou moeten spelen. 

Ik heb hem lang verdedigd en had altijd nog wel de hoop dat het wat zou worden, maar als je na 2,5 jaar nog steeds zulke kansen mist en niet eens simpele passes over vijf meter kan versturen, is het geduld wel een keer op. We zitten in december en de beste man heeft drie goals gemaakt dit seizoen. Dat is sowieso al veel te weinig voor de #9 van de koploper van Engeland én de Champions League, maar het wordt nog een stukje droeviger als je zijn aankoopbedrag in ogenschouw neemt. 

Jota heeft mijn voorkeur maar die is altijd geblesseerd, dus ik denk dat een nieuwe spits broodnodig is in de zomer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei AntiChrist7:

daar kunnen ze vooral Onana vooral voor bedanken. die heeft zijn hersens in de kleedkamer laten liggen...

Eens. Die stond me toch een partij slecht te keepen. Ik snapte ook niets van de wissels Bruno en Ugarte. 

Ik had liever gezien dat je dan Diallo eraf haalde.

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites