Kyrill Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Oke rest my case. Je hebt gelijk over scheidsrechter, blijf opvallend vinden Arsenal veel rood krijgt tov andere teams. Want over het algemeen krijgt Arsenal juist heel veel overtredingen tegen per se ipv dat ze het maken. Saka heeft al jaren dubbele dekking en wordt regelmatig naar het gras gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Zojuist zei Urbeto: Het zeuren over waar een scheidsrechter vandaan komt geeft bovenal bepaalde signalen af. Beetje dit idee: Het is dat @Kyrill niet voor Ajax is anders zou hij helemaal wild worden van de aanstelling van Makkelie woensdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 3 minuten geleden zei Kyrill: Oke rest my case. Je hebt gelijk over scheidsrechter, blijf opvallend vinden Arsenal veel rood krijgt tov andere teams. Want over het algemeen krijgt Arsenal juist heel veel overtredingen tegen per se ipv dat ze het maken. Saka heeft al jaren dubbele dekking en wordt regelmatig naar het gras gehaald. Relevanter is dan uit te zoeken hoeveel overtredingen elk team gemiddeld per wedstrijd maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 1 minuut geleden zei timpy00: Relevanter is dan uit te zoeken hoeveel overtredingen elk team gemiddeld per wedstrijd maakt. Done Kan je hier lezen; https://untold-arsenal.com/archives/109334 Minder gele kaarten dan de andere teams iig. Wel meer fouls maar veel kleinere tov bv Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 1 minuut geleden zei Kyrill: Done Kan je hier lezen; https://untold-arsenal.com/archives/109334 Minder gele kaarten dan de andere teams iig. Wel meer fouls maar veel kleinere tov bv Chelsea. Die statistiek en deze bron werken niet echt in het voordeel van je punt als ik snel langs de tabellen ga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 55 minuten geleden zei timpy00: Die statistiek en deze bron werken niet echt in het voordeel van je punt als ik snel langs de tabellen ga. Dat klopt. In ieder geval voor dit seizoen tot dusverre, ander speelstijl. Hier ga ik het bij laten, ik weet er te weinig vanaf, omdat ik vanwege werk bijna niks meer kan zien al jaar lang. En ik heb de energie niet meer om mijn eigen stompzinnige discussie voor te zetten,heb spijt er over begonnen ben. Komende tijd zie je mij hier niet tenzij ik wel eens keer wat live kan zien,dat is helaas iig niet dit weekend al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Hoe kan Man U ooit kampioen spelen als al die scheidsrechters niet uit Manchester komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober 1 uur geleden zei Aaron21: Hoe kan Man U ooit kampioen spelen als al die scheidsrechters niet uit Manchester komen? Een goede manager neer te zetten. Ik maak hem zelf maar voordat iemand anders het doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Ruben Amorim, please. Dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Ruben Aborim wordt nieuwe Manchester United trainer.Sporting heeft het bevestigd. Geef hem twee seizoenen de tijd en maak de balans op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Wat een goal van Casemiro zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Ten Hag weg en United weet wat scoren is. Op dit moment 4-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Per 11-11 zal Ruben Amorim de nieuwe trainer zijn. Tot die tijd is Ruud de interim manager. Citaat https://nos.nl/artikel/2542837-sporting-trainer-amorim-volgt-ten-hag-op-bij-manchester-united Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Mooie aanstelling. Ik ben erg benieuwd hoe hij het bij United gaat doen. Als hij de tijd maar een beetje krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Duizendmaal dank United om Amorim daar te komen weghalen, ik ben benieuwd wat dit nu met Sporting gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 17 uur geleden zei Urbeto: Mooie aanstelling. Ik ben erg benieuwd hoe hij het bij United gaat doen. Als hij de tijd maar een beetje krijgt. Helaas was dat met al zijn voorgangers ook zo. En iedereen weet hoe dat is afgelopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 1 uur geleden zei delichris: Helaas was dat met al zijn voorgangers ook zo. En iedereen weet hoe dat is afgelopen. Je kunt niet zeggen dat Ten Hag, Mourinho en Solksjaer niet de tijd hebben gekregen. Alledrie hebben ze ruim twee jaar de tijd gehad om er iets van te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 12 minuten geleden zei Urbeto: Je kunt niet zeggen dat Ten Hag, Mourinho en Solksjaer niet de tijd hebben gekregen. Alledrie hebben ze ruim twee jaar de tijd gehad om er iets van te maken. Dat zeg ik ook niet. Al die managers hebben de tijd gekregen en geen van allen heeft het qua spel goed gedaan. Mourinho pakte de EL en volgens mij de Community Shield. Ole deed het goed in de PL door een keer tweede te worden. En Ten Hag pakte twee bekers. Alleen in de competitie en Europees was het slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 10 minuten geleden zei delichris: Dat zeg ik ook niet. Al die managers hebben de tijd gekregen en geen van allen heeft het qua spel goed gedaan. Mourinho pakte de EL en volgens mij de Community Shield. Ole deed het goed in de PL door een keer tweede te worden. En Ten Hag pakte twee bekers. Alleen in de competitie en Europees was het slecht. Ah, ik sloeg aan op het tijdselement. Ik vond Solksjaer namelijk zeker geen goede aanstelling. Veel te lieve man voor het topvoetbal. Dat werkt prima als assistent, maar als hoofdtrainer heb je mijn inziens echt wel meer persoonlijkheid nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Ole oogt misschien wel lief, maar niemand weet hoe hij binnenskamers is. Maar Ole had ook heel erg de gun factor dankzij 1999. Ik zou misschien wel eens de combi van Nistelrooij als manager en Keane als assistent willen zien. Maar dat zal voorlopig niet gebeuren. Amorim laat in Portugal wel hele goede dingen zien nog beter dan Ten Hag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Vraag me vooral af hoe dogmatisch hij zijn 3-4-3 gaat hanteren met deze selectie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 24 minuten geleden zei delichris: Ole oogt misschien wel lief, maar niemand weet hoe hij binnenskamers is. Maar Ole had ook heel erg de gun factor dankzij 1999. Ik zou misschien wel eens de combi van Nistelrooij als manager en Keane als assistent willen zien. Maar dat zal voorlopig niet gebeuren. Amorim laat in Portugal wel hele goede dingen zien nog beter dan Ten Hag. Van Nistelrooy op basis van wat? Heeft het bij PSV toch niet bepaald goed gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 36 minuten geleden zei delichris: Ole oogt misschien wel lief, maar niemand weet hoe hij binnenskamers is. Maar Ole had ook heel erg de gun factor dankzij 1999. Ik zou misschien wel eens de combi van Nistelrooij als manager en Keane als assistent willen zien. Maar dat zal voorlopig niet gebeuren. Amorim laat in Portugal wel hele goede dingen zien nog beter dan Ten Hag. Mijn Portugese collega's zijn iig niet blij dat hij weggaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 28 minuten geleden zei Arles: Van Nistelrooy op basis van wat? Heeft het bij PSV toch niet bepaald goed gedaan. Een beker gepakt en de Johan Cruijff Schaal. Heel veel spelers liepen met hem weg. @sennid Ik laat me verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 1 uur geleden zei delichris: Amorim laat in Portugal wel hele goede dingen zien nog beter dan Ten Hag. Weet je dat zeker? Amorim kon niet op tegen Ten Hag hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten