Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei delichris:

Ja en? Bij winst staat United nog maar vier en vijf punten achter. En bij winst zesde.

Eerst maar zorgen zou maken om vanavond uit bij Everton te winnen, en Brighton, Villa, Newcastle en Spurs allemaal uberhaupt eerst nog in te halen, staan allemaal nog tussen United en Liverpool en City in... 

@Oerlie @Thierryvane kijk  nu match of the day. Wat een goal van Olise uit bij Luton ❤️🙌😍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Kyrill:

Eerst maar zorgen zou maken om vanavond uit bij Everton te winnen, en Brighton, Villa, Newcastle en Spurs allemaal uberhaupt eerst nog in te halen, staan allemaal nog tussen United en Liverpool en City in... 

@Oerlie @Thierryvane kijk  nu match of the day. Wat een goal van Olise uit bij Luton ❤️🙌😍

Als United vanmiddag wint dan ga je meteen twee teams voorbij. Met een fitte selectie hoort United Brighton, Villa, Newcastle en Tottenham voorbij te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Arsène:

Die 2e goal  @Kyrill

Ja achterlijk mooi, Wilshere tegen Norwich goal flashbacks. Jammer dat we na 2-0, wel erg veel gas terug namen. Winst=winst, nu morgen hopen op gelijkspel of "winst" voor Spurs. 

Spoiler

Voel me nu gelijk al vies, dat laatste gezegd heb hahahah 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Hakai:

Geduld van United-supporters met Ten Hag begint op te raken nu. 

Lang niet alle supporters denken er zo over hoor. Merendeel geeft aan dat Ten Hag tijd moet krijgen, want weer een nieuwe manager lost het niet op. Er moet gewoon grondig wat veranderen binnen de selectie. Er zitten spelers bij die gewoon niet goed genoeg zijn en dat is al een tijd zo. 

De wedstrijd gisteren was gewoon ruk. Geen beleving geen passie. Als je nagaat dat Maguire en Shaw je beste spelers waren gisteren zegt natuurlijk al weer genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Lang niet alle supporters denken er zo over hoor. Merendeel geeft aan dat Ten Hag tijd moet krijgen, want weer een nieuwe manager lost het niet op. Er moet gewoon grondig wat veranderen binnen de selectie. Er zitten spelers bij die gewoon niet goed genoeg zijn en dat is al een tijd zo. 

De wedstrijd gisteren was gewoon ruk. Geen beleving geen passie. Als je nagaat dat Maguire en Shaw je beste spelers waren gisteren zegt natuurlijk al weer genoeg.

Heb je wel het idee dat Ten Hag kan oplossen? En een deel van de spelers die niet goed genoeg zijn, zijn op voorspraak van Ten Hag gehaald, spreekt niet in zijn voordeel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Renato:

Heb je wel het idee dat Ten Hag kan oplossen? En een deel van de spelers die niet goed genoeg zijn, zijn op voorspraak van Ten Hag gehaald, spreekt niet in zijn voordeel.

Amrabat is gehuurd, maar is niet zo goed voor United helaas. Ik had hier meer van verwacht. Antony is gewoon door het ijs gezakt en dat komt ook door het prijskaartje. Onana maakt teveel fouten. 

Maar je hebt een Martial die gewoon te lui is. Maguire doet het nu goed, maar heeft vorig seizoen er weinig van gebakken. Lindelof is het net niet voor United. Varane is ook niet meer de verdediger die het was. Casemiro is ook lui geworden zo lijkt het en veel geblesseerd. Eriksen kan het niet meer belopen. Hij heeft nog wel het idee om vooruit te spelen. Sancho tja dat is einde verhaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Renato:

En een deel van de spelers die niet goed genoeg zijn, zijn op voorspraak van Ten Hag gehaald, spreekt niet in zijn voordeel.

Dit vind ik altijd een beetje dubbelop. Dat een trainer spelers aandraagt is natuurlijk volkomen logisch omdat hij met een bepaald systeem wilt gaan spelen. Echter ben ik van mening dat er een persoon boven moet staan die verantwoordelijk is voor de transfers en dus moet inschatten of de spelers die de trainer aandraagt ook daadwerkelijk goed genoeg zijn. Ik heb het idee dat die controle er niet echt is bij United.

Daarnaast vind ik het ook niet dat een trainer afgerekend moet worden op de transfers, maar op het spel en de resultaten en dat er daar druk op staat dat kan ik mij wel voorstellen. Want het spel zoals Ten Hag het wilt spelen komt er totaal niet uit, omdat volgens Ten Hag hij de spelers er niet voor heeft, maar ja die spelers zijn wel op voorspraak van hem gekomen en de resultaten zijn ook niet heel denderend. Daar kan je Ten Hag wel op afrekenen.

Het probleem ligt denk ik meer dat er totaal geen structuur in de club zit waardoor elke manager zou falen bij United. Want welke aankopen sinds SAF weg is, zijn nou echt voltreffers geweest over een langere periode?

Link naar opmerking
Deel via andere websites