Stefan Geplaatst 29 september 2023 Share Geplaatst 29 september 2023 (bewerkt) 41 minuten geleden zei cimbomcu: Ik zie veel locaties van Premier Inn, heb je wel eens gezeten in 1 die in het centrum zat of iig dichtbij? Waar wil je heen (in Londen)? Kan je wel helpen. 29 september 2023 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 september 2023 Share Geplaatst 29 september 2023 42 minuten geleden zei cimbomcu: Ik zie veel locaties van Premier Inn, heb je wel eens gezeten in 1 die in het centrum zat of iig dichtbij? Ligt aan welk deel van het centrum je wilt zitten Bij Westminster heb ik een keer in County Hall gezeten, pal naast Waterloo. Dat was prima. Vet gebouw ook. In de City een keer bij Farringdon (Smithfield). Was ook goed, was wel alweer paar jaar terug. Ik ontbijt er normaliter trouwens niet, hoor daar wisselende verhalen over. Ga zelf liever een full english halen in een pub oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Wat een leuke variant op een vrije trap door Aston Villa mooi potje ook, Brighton is het wel een beetje kwijt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Wtf Viaplay heb Bournemouth-Arsenal opstaan commentator heeft over Westham Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Op 4-9-2023 om 11:02 zei Thierryvane: Hot take: Ten Hag haalt 't einde van dit seizoen niet. Misschien zelfs de kerst niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Kut voor mijn FPL maar heerlijke uitslagen dit, en tussenstanden dit als Arsenal fan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 lijkt erop dat er binnekort wel een plaatsje bij Ajax vrijkomt, zou mooi uitkomen voor ten hag :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Man man. Wat een scheidsrechter. Verlies volledig te danken aan de scheidsrechters. Hoe kan je een doelpunt onterecht afkeuren met de huidige hulpmiddelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Arsenal swingde vandaag, weliswaar tegen een heel matig Bournemouth, maar het zag er goed uit allemaal! Nu al zin in de samenvatting en analyse van de wedstrijd van United straks bij MOTD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 3 uur geleden zei Keeza: Arsenal swingde vandaag, weliswaar tegen een heel matig Bournemouth, maar het zag er goed uit allemaal! Nu al zin in de samenvatting en analyse van de wedstrijd van United straks bij MOTD Ik ben vooral blij City verloren heeft, dat gebeurt ietjes minder vaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 17 uur geleden zei Thierryvane: Misschien zelfs de kerst niet. Er wordt gesproken over een contractverlenging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 13 uur geleden zei Acquafresca: Man man. Wat een scheidsrechter. Verlies volledig te danken aan de scheidsrechters. Hoe kan je een doelpunt onterecht afkeuren met de huidige hulpmiddelen. Er wordt nu gezegd dat VAR check complete zei en de scheidsrechter aan nam dat het dus buitenspel was. Terwijl ze een doelpunt bedoelden. Na de aftrap krijgt de scheidsrechter door dat ze daarmee een doelpunt bedoelden. Echt wtf. https://x.com/ynwamatt/status/1708242899568132451?s=46&t=k7vmoFYmdlnkZ-gtRGFVzg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 43 minuten geleden zei Acquafresca: Er wordt nu gezegd dat VAR check complete zei en de scheidsrechter aan nam dat het dus buitenspel was. Terwijl ze een doelpunt bedoelden. Na de aftrap krijgt de scheidsrechter door dat ze daarmee een doelpunt bedoelden. Echt wtf. https://x.com/ynwamatt/status/1708242899568132451?s=46&t=k7vmoFYmdlnkZ-gtRGFVzg Liverpool is echt genaaid ja. Waarom begon TAA niet? Blessure? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 40 minuten geleden zei Keeza: Liverpool is echt genaaid ja. Waarom begon TAA niet? Blessure? Kwam net terug van een blessure. Had btw niet Jota maar Nunez ingebracht op zo een moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 2 uur geleden zei delichris: Er wordt gesproken over een contractverlenging. Mag hopen dat dit een grap is? Of maakt bestuur niks uit je ook naast Conference League gaat grijpen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 @Acquafresca deze arbiter, VAR en VAR assistent nooit MEER op Liverpool match zetten man man man. 100% geldige goal afgekeurd, Jones rood was geen rood, 1e geel Jota raakte ie Udogie totaal niet, echt insane. @Keeza @Arsène @Beppu Zo mooi hoe Havertz pingel mocht nemen en alle teamgenoten hem overspoelde met blije reacties. Voor mij voetbal moment van de week, hi krijgt zoveel haat en abuse te verduren zelfs van eigen fans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 59 minuten geleden zei Kyrill: @Acquafresca deze arbiter, VAR en VAR assistent nooit MEER op Liverpool match zetten man man man. 100% geldige goal afgekeurd, Jones rood was geen rood, 1e geel Jota raakte ie Udogie totaal niet, echt insane. @Keeza @Arsène @Beppu Zo mooi hoe Havertz pingel mocht nemen en alle teamgenoten hem overspoelde met blije reacties. Voor mij voetbal moment van de week, hi krijgt zoveel haat en abuse te verduren zelfs van eigen fans. Udogie had natuurlijk ook geel moeten krijgen voor het vragen van een hele kaart bij Jotas eerste. Dat zou dus een tweede geel voor hem betekenen. Ook de "overtreding" van Salah voor zijn geel slaat nergens op. Is een duel waarin hij slimmer optreedt; als die door mag voetballen, is het 3 tegen 1 in de 16. Het waren er zoveel dat je haast over opzet wilt praten. Club maakte vandaag ook bekend dat ze de verontschuldiging niet accepteren en ze hun (juridische) mogelijkheden zullen bekijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 VAR-communicatie bekend gemaakt: https://www.nu.nl/303220/video/audio-van-var-blunder-bij-tottenham-liverpool-openbaar-gemaakt.html Hier gaat veel mis zeg: - Assistent die niet héél duidelijk zegt dat hij voor buitenspel vlagt. - VAR die alleen 'check complete' roept - Scheidsrechter die niet om bevestiging van besluit vraagt - Scheidsrechter die binnen 2 (?) seconden na 'check complete' al het spel hervat Boeiende situatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 1 uur geleden zei Rogier.: VAR-communicatie bekend gemaakt: https://www.nu.nl/303220/video/audio-van-var-blunder-bij-tottenham-liverpool-openbaar-gemaakt.html Hier gaat veel mis zeg: - Assistent die niet héél duidelijk zegt dat hij voor buitenspel vlagt. - VAR die alleen 'check complete' roept - Scheidsrechter die niet om bevestiging van besluit vraagt - Scheidsrechter die binnen 2 (?) seconden na 'check complete' al het spel hervat Boeiende situatie. Ja zeker maar ging nog veel meer mis dan dat, die wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Rogier.: - Assistent die niet héél duidelijk zegt dat hij voor buitenspel vlagt. Ik denk dat alleen dit echt mis gaat hoor. Dat het voor de VAR niet duidelijk is dat er voor buitenspel gefloten is. De rest is volgens mij gewoon standaardprocedure. Var zegt nooit wat de beslissing is, maar gewoon dat de check compleet is van de situatie. Dat de scheidsrechter niet om bevestiging vraagt is ook niet zo raar want hij hoort alleen dat hij even moet wachten met het spel hervatten. Hij hoort niet wat de VAR met elkaar bediscussieert (is dat een woord?). Dat de scheids na het horen van check complete direct door laat spelen is al helemaal logisch. Zie geen reden waarom een scheids dan nog langer moet wachten? Edit: Het is gewoon op een of andere manier mis gegaan dat de beslissing die op het veld genomen is, niet goed bij de VAR is terecht gekomen. Dit kan een gebrek aan communicatie vanuit het veld zijn of dat de VAR het te snel wilt beoordelen of een combinatie van. Volgens mij is het wel het streven om buitenspelsituaties sneller te beoordelen dan voorheen gedaan werd dus het is denk ik echt een samenloop van omstandigheden. Denk dat het vooral positief is dat dit pas een van de eerste keren is dat een doelpunt onterecht wordt afgekeurd of toegekend. Er zijn al zoveel beslissingen juist teruggedraaid. Blijkt de VAR toch ook maar menselijk te zijn. 4 oktober 2023 bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Spurs Kampioen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 10 minuten geleden zei Bogatyr: Spurs Kampioen! Ik sluit het niet uit nee met hoeveel geluk ze dit seizoen al hebben gehad Haha Zelf ga ik zo United-Brentford kijken ik hoop oprecht dat United wint, want ik ben niet bang dat ze boven Arsenal gaan eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Die moet Onana toch hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Lindelof op linksachter wat een meesterzet! Snap echt totaal niet waarom Dalot zo nodig op rechts moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Ik vermoed dat Scott McTominay alles speelt vanaf nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten