Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

En Rashford staat voornamelijk op links. Maar inderdaad, Sancho zal nu ook op links verschijnen en je hebt natuurlijk ook nog Elanga. Depay wordt ook nog genoemd als reservespits ga ik vanuit. Goedkopere en wellicht een betere optie dan de veelste dure Gakpo. (en ik ben dan stiekem heel erg blij!) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei delichris:

Zo lullig is het niet. Je kan niet een heel seizoen met deze jongens voorin spelen. Er zal veel gerouleerd gaan worden. Martial wordt als spits gezien. 

Als Antony komt zit er altijd al één van hen op de bank. Martial als spits weet ik inderdaad, waarom benoem je dat specifiek? Memphis speelt tegenwoordig ook als spits, hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei delichris:

Depay kan best wel met diepte spelen. Maar goed eerst moet er überhaupt een contract worden getekend mocht het ooit rond komen. 

Hebben jullie het over dezelfde Depay? Die ik ken vraagt namelijk alles in zijn voeten en als die moet rennen dan komt ie nauwelijks vooruit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

United was erg goed tegen Liverpool(voor zover ik weet in ieder geval de 1e helft) 2e helft was ik in slaap gevallen op de bank :mmm:

Begin dit seizoen van Arsenal is goed, gaat nog een lang en pittig seizoen worden. Ik ben blij dat tot nu toe mijn voorspelling over Forrest en Fulham best goed loopt. Alleen Everton 8e wat bezielde mij in vredesnaam:t::classic_rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Azpi:

een vergelijking tussen een linksback die het hele seizoen geblesseerd geweest is en Sancho 

voor de mensen die doen alsof het een goede speler is 

Niet doen..

Sancho is normaal gesproken een hele goede voetballer, dat er het niet uitkwam vorig jaar is ook duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites