Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

2 hours ago, La Pulga said:

Wanneer komt @Azpi eens terug? Ben benieuwd waar het aan heeft gelegen dat er van De Ligt en Kounde eigenlijk beide nu niet meer komen. 

2 hours ago, Aaron21 said:

gaat niet lekker bij Chelsea. x

Ik had een ban tot en met de 27e.

vind het wel opmerkelijk dat jullie denken dat het slecht gaat bij Chelsea gebaseerd op 1 wedstrijd in de voorbereiding. We hebben niet de ideale voorbereiding voor het seizoen maar dat betekent toch niet meteen dat het slecht gaat? Het telt pas volgende week. Die Amerikaan gaat even in zijn eentje de transfers proberen te doen terwijl hij totaal geen ervaring heeft. 

Koundé en De Ligt lig ik niet wakker van. Koundé had ik wel een goede toevoeging gevonden voor ons. Mijn #1 keus was en is Fofana, al heeft hij nog een contract tot 2027 en zal hij minstens 70 miljoen pond moeten kosten. Killman van Wolves vind ik ook wel een goede optie. 

ik ben erg blij met Koulibaly & Sterling. 2 top spelers met veel ervaring voor relatief weinig geld

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Azpi:

Ik had een ban tot en met de 27e x

vind het wel opmerkelijk dat jullie denken dat het slecht gaat bij Chelsea gebaseerd op 1 wedstrijd in de voorbereiding. We hebben niet de ideale voorbereiding voor het seizoen maar dat betekent toch niet meteen dat het slecht gaat? Het telt pas volgende week. Die Amerikaan gaat even in zijn eentje de transfers proberen te doen terwijl hij totaal geen ervaring heeft. 

Koundé en De Ligt lig ik niet wakker van. 

ik heb het liefst Fofana en ik ben blij met Koulibaly. Killman van Wolves vind ik ook wel een goede optie. 

O doe maar voortaan geen ban krijgen, is het niet waard.

Je kan niet ontkennen dat het minder gaat bij Chelsea, een trainer die openlijk zijn kritiek uit op zijn selectie en nu hebben jullie helemaal geen nummer 9 meer. Koulibaly moeten we nog maar zien hoe hij zich gaat weerhouden in Engeland daar waar hij fysiek erg goed is natuurlijk maar ik zie hem wel moeite krijgen qua snelheid. Ook zijn er twee centrale verdedigers weggegaan en is Sterling niet een speler waar je echt op kan bouwen. Arsenal heeft zich veel beter ingekocht en is een gevaarlijke outsider voor de top 4. Ook Tottenham is nog gevaarlijk vooral als Kane daar blijft en natuurlijk lijkt het bij ManUtd nu ook wat meer onder controle met Martinez en Eriksen. Van de top 6 ziet het er echt naar uit dat Chelsea nu het minst alles onder controle heb maar de transfermarkt is nog een maandje open dus we zullen het zien. Sowieso is de top 2 nu wel weer duidelijk met het aantrekken van Haaland en Nunez al mag Liverpool nog wel wat in de breedte gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minutes ago, La Pulga said:

O doe maar voortaan geen ban krijgen, is het niet waard.

Je kan niet ontkennen dat het minder gaat bij Chelsea, een trainer die openlijk zijn kritiek uit op zijn selectie en nu hebben jullie helemaal geen nummer 9 meer. Koulibaly moeten we nog maar zien hoe hij zich gaat weerhouden in Engeland daar waar hij fysiek erg goed is natuurlijk maar ik zie hem wel moeite krijgen qua snelheid. Ook zijn er twee centrale verdedigers weggegaan en is Sterling niet een speler waar je echt op kan bouwen. Arsenal heeft zich veel beter ingekocht en is een gevaarlijke outsider voor de top 4. Ook Tottenham is nog gevaarlijk vooral als Kane daar blijft en natuurlijk lijkt het bij ManUtd nu ook wat meer onder controle met Martinez en Eriksen. Van de top 6 ziet het er echt naar uit dat Chelsea nu het minst alles onder controle heb maar de transfermarkt is nog een maandje open dus we zullen het zien. Sowieso is de top 2 nu wel weer duidelijk met het aantrekken van Haaland en Nunez al mag Liverpool nog wel wat in de breedte gaan doen.

Ik had wel het idee dat we echt niet hard genoeg gewerkt hebben in de voorbereiding en dat we het te licht hebben opgevat. We hebben een soort van vakantie gehad in Amerika terwijl we eigelijk gewoon hard hadden moeten trainen. Koulibaly maak ik me totaal geen zorgen om. Ik zou me eerder zorgen maken over Martinez die van de Eredevisie komt en 1.75m is.

We zijn vorig seizoen gewoon 3e geworden terwijl we 1. Chillwel & James wat cruciale spelers zijn in ons systeem grotendeels miste 2. Lukaku hadden die voor ophef zorgde & 3. Sancties hadden wat veel onzekerheid met zich mee bracht. Ondanks al die omstandigheden kwamen we nog erg dicht bij het verslaan van Madrid en de Halve finale CL, en hebben we ook 2 andere finales gehaald die we allebei op penalties verloren hebben. We hebben Rüdiger verloren wat een sterkhouder was maar Koulibaly is een prima vervanger. Christensen was niet echt een sterkhouder dus die gaan we ook niet missen. En we hebben dan wel geen nummer 9 maar we hebben de CL ook gewonnen zonder nummer 9. en dan hebben we nu ook Sterling erbij. Sterling heeft 109 goals en 77 assists in de PL en heeft 4 van de laatste 5 PL's gewonnen. + Gallagher is er nu ook bij (al valt die tot nu toe tegen in de voorbereiding). Al met al denk ik dat we een sterker team hebben en er zullen zeker nog minstens 2 spelers bij komen. Om Arsenal en Man Utd maak ik me geen zorgen. Arsenal kan niet met druk omgaan en Man Utd heeft geen (nog) geen middenveld.

En kritiek op de selectie is normaal bij Chelsea

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat Sterling 4 van de 5 premier league heeft gewonnen heeft niets met hem te maken natuurlijk :D We gaan het meemaken, beloofd in ieder geval weer spannend te worden bovenin komend seizoen. 

Overigens denk ik dat Martinez meer op het middenveld zal gaan spelen en dat hij het blok gaat vormen voor Varane en Maguire, iets waar Ten Hag na 5 wedstrijden niet blij mee zal zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ronaldo is nog steeds een top speler. Maar als je hem naar je club haalt gaat je dat veel geld kosten en je verstoord je hele team dynamiek. Hoe goed hij ook is, hij is geen team speler. Het draait altijd alleen maar om hem en zijn statistieken. Ik snapte ook niet helemaal waarom hij weg wilt bij United. Met Ten Hag ga je waarschijnlijk veel meer kansen krijgen om te scoren als een Ronaldo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites