Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei La Pulga:

Ik denk vooral dat er weinig Champions League teams in hem geïnteresseerd zullen zijn. Enige teams dat ik mij kan bedenken zijn Bayern en PSG maar die zijn voorlopig al voorzien. Verder moet je hier als club zijnde niet aan branden, kwaliteiten had hij zeker maar wel een speler die zichzelf belangrijker vindt dan het team en daar kan je met zijn leeftijd dus niet meer op bouwen. 

Ik denk dat hij er goed aan zal doen om richting Sporting te vertrekken mits hij dat wilt. Of gewoon ergens in Amerika genieten van alle fame die hij daar wel krijgt. 

Euh, Klaksvik uit Faroe eilanden spelen straks voorronde. Die zochten nog een spits.

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Bogatyr:

Zeker niet. Die winnen even in de voorronde van Bodo Glimt.

Dan kan ie het zeker niet aan. Bodo Glimt zijn geen amateurs nee, die zouden in de ED en misschien Jupiler League, mee doen om de titel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Acquafresca:

Je vraagt nu om een reactie over Arsenal. Uit het niets. En vervolgens zeuren..

Enige statistiek die direct duidelijk maakt hoe slecht Maguirre is:

8A2B04CD-336A-4C9F-81D3-6DC01C7F95A5.png

Aannanames, aannames. Ik heb al lang niet meer gezeurd ;)

Ik kom alleen op voor Maguire, vind het wat overdreven....

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Oke, ik heb genoeg gezien na bijna 3 minuten, zo'n filmpje kan je van iedereen maken, maar duidleijk.

Klopt heur. Een verkeerd tikkie terug ofzo heeft elke topverdediger weleens gehad. Van Virgil bestaan zulke filmpjes vast ook wel al zullen ze vast minder lang duren :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Arsenal hoopt Oleksandr Zinchenko over te nemen van Manchester United. Dat meldt The Athletic. De linksback uit Oekraïne geldt als alternatief voor Lisandro Martínez.

Arsenal nam deze zomer Gabriel Jesus voor 52 miljoen euro over van Manchester City en The Gunners hopen opnieuw ter zake te komen met de Engelse kampioen. De twee Premier League-clubs hebben contact over Zinchenko. City lijkt open te staan voor een vertrek van de 25-jarige linksback, mits aan de vraagprijs wordt voldaan.

De onderhandelingen over Zinchenko krijgen prioriteit bij Arsenal, nu Martínez van Ajax naar Manchester United verkast. Manager Mikel Arteta kent Zinchenko nog van zijn tijd als assistent van Pep Guardiola bij Manchester City. De Oekraïener kwam in 2016 over van FC Ufa en heeft nog een contract voor twee seizoenen. Hij speelde een seizoen op huurbasis bij PSV, toen nog als aanvallende middenvelder.

Waar City eerst van Arsenal kocht, doet Arsenal dat nu bij City. Iets met een bord en scouting dit ook. 

#geenhaat #nohomo

Trouwens, vind ik wel echt een Arsenal back. Net zoals Angelino, die zou ook echt perfect bij Arsenal passen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei La Pulga:

Waar City eerst van Arsenal kocht, doet Arsenal dat nu bij City. Iets met een bord en scouting dit ook. 

#geenhaat #nohomo

Trouwens, vind ik wel echt een Arsenal back. Net zoals Angelino, die zou ook echt perfect bij Arsenal passen.

Ik heb nooit gezegd boord op schoot scouting slecht is zijn jullie eigen aannames en conclusies. Maar op Nico na, kan vrijwel niemand in het Ajax topic, tegen kritiek. Ik zie Zinchecnko graag komen maar ik heb hem liever als LB maar hoor dat voor CM gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Ik heb nooit gezegd boord op schoot scouting slecht is zijn jullie eigen aannames en conclusies. Maar op Nico na, kan vrijwel niemand in het Ajax topic, tegen kritiek. Ik zie Zinchecnko graag komen maar ik heb hem liever als LB maar hoor dat voor CM gaat worden.

Hey ik zeg ook hier niet dat het slecht is, dus we zijn het met elkaar eens. 

Is het middenveld trouwens nu al niet overvol bij Arsenal? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei La Pulga:

Hey ik zeg ook hier niet dat het slecht is, dus we zijn het met elkaar eens. 

Is het middenveld trouwens nu al niet overvol bij Arsenal? 

Lokonga is eigenlijk nog niet (goed) genoeg en maakte veel fouten afgelopen seizoen. Torreira is mee naar Amerika om in de etalage gezet te worden, en zo verkocht te worden hopenlijk, zelfde voor Nelson(buitenspeler de een vindt  dat mid ander niet) Xhaka hoef ik niks over te zeggen, we weten allemaal hoe iedereen over hem denkt. Dan heb je Partey(extreem blessure gevoelig), Odegaard en Fabio Vieira. Misschien dat we onder Arteta soort 532 of 352 gaan spelen, uiteraard zullen we ook blessures, schorsingen en vermoeidheid te maken krijgen. Maar klopt we hebben zkr genoeg keuze ja hahaha

Gelukkig kunnen Vieira en Odegaard ook op CAM en Odegaard eventueel op rechts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-7-2022 om 09:39 zei Bogatyr:

Voor mij is een aanvoerder zoveel meer.

Franscesco Totti, Sergio Ramos, Carles Puyol, De Rossi, John Terry enz..

Als aanvoerder ben je na de trainer de grote baas van het team. Het is belangrijk dat iedereen goed naar de aanvoerder luistert, alles serieus neemt wat hij zegt, zijn aanwijzingen opvolgt en in bepaalde situaties zelfs een beetje bang voor hem is.

Vijf kenmerken van een goeie aanvoerder:

1. Voetballende kwaliteiten (Bij Maguire zit je hier al in een impasse) 

2. Een luide volwassen stem

3. Een professionele uitstraling

4. Minimaal 5 tot 10 goals per seizoen (in geval van keeper niet natuurlijk)

5. Geliefd binnen de groep

Ik weet natuurlijk niet hoe het er bij United aan toe gaat in de kleedkamer maar voor mij is Maguire gewoon geen goede keuze. Mocht ik Ten Hag zijn had ik gegaan voor een De Gea. Voor de rest zie ik daar niet echt een aanvoerder in het team zitten. 

JT :<

Captain, leader, LEGEND. @Azpi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

#geenhaat #nohomo

Sinds wanneer speelt Zinchenko bij Manchester United?

Eindelijk zijn ze eruit. Frenkie de Jong voor 85 miljoen naar Manchester United.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei delichris:

Eindelijk zijn ze eruit. Frenkie de Jong voor 85 miljoen naar Manchester United.

Nu nog er met Frenkie zelf uit zien te komen.

Gister postte zijn vriendin blijkbaar op Instagram dat ze eindelijk thuis was met een drankie in der mik langs het strand. Nou ik kan je één ding vertellen, dat heb je in Manchester niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei La Pulga:

Nu nog er met Frenkie zelf uit zien te komen.

Gister postte zijn vriendin blijkbaar op Instagram dat ze eindelijk thuis was met een drankie in der mik langs het strand. Nou ik kan je één ding vertellen, dat heb je in Manchester niet. 

Nou ik je vertellen dat ze wel strand hebben in Manchester :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites