Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Op zich niet helemaal onterecht als je met een dergelijke fantasieopstelling komt aanzetten ;) 

Nog los van dat ik eigenlijk alleen maar aan het zoeken was naar hoe je Eriksen én Donny op structurele basis erin kon zetten (zodat je niet een heel ander type brengt als je Bruno wisselt voor Donny), wat eigenlijk niet kan, vind ik dit 'een dergelijke fantasieopstelling' noemen niet terecht. Ik zie (in ieder geval bij balbezit en naar de positionering voorin n.a.v. de 3+1-opbouw van Ten Hag met hoge backs) veel gelijkenissen met het Ajax van '18/'19, waarbij je (1) de flanken omwisselt (Neres / Ziyech, Bruno / Sancho), en (2) Eriksen in balbezit meer aanvallend denkt dan Schöne, hoewel hij dat onder Conte misschien wat meer heeft gebalanceerd. Zet er een type Tadic in de spits bij en zo gek is het nog niet (dacht even aan Dybala, maar geen idee wat betreft zijn inzet zonder bal).

Dat gezegd hebbende heb ik ook in die post al de disclaimer gegeven dat ik denk dat het in de PL niet houdbaar is (defensief natuurlijk), maar ik denk dat we niet gek moeten opkijken als Ten Hag zoiets in ieder geval gaat proberen in de voorbereiding (met McTominay op de plek van Eriksen). Naast Rashford (Elanga zou je wellicht kunnen noemen) zijn er ook weinig flankspelers over die voldoen om met 2 'traditionele' flanken te spelen.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jesus twee doelpunten als een invaller. Netjes hoor. 

Ik snap verder niet waarom de clubs in Engeland niet denken aan Dybala of Belotti als (roulatie)spelers. Dybala vraagt blijkbaar maar 6mil € per jaar. Dat is 80% van wat Oxlade verdient bijvoorbeeld 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Acquafresca:

Ik snap verder niet waarom de clubs in Engeland niet denken aan Dybala of Belotti als (roulatie)spelers. Dybala vraagt blijkbaar maar 6mil € per jaar. Dat is 80% van wat Oxlade verdient bijvoorbeeld 

Jaa hij speelde lekker maat. Ook zieke actie vanaf eigen helft, net geen goal werd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Acquafresca:

Dybala wordt bij United genoemd op dit moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1.Manchester City

2. Liverpool 

3. Chelsea 

4.Arsenal

5.Manchester United 

6.Spurs

7.Leicster City 

8. Everton

9. Aston Villa

10. Newcastle United 

11.Westham United

12.Wolverhampton Wanderers

13. Crystal Palace

14.Brighton 

15. Fulham

16. Leeds United 

17.Nothingham Forrest

18. Southampton 

19. Brentford 

20.Bournemouth

Fuck it, yolo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bogatyr:

Fijn dat Klopp de kinderen even het veld opstuurt om United op te beuren.

Alisson, Mabaya, Phillips, Gomez, Chambers, Henderson, Morton, Carvalho, Elliott, Diaz, Firmino.

Dit zijn geen kinderen. En dan heeft Liverpool geluk dat de aanvoerder niet eens mee doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei delichris:

Alisson, Mabaya, Phillips, Gomez, Chambers, Henderson, Morton, Carvalho, Elliott, Diaz, Firmino.

Dit zijn geen kinderen. En dan heeft Liverpool geluk dat de aanvoerder niet eens mee doet.

Serieus. Wie de fuck is Chambers? Verder niks gezien en neem het ook totaal niet serieus. Wel een fijne inkomer voor Ten Hag

Link naar opmerking
Deel via andere websites