Satyr Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 (bewerkt) De goedkoopste seizoenskaart bij Arsenal is bijna €1000,- dit seizoen. Daarmee zijn ze veruit de duurste van de PL. Chelsea en Brentford waren nnb, maar die zitten laag Het plaatje hieronder laat de duurste seizoenskaart zien. 27 juni 2022 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 (bewerkt) 38 minuten geleden zei Satyr: De goedkoopste seizoenskaart bij Arsenal is bijna €1000,- dit seizoen. Daarmee zijn ze veruit de duurste van de PL. Chelsea en Brentford waren nnb, maar die zitten laag Het plaatje hieronder laat de duurste seizoenskaart zien. Oud nieuws. Is de club al jarenlang Op misschien een seizoentje na. Je verteld mij en andere hier echt niks nieuws mee, dat we al niet wisten. @Azpi Raphinha kwam prima op links en rechts maar Saka ook haahaha. @Thierryvane wat is er raar aan, je beste cm groot verdiener is? Niks meer dan logisch. Alleen hij had dit net afgelopen seizoen veel blessure leed maar is echt wel beter dan Lokonga en Xhaka. Maar dit was wel Granit zijn beste seizoen bij de club tot op heden. 27 juni 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 3 uur geleden zei Satyr: De goedkoopste seizoenskaart bij Arsenal is bijna €1000,- dit seizoen. Daarmee zijn ze veruit de duurste van de PL. Chelsea en Brentford waren nnb, maar die zitten laag Het plaatje hieronder laat de duurste seizoenskaart zien. Tja die nieuwe stadions moeten ergens van betaald worden hè… 🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 4 minuten geleden zei Lazy: Tja die nieuwe stadions moeten ergens van betaald worden hè… 🤣 En Thomas Partey moet ook eten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 19 minuten geleden zei Satyr: En Thomas Partey moet ook eten. Nou nou wat erg 10 miljoen per jaar. Je komt van Ozil af 25 miljoen ofzo en Auba ook zoiets. 200k per week of 10 miljoen per jaar is net aan 11k per week meer dan Bruno Fernandes maar flink minder dan Martial 250k per week, Varane 340k pond per week, Sancho 350, De Gea 375 en Crisstina 510 maar moet natuurlijk altijd over Arsenal gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Is het al 1 augustus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 2 uur geleden zei Satyr: Is het al 1 augustus? Wat is er op 1 augustus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 juni 2022 Share Geplaatst 28 juni 2022 7 uur geleden zei La Pulga: Wat is er op 1 augustus? Dan is Kyrill terug gekomen op het besluit om niet meer op MU te posten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 juni 2022 Share Geplaatst 28 juni 2022 lullig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 juni 2022 Share Geplaatst 28 juni 2022 Tomiyasu is ook geen rechtsback toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 28 juni 2022 Share Geplaatst 28 juni 2022 2 minuten geleden zei cimbomcu: Tomiyasu is ook geen rechtsback toch? 22 wedstrijden afgelopen seizoen, waarvan 20 als rechtsback en 2 als linksback. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 juni 2022 Share Geplaatst 28 juni 2022 25 minuten geleden zei cimbomcu: Tomiyasu is ook geen rechtsback toch? Hij kan zowel cv als rb. Heeft vooral RB gespeeld daar is ie ook voor gehaald. Bij hoge nood heeft ie heel soms LB gespeeld zoals Tim ook al aangaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 juni 2022 Share Geplaatst 28 juni 2022 Ah oke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 juni 2022 Share Geplaatst 28 juni 2022 15 uur geleden zei Kyrill: Nou nou wat erg 10 miljoen per jaar. Je komt van Ozil af 25 miljoen ofzo en Auba ook zoiets. 200k per week of 10 miljoen per jaar is net aan 11k per week meer dan Bruno Fernandes maar flink minder dan Martial 250k per week, Varane 340k pond per week, Sancho 350, De Gea 375 en Crisstina 510 maar moet natuurlijk altijd over Arsenal gaan Lieverd waarom United erbij halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 juni 2022 Share Geplaatst 28 juni 2022 (bewerkt) 2 uur geleden zei delichris: Lieverd waarom United erbij halen? Spijt me schat. Was even gefrustreerd, had niet moeten doen. Is niet alleen hier, ook in Engeland zelf. Iedereen "bemoeit" zich, met alles omtrend Arsenal. Natuurlijk is bij positieve nieuws als nu Jesus fijn, al het negatieve wordt veel meer uitvergroot en benadrukt dan bij welk ander PL team dan ook. Voor mij valt nog redelijk "mee", aan mijn maat merk ik echt regelmatig, het hem behoorlijk opvreet en stress op levert van tijd tot tijd. 28 juni 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 juni 2022 Share Geplaatst 28 juni 2022 Zojuist zei Kyrill: Spijt me schat. Was even gefrustreerd had niet moeten doen. Is niet alleen hier, ook in Engeland zelf. Iedereen "bemoeit" zich met alles omtrend Arsenal. Natuurlijk is bij positieve nieuws als nu Jesus fijn, al het negatieve wordt veel meer uitvergroot en benadrukt dan bij welk ander PL team dan ook. Voor mij valt nog redelijk "mee" aan mijn maat merk ik echt regelmatig het hem behoorlijk opvreet en stress op levert van tijd tot tijd. Lekker laten gaan. Er is maar één club die gehaat wordt in Engeland en dat is niet Arsenal hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 juni 2022 Share Geplaatst 28 juni 2022 Wat moet Manchester nou weer met Malacia…. Haal dan Nico voor minder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 juni 2022 Share Geplaatst 28 juni 2022 ik denk dat raphina dit gezien heeft en daarom nu toch maar naar chelsea gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 juni 2022 Share Geplaatst 28 juni 2022 3 minuten geleden zei Azpi: ik denk dat raphina dit gezien heeft en daarom nu toch maar naar chelsea gaat Spoiler: het werd Nothing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 juni 2022 Share Geplaatst 28 juni 2022 (bewerkt) Ik snap eigenlijk de keuze niet. Op dit moment vind ik Arsenal aantrekkelijker dan Chelsea. 28 juni 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 juni 2022 Share Geplaatst 28 juni 2022 (bewerkt) 6 minutes ago, Arezo said: Spoiler: het werd Nothing. All for nothing is een betere titel, aangezien ze CL hebben weggegooid 5 minutes ago, Bogatyr said: Ik snap eigenlijk de keuze niet. Op Demir moment vind ik Arsenal aantrekkelijker dan Chelsea. Gebaseerd op wat? Chelsea heeft CL voetbal en een betere manager. Misschien dat die meer speelt bij Arsenal, maar met 5 wissels zal die zeker vaak spelen voor Chelsea (als het door gaat) 28 juni 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 juni 2022 Share Geplaatst 28 juni 2022 Zojuist zei Azpi: All for nothing is een betere titel, aangezien ze CL hebben weggegooid Gebaseerd op wat? Chelsea heeft CL voetbal en een betere manager Voor mij persoonlijk is Arsenal aantrekkelijker, qua speelstijl en spelers zelf. Ik zou liever spelen met een Saka, Smith Rowe, Martinelli en Jesus dan met Havertz, Werner en Mount. En dit jaar gaat het niet veel worden in de CL met Chelsea me dunkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 juni 2022 Share Geplaatst 28 juni 2022 1 minute ago, Bogatyr said: Voor mij persoonlijk is Arsenal aantrekkelijker, qua speelstijl en spelers zelf. Ik zou liever spelen met een Saka, Smith Rowe, Martinelli en Jesus dan met Havertz, Werner en Mount. En dit jaar gaat het niet veel worden in de CL met Chelsea me dunkt. Okay fair enough, ik denk dat we best wel kans maken op een goed seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 juni 2022 Share Geplaatst 28 juni 2022 1 minuut geleden zei Azpi: Okay fair enough, ik denk dat we best wel kans maken op een goed seizoen Ik kan er helemaal naast zitten maar misschien gaan ze nog wat doen na het vertrek van Lukaku. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 juni 2022 Share Geplaatst 28 juni 2022 (bewerkt) 3 hours ago, Bogatyr said: Ik kan er helemaal naast zitten maar misschien gaan ze nog wat doen na het vertrek van Lukaku. qua transfers? De verwachting is Sterling, Koundé en De Ligt/Koulibaly 28 juni 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten