Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

De goedkoopste seizoenskaart bij Arsenal is bijna €1000,- dit seizoen. Daarmee zijn ze veruit de duurste van de PL. Chelsea en Brentford waren nnb, maar die zitten laag

Naamloos.png.c85f50097c17484bb9226e976d2d261b.png

Het plaatje hieronder laat de duurste seizoenskaart zien.

SeasonTickets_Tables-e1655559021587-2048x1960.thumb.png.17a6546c40403015cc49cadf7b4e3abc.png

bewerkt door Satyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Satyr:

De goedkoopste seizoenskaart bij Arsenal is bijna €1000,- dit seizoen. Daarmee zijn ze veruit de duurste van de PL. Chelsea en Brentford waren nnb, maar die zitten laag

SeasonTickets_Tables-e1655559021587-2048x1960.thumb.png.17a6546c40403015cc49cadf7b4e3abc.png

Oud nieuws. Is de club al jarenlang ;)

Op misschien een seizoentje na. Je verteld mij en andere hier echt niks nieuws mee, dat we al niet wisten. 

@Azpi Raphinha kwam prima op links en rechts maar Saka ook haahaha. 

@Thierryvane wat is er raar aan, je beste cm groot verdiener is? Niks meer dan logisch. Alleen hij had dit net afgelopen seizoen veel blessure leed maar is echt wel beter dan Lokonga en Xhaka. Maar dit was wel Granit zijn beste seizoen bij de club tot op heden. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Satyr:

Tja die nieuwe stadions moeten ergens van betaald worden hè… 🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Satyr:

En Thomas Partey moet ook eten.

Nou nou wat erg 10 miljoen per jaar. Je komt van Ozil af 25 miljoen ofzo en Auba ook zoiets.

200k per week of 10 miljoen per jaar is net aan 11k per week meer dan Bruno Fernandes maar flink minder dan Martial 250k per week, Varane 340k pond per week, Sancho 350, De Gea 375 en Crisstina  510 maar moet natuurlijk altijd over Arsenal gaan:classic_rolleyes::mmm::cab:;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei cimbomcu:

Tomiyasu is ook geen rechtsback toch? 

Hij kan zowel cv als rb. Heeft vooral RB gespeeld daar is ie ook voor gehaald. Bij hoge nood heeft ie heel soms LB gespeeld zoals Tim ook al aangaf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Kyrill:

Nou nou wat erg 10 miljoen per jaar. Je komt van Ozil af 25 miljoen ofzo en Auba ook zoiets.

200k per week of 10 miljoen per jaar is net aan 11k per week meer dan Bruno Fernandes maar flink minder dan Martial 250k per week, Varane 340k pond per week, Sancho 350, De Gea 375 en Crisstina  510 maar moet natuurlijk altijd over Arsenal gaan:classic_rolleyes::mmm::cab:;e

Lieverd waarom United erbij halen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei delichris:

Lieverd waarom United erbij halen?

Spijt me schat. Was even gefrustreerd, had niet moeten doen. Is niet alleen hier, ook in Engeland zelf. Iedereen "bemoeit" zich, met alles omtrend Arsenal. Natuurlijk is bij positieve nieuws als nu Jesus fijn, al het negatieve wordt veel meer uitvergroot en benadrukt dan bij welk ander PL team dan ook. Voor mij valt nog redelijk "mee", aan mijn maat merk ik echt regelmatig, het hem behoorlijk opvreet en stress op levert van tijd tot tijd. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Spijt me schat. Was even gefrustreerd had niet moeten doen. Is niet alleen hier, ook in Engeland zelf. Iedereen "bemoeit" zich met alles omtrend Arsenal. Natuurlijk is bij positieve nieuws als nu Jesus fijn, al het negatieve wordt veel meer uitvergroot en benadrukt dan bij welk ander PL team dan ook. Voor mij valt nog redelijk "mee" aan mijn maat merk ik echt regelmatig het hem behoorlijk opvreet en stress op levert van tijd tot tijd. 

Lekker laten gaan. Er is maar één club die gehaat wordt in Engeland en dat is niet Arsenal hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minutes ago, Arezo said:

Spoiler: het werd Nothing.

All for nothing is een betere titel, aangezien ze CL hebben weggegooid 

5 minutes ago, Bogatyr said:

Ik snap eigenlijk de keuze niet. Op Demir moment vind ik Arsenal aantrekkelijker dan Chelsea.

Gebaseerd op wat? Chelsea heeft CL voetbal en een betere manager. Misschien dat die meer speelt bij Arsenal, maar met 5 wissels zal die zeker vaak spelen voor Chelsea (als het door gaat)

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Azpi:

All for nothing is een betere titel, aangezien ze CL hebben weggegooid 

Gebaseerd op wat? Chelsea heeft CL voetbal en een betere manager 

Voor mij persoonlijk is Arsenal aantrekkelijker, qua speelstijl en spelers zelf. Ik zou liever spelen met een Saka, Smith Rowe, Martinelli en Jesus dan met Havertz, Werner en Mount. En dit jaar gaat het niet veel worden in de CL met Chelsea me dunkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minute ago, Bogatyr said:

Voor mij persoonlijk is Arsenal aantrekkelijker, qua speelstijl en spelers zelf. Ik zou liever spelen met een Saka, Smith Rowe, Martinelli en Jesus dan met Havertz, Werner en Mount. En dit jaar gaat het niet veel worden in de CL met Chelsea me dunkt.

Okay fair enough, ik denk dat we best wel kans maken op een goed seizoen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 hours ago, Bogatyr said:

Ik kan er helemaal naast zitten maar misschien gaan ze nog wat doen na het vertrek van Lukaku.

qua transfers? De verwachting is Sterling, Koundé en De Ligt/Koulibaly

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites