La Pulga Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 Iemand enig idee wat er met Tottenham aan de hand is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 28 minuten geleden zei La Pulga: Iemand enig idee wat er met Tottenham aan de hand is? Spelen tegen Leeds zonder Phillips, dus dan kun je standaard drie goals invullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 29 minuten geleden zei La Pulga: Iemand enig idee wat er met Tottenham aan de hand is? Zoals PJ aangeeft, spelen tegen een gemankeerd elftal. Gaat nog heel lastig worden het restant van de competitie. Hopelijk kan Bielsa nog wat uit de hoge hoed toveren. Als het goed is zijn Philips, Cooper en Bamford weer snel fit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 Op 24-2-2022 om 11:26 zei La Pulga: Wat is er eigenlijk aan de hand met Tottenham? Winnen uit van City maar als ze tegen Burnley moeten lijkt het er weer helemaal nergens op. Was naar aanleiding van dit. Wisselvallig team gewoon. Snap het zelf ook wel als je de opstellingen zo ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 (bewerkt) 59 minuten geleden zei La Pulga: Iemand enig idee wat er met Tottenham aan de hand is? Niks, bijna iedereen wint van Leeds? Ik kijk op achtergrond terwijl ik FM 22 speel.... Aan kansen geen gebrek voor United @delichris @Aaron21.... 26 februari 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 16 minuten geleden zei Kyrill: Niks, bijna iedereen wint van Leeds? Ik kijk op achtergrond terwijl ik FM 22 speel.... Aan kansen geen gebrek voor United @delichris @Aaron21.... Vrij impopulaire mening bij mijn vrienden, maar van mij mag Bielsa na dit seizoen vervangen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 Nee het had al zeker 2-0 kunnen staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 2 minuten geleden zei Mansveld: Vrij impopulaire mening bij mijn vrienden, maar van mij mag Bielsa na dit seizoen vervangen worden. Ik ben het met je eens. https://www.transfermarkt.com/leeds-united/startseite/verein/399 Als ik eerlijk ben ben je tov vorig seizoen bepaald niet VERZWAKT als team maar eerder VERSTERKT. Jack Harrison definitief erbij, Daniel James, Firpo erbij... En Raphinha is nog altijd niet verkocht. Je hebt Alioszki en Helder Costa verloren maar waren niet bepaald badumm tshh bepalende spelers. En blessures of niet, heeft ieder voetbal en PL team, het is gewoon ondermaats dit seizoen en je bent zoals ik al zei zkr geen kwaliteit volle spelers verloren, eerder erbij gekregen... 2 minuten geleden zei delichris: Nee het had al zeker 2-0 kunnen staan. Misschien wel meer.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 United speelt leuk, mag wel even een doelpunt maken anders maak je hem nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 4 minuten geleden zei Kyrill: Ik ben het met je eens. https://www.transfermarkt.com/leeds-united/startseite/verein/399 Als ik eerlijk ben ben je tov vorig seizoen bepaald niet VERZWAKT als team maar eerder VERSTERKT. Jack Harrison definitief erbij, Daniel James, Firpo erbij... En Raphinha is nog altijd niet verkocht. Je hebt Alioszki en Helder Costa verloren maar waren niet bepaald badumm tshh bepalende spelers. En blessures of niet, heeft ieder voetbal en PL team, het is gewoon ondermaats dit seizoen en je bent zoals ik al zei zkr geen kwaliteit volle spelers verloren, eerder erbij gekregen... Misschien wel meer.... Phillips en Bamford zijn de twee belangrijkste spelers en er al maanden niet bij. De verdediging mist (PL) ervaring en zonder Phillips is het los zand. In hoeverre dat aan Bielsa ligt weet ik niet, maar de resultaten met Phillips in het team waren prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 Volgens mij heeft Coutinho nu al meer minuten gemaakt bij Villa dan bij Barcelona. Toch wel opmerkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 8 minuten geleden zei Kyrill: Ik ben het met je eens. https://www.transfermarkt.com/leeds-united/startseite/verein/399 Als ik eerlijk ben ben je tov vorig seizoen bepaald niet VERZWAKT als team maar eerder VERSTERKT. Jack Harrison definitief erbij, Daniel James, Firpo erbij... En Raphinha is nog altijd niet verkocht. Je hebt Alioszki en Helder Costa verloren maar waren niet bepaald badumm tshh bepalende spelers. En blessures of niet, heeft ieder voetbal en PL team, het is gewoon ondermaats dit seizoen en je bent zoals ik al zei zkr geen kwaliteit volle spelers verloren, eerder erbij gekregen... Misschien wel meer.... Naast de langdurige blessures van Philips en Bamford zijn er eind vorig jaar en begin dit kalender jaar wedstrijden geweest waar er +-10 spelers misten. Dat werkt ook niet mee. Waar teams allemaal uitstel vroegen, speelde Leeds lange tijd door met veel afwezigen. Toen werd er lachend geroepen: "wij gaan degraderen omdat we geen uitstel (ivm covid/blessures) aanvragen". Dat je afgelopen transferperiode ook niemand haalt voor de positie van Philips, desnoods huur, begrijp ik ook niet. Koch en Klich zijn ongeschikt daarvoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 @Kyrill Toen ik dat typte had het 2-0 moeten zijn nu gewoon 4 a 5-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 1 uur geleden zei delichris: @Kyrill Toen ik dat typte had het 2-0 moeten zijn nu gewoon 4 a 5-0. Als Arsenal fan hoop ik natuurlijk je vrijwel niks meer wint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 Man o man wat een kansen gehad. Je had hier gewoon met minimaal 5-0 moeten winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 ik heb het niet gezien. @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 Abramovich stapt terug als eigenaar van Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 Dat wordt een gevalletje dit hoor: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 27 februari 2022 Share Geplaatst 27 februari 2022 Bielsa ontslagen, zelf niet rouwig om maar wel eerder dan verwacht (verwachtte (en hoopte) na het seizoen) Marsch lijkt hem op te gaan volgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 februari 2022 Share Geplaatst 27 februari 2022 (bewerkt) Wat is dat toch een gare regel, dat hinderlijk buitenspel. Overigens is die Luis Diaz wel echt een wereldspeler. Heb hem nooit aan het werk gezien voor Porto, maar snap wel waarom Sinisterra niet aan de bak komt in het Colombiaanse elftal. Edit: wil nog een keer kwijt dat het shirt van Chelsea ontiegelijk lelijk is dit jaar. 27 februari 2022 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 februari 2022 Share Geplaatst 27 februari 2022 Dit is niet te geloven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 februari 2022 Share Geplaatst 27 februari 2022 Lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 februari 2022 Share Geplaatst 27 februari 2022 Lekker voor die debiel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 februari 2022 Share Geplaatst 27 februari 2022 (bewerkt) nooit is dit buitenspel 27 februari 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 februari 2022 Share Geplaatst 27 februari 2022 Zojuist zei Azpi: Vergeet voor het gemak die dubieuze afgekeurde 1-0 voor Liverpool maar. Dat was echt volslagen onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten