Kyrill Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 17 minuten geleden zei delichris: Dus de kans is aanwezig dat Juventus weer teruggezet gaat worden naar de Serie B en dat ze titels kwijt raken. Ik ben benieuwd wanneer hier officieel iets over bekend wordt gemaakt. Met de resultaten op het veld laatste maanden maken ze sowieso al kans op Serie B Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 48 minuten geleden zei Kyrill: Met de resultaten op het veld laatste maanden maken ze sowieso al kans op Serie B Uitkijken nu, anders heeft @La Pulga nog wel wat op te merken over Arsenal!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 6 minuten geleden zei Socrates: Uitkijken nu, anders heeft @La Pulga nog wel wat op te merken over Arsenal!!! Ik heb werkelijk waar echt helemaal niets met Juve, vooral nu Ronaldo daar heeft rond gelopen. Überhaupt heb ik echt niets met Italiaans voetbal trouwens. Valt mij trouwens een beetje tegen van jou, probeer je Karel en mij gewoon tegen elkaar op te stoken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 Alleen al vanwege dat tenue dat ze nu aan hebben mogen ze al naar de Serie B. Mijn God wat lelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 ook lullig om hier buitenspel voor te geven, hij heeft er niet eens voordeel van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 Wat een einde bij Sassuolo - Napoli. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 0-3 Inter bij Mourinho Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 De Ligt een officieel transferverzoek ingediend bij Juven, ben benieuwd waar die naartoe gaat. Die is alleen maar achteruitgegaan lijkt wel sinds zijn vertrek bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 22 minuten geleden zei La Pulga: De Ligt een officieel transferverzoek ingediend bij Juven, ben benieuwd waar die naartoe gaat. Die is alleen maar achteruitgegaan lijkt wel sinds zijn vertrek bij Ajax. Hoe kom je hier precies bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 45 minuten geleden zei Socrates: Hoe kom je hier precies bij? Citaat Matthijs de Ligt is toe aan een volgende stap, zo liet zaakwaarnemer Mino Raiola zaterdag weten in gesprek met het NRC. In de uitzending van Studio Voetbal gaat de zaakwaarnemer dieper in op de eerdere uitspraak over de verdediger van Juventus. Volgens Raiola is het niet moeilijk om te bedenken welke clubs hem kunnen betalen. Raiola ging in gesprek met het NRC in op de toekomst van De Ligt. Tussen neus en lippen door liet de zaakwaarnemer vallen dat de verdediger van Juventus 'toe is aan een nieuwe stap.' "Dat vindt hij zelf ook", aldus Raiola. In de uitzending van Studio Voetbal wordt de zaakwaarnemer geconfronteerd met die uitspraak. "Naar welke clubs Matthijs kan, die kunnen we allemaal wel bedenken. Met alle respect, maar dat is niet Fortuna Düsseldorf. Dan moeten we kijken in de zomer hoe de markt en de situatie er sportief gezien uitziet. De Ligt moet zich ook in de speelwijze goed voelen. Zijn die clubs op dat moment in de markt voor een centrale verdediger en hebben ze het budget om hem weg te halen bij Juventus? Dat hoeven geen Premier League-clubs te zijn, dat kan ook Barcelona, Real Madrid of Paris Saint-Germain zijn. Oke niet officieel, maar als Raiola een vertrek wilt forceren dan krijgt ie dat voor elkaar ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 Ging mij meer om je laatste zin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 De eigenaren van Newcastle worden genoemd bij Inter, om ook die club over te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 1 uur geleden zei rich ruzzian: De eigenaren van Newcastle worden genoemd bij Inter, om ook die club over te nemen. En ook nog eens bij Marseille en een Braziliaanse topclub. Niets mis mee toch? Die gasten moeten wat met hun geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Dus binnen een aantal jaar is het in de CL als volgt; Inter - Newcastle finale omdat zij Marseille en City/PSG hebben uitgeschakeld. Ik vind lekker dat elke club die is overgenomen in een eigen competitie mag gaan spelen, iets van een Super League ofzo. Dan zie ik liever een club strijden om de nationale competities met veel eigen jeugd en een goede visie (comments over de miljarenschuld van Barca incoming) Jammer dat dit zomaar kan en hierdoor gaat het voetbal wel echt naar de klote/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 15 minuten geleden zei MNie: En ook nog eens bij Marseille en een Braziliaanse topclub. Niets mis mee toch? Die gasten moeten wat met hun geld. Gaan ze wel problemen krijgen. Clubs van dezelfde eigenaar mogen niet tegen elkaar spelen volgens mij in de Europese competities. Al moeten die clubs zich wel plaatsen dan natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 2 minuten geleden zei rich ruzzian: Gaan ze wel problemen krijgen. Clubs van dezelfde eigenaar mogen niet tegen elkaar spelen volgens mij in de Europese competities. Al moeten die clubs zich wel plaatsen dan natuurlijk. Ach om het probleem te ontzeilen zal die vast wel de club op de naam zetten van zijn achterneef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 2 minuten geleden zei rich ruzzian: Gaan ze wel problemen krijgen. Clubs van dezelfde eigenaar mogen niet tegen elkaar spelen volgens mij in de Europese competities. Al moeten die clubs zich wel plaatsen dan natuurlijk. Dat dacht ik ook ja, maar daar verzinnen ze vast wel iets creatiefs op. Ander BV'tje ofzo? Die regels zullen vast te omzeilen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 (bewerkt) Dus Conte is gaan lopen omdat er niet genoeg geld was, en nu zit hij bij die gierigaard van een Levy, wordt uitgeschakeld in Europa door slovaken en zwemt Inter weer in het geld terwijl ze aan de leiding staan in de Serie A Dat vind ik nu een goeie. Niet voor het voetbal maar bon, dat is al langer aan het scheefgaan 29 december 2021 bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Over geld gesproken, Salernitana gaat er mogelijk uitgehaald worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 43 minuten geleden zei AntiChrist7: Dus Conte is gaan lopen omdat er niet genoeg geld was, en nu zit hij bij die gierigaard van een Levy, wordt uitgeschakeld in Europa door slovaken en zwemt Inter weer in het geld terwijl ze aan de leiding staan in de Serie A Dat vind ik nu een goeie. Niet voor het voetbal maar bon, dat is al langer aan het scheefgaan Dat is al meer ironie dan heel liedje van Alanis Morissette. Is net als Zlatan zijn carrière. Veel landstitels telkens wanneer hij bij club weggaat winnen ze dat seizoen erna de CL zonder hem. Zo doende heeft hij 0x de CL gewonnen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 Heb net Lazio - Empoli gekeken, leuke pot. Empoli opvallend aanvallend, Lazio dat vlak voor tijds een hele goedkope pingel mist en twee opstootjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 Och ja, de 3-3 valt nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 6 minuten geleden zei Satyr: Heb net Lazio - Empoli gekeken, leuke pot. Empoli opvallend aanvallend, Lazio dat vlak voor tijds een hele goedkope pingel mist en twee opstootjes Ik ook!! Was genieten Marko. Geniale pot. Mooie actie van Empoli bij de 2-3 hoe invaller van Empoli Marchizza daar zo twee Lazio spelers uit speelt. Erg vermakelijke pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 Op 29-12-2021 om 12:01 zei MNie: Dat dacht ik ook ja, maar daar verzinnen ze vast wel iets creatiefs op. Ander BV'tje ofzo? Die regels zullen vast te omzeilen zijn. RB Leipzig en RB Salzburg hebben toch ook al Europees tegen elkaar gespeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 1 minuut geleden zei Steels: RB Leipzig en RB Salzburg hebben toch ook al Europees tegen elkaar gespeeld? Die kunnen iig bij elkaar in de poule ja iig bij FM,klopt... of ze in echt al gedaan hebben weet ik even zo snel niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten