Yves Geplaatst 23 oktober 2016 Auteur Share Geplaatst 23 oktober 2016 Wat is de deadline voor het insturen van bands? Eerlijk gezegd ben jij degene waarop we wachten om te beginnen :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 oktober 2016 Share Geplaatst 23 oktober 2016 Ben je ziek ofzo? We mogen vijf bandjes aandragen en jij stuurt er geen een uit IJsland in. Dat zou onmogelijk moeten zijn ? Rich Art Records richt zich op een andere markt. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 23 oktober 2016 Share Geplaatst 23 oktober 2016 (bewerkt) Eerlijk gezegd ben jij degene waarop we wachten om te beginnen :p Oh shit, sorry, zal ze vandaag dan nog insturen. Edit: Ingesturzt 23 oktober 2016 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 23 oktober 2016 Share Geplaatst 23 oktober 2016 Ingestuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 oktober 2016 Share Geplaatst 24 oktober 2016 En ik denken dat Erwin zo'n stijlvol persoon was. Weg is de liefde. Is gewoon een afkorting voor Hele Elegante Muzikale Artiesten. Wel in de internationale sfeer he. High Erwin Music Arts records Hoge standaard waar ook gek gedaan kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 24 oktober 2016 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2016 Opdracht 1 Doorheen de eerste ronde wroeten wordt een pittige opgave. Maar eventjes 64 bands werden door 13 platenbazen afgevaardigd in deze competitie. De clips van die bands zullen worden aangeboden in 8 reeksen van telkens 8 clips. Na het beluisteren geven alle platenbazen een score tussen 1 en 10 aan elk van de liedjes (geen halfjes aub). Een korte motivatie wordt gewaardeerd doch is niet verplicht, behalve bij een extreem lage (1 of 2) of een extreem hoge (9 of 10) score. Het spreekt voor zich dat de platenbazen niet hun eigen bands kwoteren. Ook neutrale luisteraars mogen hun score geven. Gebruik bij voorkeur de scoresheet onder de spoiler. Als iedere platenbaas zijn scores heeft gegeven wordt het gemiddelde berekend. De top 5 gaat door naar de tweede opdracht, de laagste drie vallen onherroepelijk af! Reeks 1 Als het goed is zijn alle banners klikbaar. We gaan verder met reeks 2 zodra alle platenbazen hebben gestemd. Wacht dus niet te lang, there's a lot more to come! [spoiler=Scoresheet] Kongos: /10 Kings of Convenience: /10 Manu Chao: /10 Tesseract: /10 Unknown Mortal Orchestra: /10 Twin Sister: /10 Norwegian arms: /10 Opeth: /10 Erwin. steijns Hansje Lakigigar Jeroen. Chiemel Platina32 Grote Ree richard bas2204 Niejo101 King XVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 oktober 2016 Share Geplaatst 24 oktober 2016 Stemmen in het topic of per pm? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 24 oktober 2016 Share Geplaatst 24 oktober 2016 Kongos: 8/10 Lekker stuwend liedje wel. Zang in het refrein doet me in de verte een beetje aan The Offspring denken. Bridge is heel sterk vind ik, wijkt redelijk sterk af van de rest van het liedje. Fijne gitaarsolo ook. Kings of Convenience: N.V.T. Manu Chao: 7/10 Tja, Manu Chao ken ik natuurlijk al. Maar ze blijven een lekkere eigen sound hebben. Ik mis wel overduidelijk een break in dit liedje; iets wat voor meer afwisseling zou zorgen. Tesseract: 8/10 Ik ben nooit vies van een stevige rockplaat, nooit geweest ook. Pluspunt is de heerlijke polyritmiek die de drummer halverwege met zijn China-bekken maakt. Minpuntje is de weinige hoeveelheid bas die ingemixt is, onmisbaar in nummers als deze. Toch raakt het nummer me op de één of andere manier niet, maar des te nieuwsgieriger ben ik naar wat deze band nog meer te bieden heeft. Zou hier graag meer van willen horen. Unknown Mortal Orchestra: 6/10 Ongrijpbaar, dat is het beste woord wat dit nummer omschrijft. Het heeft wel potentie, maar ik vind het voor een nummer van zeven minuten veel te vlak. Dezelfde boodschap had ook gemakkelijk in drie minuten gebracht kunnen worden, zonder afbreuk aan het nummer te doen. Zonde dat de zeven minuten zo gebruikt worden. Een heerlijke ouderwetse gitaarsolo had prima op zijn plaats geweest in zo'n nummer. Twin Sister: 6/10 Dit is zo'n nummer die vooral gewaardeerd wordt in combinatie met verdovende middelen. Pas na 2,5 minuut vind ik het nummer echt op gang komen, dan komt er wat pit in. Vind de zang zeurderig en daardoor irritant. Norwegian arms: 6/10 Richard en een nummer van 2 minuten, dat zijn we niet gewend. De stem doet me nogal aan die van Gotye denken. Maar, net als de vorige liedjes, weet ook dit liedje me niet te pakken. Opeth: 6/10 De albumhoes doet me aan metal denken en ik hoop toch echt dat we dat de komende tijd niet voorgeschoteld krijgen door deze band. Begin is veelbelovend; ik heb altijd een zwak gehad voor 6|8e maatsoorten. Helaas blijft het daarna nogal vlak. Waar is de emotie in dit liedje? Muzikaal zit het overigens wel lekker in elkaar, met verrassende akkoorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 24 oktober 2016 Share Geplaatst 24 oktober 2016 Haha, mooi vormgegeven. Zal hopelijk morgen alles eens beluisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 25 oktober 2016 Auteur Share Geplaatst 25 oktober 2016 Stemmen in het topic of per pm? Eender, je beslist zelf of je je scores wil laten weten aan de andere deelnemers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 oktober 2016 Share Geplaatst 25 oktober 2016 Dan doen we het gewoon lekker openbaar. Even zonder uitleg, mocht iemand die wel willen kan dat altijd aangevraagd worden. Kongos: 7/10 Kings of Convenience: 7/10 Manu Chao: N.v.T. TesseracT: 4/10 Unknown Mortal Orchestra: 6/10 Twin Sister: 6/10 Norwegian Arms: 8/10 Opeth: 7/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 25 oktober 2016 Share Geplaatst 25 oktober 2016 wel jammer dat er direct al banden uit liggen. op die manier krijgt niet elke band de kans om zich te bewijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 25 oktober 2016 Share Geplaatst 25 oktober 2016 Kongos: Lekker swingend, vrij simpel. Wel iets te veel leunend op een sterk refrein, waardoor dit wel poprock lijkt. Het is een erg vrolijke bedoening. Ik vind het ook niet gepast als eerste song. De opdracht: de ontdekking werd niet voldoende nageleefd. Amy Winehouse begon ook niet direct met haar eerste hits te zingen. Dit was een troef die je later moest uitspelen, vandaar lichte afstraffing. Het feit dat ik het wel mooi vind, houdt het op een voldoende. 5/10 Kings of Convenience: Dit ziet er wel oké uit. Het klinkt goed, vrij rustig en wordt ook met emotie gezongen. Ik heb het gevoel dat er iets verteld wordt. Mooie klanken (instrumenteel mooi), en met de stem zit het wel goed. Ja, hier wordt je rustig en relaxt van. 7/10 Manu Chao: Ik vind niet dat dit ergens over gaat, en als het wel zo is, kan ik het niet verstaan. Dit kan niet uit het hart gezongen zijn, als je iedere vijf minuten: "Als ik Maradona was", zit te zingen. Verder heb ik het gevoel dat ik eender welke Argentijnse bar mag instappen, en ook zo een muziek kan horen door een local, en meer dan waarschijnlijk meer uit het hart. Het is wel mooi, maar het niveau ligt wat te laag. Ik sta niet te wachten op meer van deze zanger, gezien ik zijn hit toch wel ken. Ik vind het zwaar tekort komen, sorry. 2/10 TesseracT: Een wat hardere plaat, en ondanks de harde toon vind ik het soms nogal ingehouden. Het mag van mij helemaal losgaan. De muziekkwaliteit ligt wel hoog, en ik voel ook wel emotie. Stem zit goed, instrumenteel wel vrij veel van hetzelfde, (vooral het gedrum vind ik minder). Maar ik wil zeker meer horen. 6/10 Unknown Mortal Orchestra: Best wel mooi. Misschien net iets te rustig/lang en te weinig een unieke sound. Naar het einde toe dan wel weer. Met de stem zit het goed. Het is best mooi, maar ik vind het ietwat te koud en afstandelijk aanvoelen met momenten. Te veel ge-experimenteer en te weinig een eindresultaat. Het einde is verder veel te traag. Desondanks gezien de goede impulsen 6/10 Twin Sister: n.v.t. Norwegian Arms: Het weet me niet te pakken. De wil is er. Het talent is er zeker, en het zit wel goed maar ik blijf na die twee minuten met een te leeg gevoel over. 6/10 Opeth: Sound en klank zitten erg goed. Stijlvolle metal. Dit kan ik zeker bekoren. Volledig van mijn toren geblazen worden zit er wel niet in, maar laat ons wel zeggen dat ik een briesje voelde. Hier zit wel iets in, ik wil meer horen. 7/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 oktober 2016 Share Geplaatst 25 oktober 2016 [B]Manu Chao:[/B] Ik vind niet dat dit ergens over gaat, en als het wel zo is, kan ik het niet verstaan. Dit kan niet uit het hart gezongen zijn, als je iedere vijf minuten: "Als ik Maradona was", zit te zingen. Verder heb ik het gevoel dat ik eender welke Argentijnse bar mag instappen, en ook zo een muziek kan horen door een local, en meer dan waarschijnlijk meer uit het hart. Het is wel mooi, maar het niveau ligt wat te laag. Ik sta niet te wachten op meer van deze zanger, gezien ik zijn hit toch wel ken. Ik vind het zwaar tekort komen, sorry. 2/10 @Lakigigar Beetje makkelijk, ik versta het niet dus het gaat nergens over. Ik zeg niet dat het een heel diepgaand nummer is maar het is ook geen pure aanbidding van Maradona. Overigens gaat zijn hit (ik neem aan dat je Me Gustas Tu bedoelt) in dit format niet voorbij komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 oktober 2016 Share Geplaatst 25 oktober 2016 [B]Kongos: 8/10[/B] Prima nummer, lekker gitaargeluid. Stem vind ik niet altijd even fijn, vooral richting het einde wordt dat wat minder. [B]Kings of Convenience: 7/10[/B] Lekker rustgevend, maar is mis toch iets extras. Het is denk net iets teveel van hetzelfde. Had ook niet langer dan die 3 minuten moeten duren. Wilde ze uiteindelijk een 6,5 geven, maar we doen hier niet aan halfjes. Ik rond het af naar boven, omdat ik weet dat ze Noors zijn en Scandinaviërs vallen altijd goed bij mij. [B]Manu Chao: 9/10[/B] Als iemand geen moeite heeft met onverstaanbare nummers, ben ik het wel met o.a. IJslandstalige nummers (en zelf een Turkstalige), dus daar stoor ik me niet aan. Verder ken ik Manu Chao natuurlijk, Me Gustas Tu is een geniaal nummer. Deze ken ik niet, maar bevalt mij wel. Voel echt zo'n lekker Narcos/Colombia sfeertje. Nummer is lekker uptempo, wat, imo, goed bij de muziek past. Trompet is fijn. Een 8,5 afgerond naar boven. [B]TesseracT: 4/10[/B] Dit is niet mijn muziek. Doet me in eerste instantie denken aan Linkin' Park. In ieder geval iets dat mij niet echt ligt. Zang staat me ook niet aan. Krijgt een 4, omdat ik niet echt van de hele lage cijfers geven ben. Als ik nog lager ga geven, zit je in de groep Rebecca Black etc. Daar hoort dit ook weer niet thuis. [B]Unknown Mortal Orchestra: 8/10[/B] UMO is fijn. Moet ik eigenlijk meer gaan ontdekken. Goed nummer en de 7 minuten storen niet. Het blijft mij interesseren. Ze hebben een geluid dat ik niet heel vaak tegenkom. Can't Keep Checking My Phone had je trouwens een hoger cijfer opgeleverd. [B]Twin Sister: 5/10[/B] Kan me volledig aansluiten bij @Grote Ree Komt pas laat op gang en de zang komt heel zeurderig over. Outro is wel fijn en had liever gezien dat het hele nummer zo was. Vind dit overigens ook geen diepgaand nummer. [B]Norwegian Arms: N.V.T.[/B] [B]Opeth: 7/10[/B] Laat ik beginnen met zeggen dat metal niet mijn ding is. Ik ken Opeth wel en weet dat zij in de metalwereld een grote naam zijn. Dit nummer bevalt mij echter muzikaal wel. Het verrasste me ook enigszins. De sfeer van het nummer is ook fijn. Echter vond ik de gitaarsolo wat minder en zijn er een paar momenten waar de stem van de zanger mij niet bevalt. Krijgen een 7, want Zweeds. [QUOTE]Richard en een nummer van 2 minuten, dat zijn we niet gewend.[/QUOTE] Ik luister ook regelmatig punk en garagerock. Daar zijn 99% van de nummers rond de 2 minuten. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 25 oktober 2016 Share Geplaatst 25 oktober 2016 Kongos: 5. Lekkere riff, maar er wordt weinig mee gedaan, waardoor het nummer al gauw nogal saai wordt, naar mijn mening. Kings of Convenience: 2. Ik word altijd aggressief van dit soort kutmuziek. Vraag niet waarom :P Manu Chao: 7. Lekker relaxte muziek die goed in elkaar zit. TesseracT: 7. De zang valt me wat tegen, maar de muziek is goed gecomposeerd. Unknown Mortal Orchestra: 4. Het nummer begon goed, maar instrumentaal stelt het geen reet voor en de zanger klinkt alsof hij 2 weken niet gepoept heeft. Twin Sister: 3. "Hee kijk, ik heb een vierdehands Casio-keyboard gekocht, kun jij je zus vragen of ze wil zingen, dan mag jij elke tweede tel op de trommel slaan." Norwegian Arms: 5. Klinkt een beetje kinderachtig. Maar het heeft wel iets. Opeth: 8. Zeer goede muziek, matige zang. Gelukkig overheerst de muziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 25 oktober 2016 Share Geplaatst 25 oktober 2016 (bewerkt) Kongos: Word er niet warm of koud van. Goed te beluisteren maar ook niks bijzonders. 6/10 Kings of Convenience: Het is niet slecht maar vind het vrij saai. Persoonlijk geen grote fan van de stem van de zanger. 5/10 Manu Chao: In de zomer met een biertje op het terras en dit op de achtergrond is het prima. Om zo naar te luisteren kan het mij niet echt bekoren. Niet perse slecht maar gewoon niet mijn muziek. 6/10 Tesseract: NVT Unknown Mortal Orchestra: Als je eenmaal door de intro ben is het redelijk maar geen moment echt spannend. 5/10 Twin Sister: Stem van de zangeres en vooral de manier van zingen spreken mij totaal niet aan eigenlijk. 4/10 Norwegian arms: Intro is leuk maar hoelanger het nummer duurt hoe meer dat getik me gaat storen. Desondanks prima om naar te luisteren. 7/10 Opeth: Ken Opeth al langer en is bij vaak een kwestie van hit or mis. Het ene nummer gaat er bij mij beter is dan het ander. Dit nummer is er een die er prima in gaat bij mij. 8/10 25 oktober 2016 bewerkt door Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 25 oktober 2016 Share Geplaatst 25 oktober 2016 Kongos: 5/10 Mwah. Song verraste me door na de eerste tien seconden een andere richting uit te gaan dan ik dacht, dat is positief. Swingend refreintje ook, maar verder vrij vergeetbaar. Kings of Convenience: 7/10 Ik heb wel een boontje voor Erlend Øye. Kings of Convenience is niet iets dat ik dagelijks opzet, maar kan het zeker waarderen op z'n tijd. Lief, melancholisch maar soms prikt het ook wel. Deze song is daar een mooi voorbeeld van. Manu Chao: 4/10 Sorry Erwin, het is gewoon echt mijn ding niet dit. Ik voel wel dat het oprecht is wat hij zingt, maar vind het verder repetitief, nogal zeurend en het doet mij heel weinig. Tesseract: 5/10 Mnee. Ik zie wat ze willen doen met die ritmeveranderingen, maar in vergelijking met een Meshuggah valt dit heel licht uit. Zang staat me ook erg tegen. Unknown Mortal Orchestra: 6/10 Unknown Mortal Orchestra is een band die ik al lang ken van naam, maar waar ik nooit echt naar heb naar geluisterd. Dit smaakt wel naar meer moet ik zeggen, vond het best interessant. Kabbelt lekker, goeie zang, mocht instrumentaal nog wat meer variatie in maar ik wil meer horen. Twin Sister: 6/10 Typische Laki-muziek dit. Heel dromerig, leuk vrouwenstemmetje eronder. Er is weinig aan de hand, maar vervelend vond ik het ook niet. Norwegian arms: 5/10 Hm. Intro is leuk, maar dan gaat het snel bergaf. Als ik bij een nummer van iets meer dan twee minuten mijn aandacht moeilijk kan vasthouden, betekent dat toch dat er iets niet goed zit. ------------------------------------------------------------- Grappig dat de reacties op Opeth eigenlijk precies die waren waar ik naar op zoek was toen ik ze nomineerde. 'Normaal hou ik niet zo van metal, maar dit vind ik wel mooi', iets in die lijn. Al ben ik wel bang dat ze eruit vliegen als ik het eerste nummer selecteer met grunts, maar dat zijn zorgen voor later ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 25 oktober 2016 Share Geplaatst 25 oktober 2016 Ik luister ook regelmatig punk en garagerock. Daar zijn 99% van de nummers rond de 2 minuten. ;c Kijk, weer wat geleerd zo op de dinsdagavond! Volgens mij laat je dergelijke genres achterwege op het songfestival. Kongos Kings of Convenience: 2. Ik word altijd aggressief van dit soort kutmuziek. Vraag niet waarom :P Waarom?:*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 oktober 2016 Share Geplaatst 25 oktober 2016 Kijk, weer wat geleerd zo op de dinsdagavond! Volgens mij laat je dergelijke genres achterwege op het songfestival. Oh, dat zou kunnen. Dat gaat dan wel onbewust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 25 oktober 2016 Share Geplaatst 25 oktober 2016 Waarom?:*) Haha, ja dat weet ik dus niet. Ik denk dat de manier van zingen me mateloos irriteert, ofzo. Het klinkt zo pretentieus. Zo van "kijk ons eens cultuur zijn, als je niet van onze muziek houdt dan ben je beneden onze stand." Slaat nergens op, maar zo voelt het voor mij :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 25 oktober 2016 Share Geplaatst 25 oktober 2016 (bewerkt) Kongos: Leuke gitaar, rockt lekker weg. Hoor in het refrein een beetje The Offspring terug. Verder stijgt het nummer wel nooit boven zichzelf uit maar al bij al een leuk nummertje. 7/10 Kings of Convenience: Aangenaam geluid maar de zang overtuigt me niet helemaal. 6/10 Manu Chao: Gewaagd om Manu Chao in te sturen met zo'n baggerweer buiten. De start van het nummer vind ik niet zo indrukwekkend maar nadien wordt het gelukkig wat speelser met tempoversnellingen en frivolere zang. Al bij al word ik niet echt warm van dit nummer. 5/10 Tesseract: De muziek kan ik zeker appreciëren maar de zang komt er niet altijd even goed uit. Op technisch vlak ken ik niks van muziek maar de volumeknop van het stemgeluid lijkt me een beetje aan de lage kant te liggen. 7/10 Unknown Mortal Orchestra: Dit nummer heeft enkele erg goeie elementen (leuke riffjes, koude stemgeluid) maar de negatieve kanten storen me iets teveel om het echt een leuke song te vinden. De intro, het echogeluid en het feit dat het nummer te lang blijft voortkabbelen. 6/10 Twin Sister: De uitgerekte zang stoort me enorm. Het nummer blijft ook heel de tijd op de vlakte en komt niet echt van de grond. 4/10 Norwegian Arms: Ik kan niet beslissen of het meer Vampire Weekend of Animal Collective is. Ik wil alleszins meer horen: fris geluid en mooie zang. 8/10 Opeth: Ik kende Opeth enkel van naam aangezien ik in het metalgenre niet verder ben geraakt dan Riverside. De sound gelijkt alleszins sterk op elkaar, melancholische melodische stijl. De zang vind ik hier echter vrij ondermaats waardoor het nummer wat van z'n kracht verliest. 7/10 25 oktober 2016 bewerkt door King XVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 25 oktober 2016 Share Geplaatst 25 oktober 2016 Kongos: 6/10 Typisch een nummer waar ik makkelijk naar kan luisteren, maar dat ik vervolgens nooit meer terug op zou zetten omdat ik het gewoon ben vergeten dan. Kings of Convenience: 5/10 Zo'n weinig aan de hand nummertje. Daar kun je mee wegkomen als je er iets speciaals mee doet of een hele mooie/aparte stem hebt, maar dat is hier niet het geval. Manu Chao: 5/10 Normaal kan ik dit soort muziek nog wel pruimen (ik luister ook met plezier naar de Buena Vista Social Club bijvoorbeeld), maar dit nummer grijpt me gewoon totaal niet. Dit soort muziek moet naar mijn idee speelser, het moet me een glimlachje bezorgen. Als het dat niet doet, is de missie al grotendeels mislukt. Tesseract: 6/10 Lekker stevig. Zang is wel duidelijk het minste onderdeel van dit nummer voor mij en dat doet er wel wat afbreuk aan. Unknown Mortal Orchestra: 7/10 Dit vind ik wel aardig. Lengte stoorde niet, had zelfs nog wel wat langer kunnen duren wat mij betreft. Twin Sister: 4/10 Heb ook niets met de zang. Kwam er pas een minuut of twee na het einde van het nummer achter dat het af was gelopen en dat is bij mij altijd een slecht teken. Norwegian arms: 6/10 Op zich een leuk riedeltje en het heeft me vermaakt zolang het duurde, maar echt speciaal was het niet naar mijn idee. Opeth: 8/10 Kende Opeth eigenlijk wel al en normaal moet ik in de stemming zijn om hun reguliere muziek te kunnen waarderen. Dit komt echter uit zichzelf al een stuk dichter bij mijn smaak ook en valt dan ook prima te pruimen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 oktober 2016 Share Geplaatst 26 oktober 2016 Ja Hansje dat had ik ook wel verwacht hoor. Ik reageerde ook alleen op laki om het heel lage cijfer icm die uitleg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 oktober 2016 Share Geplaatst 26 oktober 2016 Kongos: 6/10 Kings of Convenience: 4/10 Manu Chao: 4/10 Tesseract: 7/10 Unknown Mortal Orchestra: 7/10 Twin Sister: 5/10 Norwegian arms: 6/10 Opeth: 8/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten