GAE EAGLES Geplaatst 26 juli 2018 Share Geplaatst 26 juli 2018 Als Stegeman de zaak echt goed op de rit krijgt, zijn jullie wellicht een outsider voor promotie. Daar ben ik het mee eens, als het gaat draaien. Heb de oefenwedstrijd tegen een amateurploeg uit de zondag 2e klasse gezien, dat was niet best. En vorige week tegen Excelsior en toen waren we veruit de beste ploeg en het zag er echt leuk uit. Vroeg druk zetten, kansen creeeren (Verheydt speelde nog niet mee), elke 2e bal was voor ons. Als we dat spel gaan beheersen ben ik voor een deel al tevreden. Dat is iets wat we graag zien in Deventer, passie en strijd. Iets wat de afgelopen 2 jaar niet meer is vertoond, dan komt de wisselwerking met het publiek ook wel weer terug en kunnen we inderdaad zomaar via de playoffs om promotie gaan strijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 augustus 2018 Share Geplaatst 1 augustus 2018 Den Bosch naar een Jordania, Roda naar de cryptocowboys? https://www.vi.nl/nieuws/cryptocowboys-azen-op-roda-jc-kerkrade Als beide partijen ook daadwerkelijk de beurs trekken, kan dat het komend seizoen nog een stuk interessanter maken. De komende ploegen zijn, voor mijn gevoel, dark horses in de strijd om promotie. Go Ahead Eagles De volgende spelers zijn nieuw: Hobie Verhulst; Gino Bosz; Julius Bliek; Roland Baas; Richard van der Venne; Istvan Bakx; Jaroslav Navratil; Maarten Pouwels; Jeroen Veldmate; Thomas Verheydt; Julian Lelieveld (HUUR); Een aantal spelers van Jong Go Ahead. De volgende spelers zijn vertrokken: Sam Hendriks (OH Leuven); Sonny Stevens (Excelsior); Joey Suk (n.n.b.); Hamid Zarbaf (n.n.b.); Patrick Maneschijn (Sparta Nijkerk); Xandro Schenk (Twente); Brem Soumaoro (n.n.b.); Shadrach Eghan (n.n.b.); Robin Buwalda (NEC, einde huur); Aaron Nemana (Man City, einde huur); Stefano Beltrama (Juventus, einde huur); Mauro Savastano (Jong Ajax, einde huur); Maarten de Fockert (Heerenveen, einde huur); Levi Opdam (Jong AZ, einde huur); Siebe Schets (Jong Twente, einde huur). De Eagles hebben een aantal basiskrachten verloren, inclusief hun topschutter Hendriks en uitblinkende doelman Stevens, maar toch heb ik het idee dat ze zich in iedere linie versterkt hebben. Verhulst is zeker zo goed als Stevens, terwijl de ploeg ook in de breedte sterker is geworden. Als je dan ook nog spelers als Langendijk, Stans, Overgoor hebt, dan kun je zomaar voor een stunt gaan zorgen in deze divisie. Almere City De volgende spelers zijn nieuw: Tim Receveur; Faris Hammouti; Youri Loen; Kevin Luckassen; Bram van Vlerken; Ricardo Kip; Stijn Meijer; Joedrick Pupe; Niek Vossebelt; Ed Francis (HUUR); Edoardo Soleri (HUUR); Moustapha Seck (HUUR); Een aantal spelers van Jong Almere. De volgende spelers zijn vertrokken: Tom Overtoom (NEC); Khalid Tadmine (HFC); Jeffrey Rijsdijk (Kozakken Boys); Gaston Salasiwa (Notodden); Dennis van der Heijden (Carpi); Charlie Telfer (Morton); Javier Vet (De Graafschap); Roy Pistoo (FC Lisse); Kees van Buuren (n.n.b.); Sherjill MacDonald (Busan Park); Arsenio Valpoot (Busan Park); Ezra Walian (RKC, huur); Silvester van der Water (Heracles); Dylan Nieuwenhuis (n.n.b.); Calvin Mac-Intosh (n.n.b.); Mink Peeters (Real Madrid Castilla, einde huur); Josef Kvida (Zwolle, einde huur); Leeroy Owusu (Jong Ajax, einde huur). De traditionele leegloop, dit keer inclusief de trainer, maar toch ook leuke nieuwkomers. Loen, Kip, Vossebelt, Receveur en een paar huurlingen van o.a. AS Roma en Manchester City. Als het zich allemaal samenpakt, kan Almere zomaar een periode pakken of leuk meedoen bovenin. We gaan het zien. Cambuur De volgende spelers zijn nieuw: Julian Calor; Xavier Mous; Robin Maulun; Emmanuel Mbende; David Sambissa; Robert van Koesveld; Andrejs Ciganiks; Kevin Schindler; Een aantal spelers van Jong Cambuur. De volgende spelers zijn vertrokken: Jesse Bertrams (n.n.b.); Martijn van der Laan (n.n.b.); Darren Rosheuvel (Telstar); Kenny Teijsse (AFC); Noureddine Boutzamar (n.n.b.); Danny Bakker (VVSB); Erik Cummins (n.n.b.); Furdjel Narsingh (De Graafschap); Xander Houtkoop (n.n.b.); Jurjan Mannes (n.n.b.); Martijn Barto (n.n.b.); Ricardo Kip (einde huur); Dan Crowley (Willem II, einde huur). Cambuur heeft doorgeselecteerd en een aantal net-niet spelers weggedaan. Jammer genoeg ook cultspits Martijn Barto, maar goed, we gaan het zien. Hopelijk krijgen we dan Nigel Robertha meer te zien voorin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus 2018 Share Geplaatst 3 augustus 2018 (bewerkt) Van Eijden naar NEC. Het wordt echt een mooi seizoen :) Oh, door het nieuwe geklooi kan ik bestaande posts schijnbaar niet direct bewerken, maar Labylle heeft ook voor NEC getekend. 3 augustus 2018 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 augustus 2018 Share Geplaatst 3 augustus 2018 Roda is ook lekker bezig op de transfermarkt :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus 2018 Share Geplaatst 3 augustus 2018 Hartelijk dank @Erwin. :) Heeft Roda inmiddels een spits? Of alleen die jeugdspeler, Remans? Op deze manier wordt bovenin meedraaien een lastig verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 augustus 2018 Share Geplaatst 3 augustus 2018 Ze hebben nog steeds niks gekocht de laatste weken. Wordt helemaal niks dit seizoen. Hopen boven MVV te eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 augustus 2018 Share Geplaatst 11 augustus 2018 Brahim Darri naar NEC. Dat was op zich ook wel nodig omdat Wolters voorlopig is uitgeschakeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 augustus 2018 Share Geplaatst 17 augustus 2018 (bewerkt) Lekker spitsje die van Roda hoor. 17 augustus 2018 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 augustus 2018 Share Geplaatst 18 augustus 2018 Lekker spitsje die van Roda hoor. Bedoel je Simakala? Of Engels? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 augustus 2018 Share Geplaatst 18 augustus 2018 Simakala denk ik, aangezien Engels ook geen spits is. Vind ik wel een heel toffe speler die Engels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 augustus 2018 Share Geplaatst 19 augustus 2018 Bedoel je Simakala? Of Engels? Ik bedoel de speler die centraal voorin speelt, niet die linksvoor speelt. Simakala dus...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 september 2018 Share Geplaatst 3 september 2018 Go Ahead is verdomd sterk uit de startblokken geschoten, mooi om te zien dat Stegeman de zaken weer op de rails heeft gekregen in Deventer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 5 september 2018 Share Geplaatst 5 september 2018 Go Ahead is verdomd sterk uit de startblokken geschoten, mooi om te zien dat Stegeman de zaken weer op de rails heeft gekregen in Deventer. Op basis van het aantal punten ben ik het totaal met je eens, maar als je de wedstrijden ziet dan is daar nog een hoop werk te verrichten. Thuis tegen Jong FC Utrecht was het goed en was 5-0 niet meer dan terecht. Daarna uit in Eindhoven hield het niet over qua spel en hadden we wat geluk met een vrije trap van Bakx die de keeper had moeten pakken. En uit in Maastricht was het gewoon dramatisch, MVV speelde ons tot de rode kaart helemaal van de mat. We kwamen er niet aan en stonden terecht achter. Dan volgt die rode kaart en kantelt de wedstrijd iets in ons voordeel, toch mogen we Verhulst danken hij heeft met een paar hele goede reddingen (en een penalty gepakt) ons in de wedstrijd gehouden. Dat we nu bovenaan staan is mooi en geeft vertrouwen, maar als we straks de echt sterke tegenstanders gaan krijgen moet ik het nog zien. Nu eerst Volendam, J AZ en dan komt het moeilijke programma, J Ajax thuis, NEC uit, Sparta thuis, Roda thuis. Daar ben ik benieuwd naar, wel 3x thuis dat scheelt wel een stuk. Maar de aankopen doen het goed op dit moment, Verhulst prima keeper, pakt op dit moment punten Lelieveld prima, maar domme rode kaart tegen Eindhoven. Bosz, goede voetballende verdediger, maar wil hem tegen de grote ploegen wel eens zien die hem in de mandekking proberen te krijgen. Veltmate goede verdediger met ervaring, belangrijke kracht Baas, valt niet op, maar dat hoeft ook niet als linksback Stans, niet echt een aanwinst, maar als controleur doet hij het goed en zorgt met zijn voetbal voor openingen op het middenveld. Van der Venne, de beste van allemaal. Belangrijk met zijn goals, maar altijd druk op de bal, vooruit voetballen, diepgang zonder bal en verdedigend werk opknappen. Die jongen is niet kapot te krijgen tijdens de wedstrijd. Bakx, de oude meester, oog voor ruimte, kan een bal geven en knapt veel vuil werk op als aanvallende middenvelder. Navratil, goede rechtsbuiten met een actie en voorzet. Eindelijk weer eens iemand die dat kan. Verheydt, onbehouden aanspeelpunt, ziet er niet gepolijst uit, niet sterk met de bal aan de voet, in de lucht wel. Kan een publiekslieveling worden, maar krijgt concurrentie van Pouwels Dzepar, ook geen aanwinst, maar speelt op dit moment Andrade uit de basis. Is van nature middenvelder, maar kan ook op de vleugel uit de voeten, heeft een actie, goed overzicht en een prima pass. Dit is niet zijn positie, maar vult het goed in. Komt naar het middenveld om zo Baas, Bakx en VD Venne de ruimte te geven om die hoek te bespelen. Van Moorsel, om die achter de hand te hebben is pure luxe, kan natuurlijk goed voetballen en een goal maken. Pouwels, vorig jaar 3e klasse en nu dicht tegen de basis aan in de KKD. Lange spits, maar bewegelijk en snel voor zijn lengte en een neusje voor de goal. Zijn amateurcontract is al omgezet in een 2 jarig contract. En dan nog Stegeman, hij zit er kort op is niet tevreden met hoe het nu gaat. Is erg gedreven en eist veel van zijn spelers. Dat is mooi om te zien en zeker na de laatste trainers die we gehad hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 september 2018 Share Geplaatst 5 september 2018 Iemand die me ff kan uitleggen waarom Joel Drommel zo'n enorm probleem is maar het gehele Deense elftal wel mag weigeren te spelen? Durven ze Christian Eriksen niet te schorsen? En hoe zit dat als iemand gestopt is als international? Zou je dan als bondscoach zo'n vent kunnen gaan treiteren door hem toch op te roepen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 september 2018 Share Geplaatst 5 september 2018 Iemand die me ff kan uitleggen waarom Joel Drommel zo'n enorm probleem is maar het gehele Deense elftal wel mag weigeren te spelen? Durven ze Christian Eriksen niet te schorsen? En hoe zit dat als iemand gestopt is als international? Zou je dan als bondscoach zo'n vent kunnen gaan treiteren door hem toch op te roepen? Een stukje selectieve verontwaardiging. NEC en Fortuna moesten vorig seizoen ook spelers afstaan, baalden daarvan maar de spelers gingen gewoon. Die jongen van Twente gaat niet, weet dat de bond er voor kan kiezen om hem te schorsen en tsja... shit happens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 september 2018 Share Geplaatst 5 september 2018 (bewerkt) Iemand die me ff kan uitleggen waarom Joel Drommel zo'n enorm probleem is maar het gehele Deense elftal wel mag weigeren te spelen? Durven ze Christian Eriksen niet te schorsen? En hoe zit dat als iemand gestopt is als international? Zou je dan als bondscoach zo'n vent kunnen gaan treiteren door hem toch op te roepen? Ja dat kan ik, theoretisch gezien mogen de Deense spelers niet weigeren. De FIFA-reglementen schrijven voor dat deze spelers niet speelgerechtigd zijn voor hun clubs tijdens de huidige interlandperiode indien een oproep wordt geweigerd.. Denk dat (bijna) niemand van de Deense selectie clubwedstrijden heeft tijdens de interlandperiode, dus heeft het dan geen echt gevolg. Over stoppen als international, theoretisch gezien zou dat kunnen volgens mij. Maar bijna altijd roept een bondscoach deze speler niet meer op. Een speler stopt in de regel als international als hij oud en veel interlands heeft gespeeld (Sneijder) en een bondscoach respecteert dat dan door hem niet meer op te roepen. Een andere reden om te stoppen als international is bij een conflict met de bondscoach, zoals Özil nu men of meer. Denk dat het laatste wat Löw wilt doen is hem erbij hebben. Verbeter mij/vul mij aan aub als ik er naast zit, weet het zelf ook niet helemaal. Edit: Oh je mag overigens ook een oproep weigeren als je voor een andere bond uit mag komen. Dus als Nederland bijvoorbeeld Asensio had opgeroepen (voor een officiële interland bij Spanje), dan mocht hij weigeren omdat hij ook voor Spanje uit mag komen. 5 september 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 september 2018 Share Geplaatst 5 september 2018 Spelers zijn verplicht om te komen opdagen natuurlijk, maar niet als ze bedanken. Dat hebben de Denen niet gedaan dus moeten ze komen, doen ze dat niet dan mogen ze net als Drommel geen wedstrijden spelen voor hun club maar er zijn geen wedstrijden voor die jongens. Wat een escalatie zeg :r Wtf. Staan met 2-0 achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 8 september 2018 Share Geplaatst 8 september 2018 Gvd Twente, schande. Elke keer simpele counter tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 september 2018 Share Geplaatst 8 september 2018 Gaat nog niet top dus? :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 september 2018 Share Geplaatst 10 september 2018 Terecht verlies van Twente. Bagger wedstrijd. Vooral het feit dat het thuis gebeurt doet wel pijn. Overigens echt schandalig wat na de tijd is gebeurd door wat individuen: https://www.twentefans.nl/nieuws/sfeer-supporters/188433/fc-twente-fans-misdragen-zich-bij-reanimatie-ik-kookte-van-woede Vooral die dingen die geroepen werden richting de stewards.... Niet te bevatten, gewoon echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 september 2018 Share Geplaatst 10 september 2018 Dit echt ridicuul zeg. Ik hoop dat die mensen gepakt kunnen worden, maar zal wel niet. Twente speelde erg matig zeg, al die buitenlanders, kan nooit goed gaan en ik spreek uit ervaring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 september 2018 Share Geplaatst 12 september 2018 Roda financieel in zwaar weer. Vanaf april de huur niet meer betaald, dus een betalingsachterstand van bijna 2 ton. Ik hoop dat ze er uitkomen met de gemeente, anders komt een voortijdig einde van het seizoen akelig dichtbij en dat gun ik niemand, zelfs Roda-supporters niet ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 september 2018 Share Geplaatst 12 september 2018 En wat heeft de gemeente er als eigenaar aan als er geen huurder meer is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 oktober 2018 Share Geplaatst 6 oktober 2018 En wat heeft de gemeente er als eigenaar aan als er geen huurder meer is? Geen ene fuck. We zijn pas net bezig, maar mijn inschatting aan het begin van het seizoen lijkt wel redelijk te kloppen. Go Ahead en Almere verrassen, de verwachte toppers vallen een beetje tegen. Het gaat echt een leuk en spannend seizoen worden hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 oktober 2018 Share Geplaatst 6 oktober 2018 Volgens mij repeteert de plaatselijke fanfare er ook, lijkt me sterk dat die de huur kunnen betalen in hun eentje ;c Aantal beschamende overtredingen gisteren zeg. Die eerste rode kaart van Roda, Driesje Wuytens aan de Vetkampstraat... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten