Thierryvane Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Heb je nu Lozano, Til, Tillman, Lang, Bakayoko, Saibari, Vertessen, Luuk & Pepi. Leuke puzzel voor Bosz nu Saibari en Bakayoko in vorm zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Jezus. CJ Egan-Reilly. In plaats van Sanchez. Ben ik er toch weer ingetrapt. Allejezus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Sam Stubbs-vibes krijg ik hier van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Michael Ball-vibes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 (bewerkt) 16 minuten geleden zei Thierryvane: Heb je nu Lozano, Til, Tillman, Lang, Bakayoko, Saibari, Vertessen, Luuk & Pepi. Leuke puzzel voor Bosz nu Saibari en Bakayoko in vorm zijn. En dan ontbreken Babadi en El Ghazi nog in de lijst. Die 20+4 regel van Bosz gaat nog niet helemaal op.. 14 minuten geleden zei neva: Jezus. CJ Egan-Reilly. In plaats van Sanchez. Ben ik er toch weer ingetrapt. Allejezus. 12 minuten geleden zei joostmakaay: Sam Stubbs-vibes krijg ik hier van 12 minuten geleden zei neva: Michael Ball-vibes Aziz Behich, Trent Sainsbury, Xiang Sun-vibes. Ja dit is wel janken geblazen als dit dan dé versterking achterin blijkt te zijn. Koop dan niks.. Amper gespeeld ook die gozer. Als Ajax zo’n Medic of Sutalo kan vinden, dan kunnen wij dat toch ook. Hier gaat Ramalho niet van beven.. 1 september 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Weer veel te gefixeerd op de terugkeer van Lozano, merk je aan alles. Van mij part had je Bochniewicz of Hilgers gekocht, nu heb je of een flop, of ga je een speler voor een andere club opleiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Volgens Timmer moeten we Sanchez nog niet uitsluiten. Dat wordt opblijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Heb totaal geen beeld bij die jongen. Als ik jullie moet geloven is het niet veel dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 3 minuten geleden zei The Saint: Heb totaal geen beeld bij die jongen. Als ik jullie moet geloven is het niet veel dus Bij Reilly? Niemand denk ik. 6 duels in de Championship en 14 in de Schotse Premier. Dat is het hele punt. Je verwacht een topper en je krijgt een huurling zonder ervaring die net terugkomt van een vervelende blessure. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Die Sanchez moet je toch totaal niet willen. Dat is nog een grotere brokkenpiloot dan Ramalho. Echt heel ziek trouwens wat PSV allemaal binnen haalt. Ze hebben in de winter goed verkocht natuurlijk, maar na de signalen die je toen hoorde over bezuinigen etc. vind ik het allemaal maar een uiterst gure unit dat dit ineens mogelijk blijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 1 minuut geleden zei Beppu: uiterst gure unit huhu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 8 minuten geleden zei Beppu: Die Sanchez moet je toch totaal niet willen. Dat is nog een grotere brokkenpiloot dan Ramalho. Echt heel ziek trouwens wat PSV allemaal binnen haalt. Ze hebben in de winter goed verkocht natuurlijk, maar na de signalen die je toen hoorde over bezuinigen etc. vind ik het allemaal maar een uiterst gure unit dat dit ineens mogelijk blijkt. Was in dat jaar EL finale toch juist een van de sterkhouders? Daarna is het er bij Spurs alleen totaal niet uitgekomen. Maar daar hebben er bij Spurs wel meer last van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 6 minuten geleden zei Michaelinho*: Was in dat jaar EL finale toch juist een van de sterkhouders? Daarna is het er bij Spurs alleen totaal niet uitgekomen. Maar daar hebben er bij Spurs wel meer last van. CL-Finale. Ging ook niet voor niets voor (toen) erg veel geld weg bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Wat vinden we trouwens van het PSV x Philips 110jr jubileum shirt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Bella-Kotchap wordt nu genoemd als mogelijke CV. Eerder vandaag ging zijn deal met Bayern niet door. Zou een hele zieke move zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Ja mooi hoor. Zou Sanchez goed staan. Maar ik hoef geen jubileumshirts. Allemaal uitmelking van je supporter terwijl het allemaal al duur zat is. 90 euro voor een shirt dat ze één keer dragen. Bizar. Zojuist zei Thierryvane: Bella-Kotchap wordt nu genoemd als mogelijke CV. Eerder vandaag ging zijn deal met Bayern niet door. Zou een hele zieke move zijn. Waar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 1 minuut geleden zei Thierryvane: Bella-Kotchap wordt nu genoemd als mogelijke CV. Eerder vandaag ging zijn deal met Bayern niet door. Zou een hele zieke move zijn. 1 minuut geleden zei neva: Ja mooi hoor. Zou Sanchez goed staan. Maar ik hoef geen jubileumshirts. Allemaal uitmelking van je supporter terwijl het allemaal al duur zat is. 90 euro voor een shirt dat ze één keer dragen. Bizar. Waar? Bella-Kotchap? Waar kan ik tekenen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 O ja, Rik meldt het net. Pff. Tering hé. En dan morgen wakker worden met een kater of wat? Dit is echt spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 2 minuten geleden zei neva: O ja, Rik meldt het net. Pff. Tering hé. En dan morgen wakker worden met een kater of wat? Dit is echt spannend. Dat was toch dezelfde Elferink die in ‘Heet van de Herdgang’ riep dat Thomas Beelen 99% zeker bij PSV zou tekenen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 2 minuten geleden zei Michaelinho*: Dat was toch dezelfde Elferink die in ‘Heet van de Herdgang’ riep dat Thomas Beelen 99% zeker bij PSV zou tekenen? Ja, klopt ja. Maar ja, iedereen zit er wel eens naast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Dat zou wat zijn Raar dat geen andere club hem heeft opgepikt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Zojuist zei putdus: Dat zou wat zijn Dat Elferink het een keer goed heeft of dat ze Bella-Kotchap zouden halen? Je kan altijd nog voor PSV worden hè? Zullen we dan een username change aanvragen; PuSduV maken we er dan van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Gerucht kwam van Duncan Castles, best een OK bron, naar het schijnt. https://www.dailyecho.co.uk/sport/23763051.bella-kotchap-make-shock-loan-move-psv-eindhoven/ Wordt nog kiele kiele. Als het waar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Kan zomaar de beste CV van de Eredivisie worden dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten