Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei Thierryvane:

Heb je nu Lozano, Til, Tillman, Lang, Bakayoko, Saibari, Vertessen, Luuk & Pepi. Leuke puzzel voor Bosz nu Saibari en Bakayoko in vorm zijn.

En dan ontbreken Babadi en El Ghazi nog in de lijst. Die 20+4 regel van Bosz gaat nog niet helemaal op..

14 minuten geleden zei neva:

Jezus. CJ Egan-Reilly. In plaats van Sanchez. 

Ben ik er toch weer ingetrapt. Allejezus.

12 minuten geleden zei joostmakaay:

Sam Stubbs-vibes krijg ik hier van

12 minuten geleden zei neva:

Michael Ball-vibes

Aziz Behich, Trent Sainsbury, Xiang Sun-vibes. 

Ja dit is wel janken geblazen als dit dan dé versterking achterin blijkt te zijn. Koop dan niks.. Amper gespeeld ook die gozer. 

Als Ajax zo’n Medic of Sutalo kan vinden, dan kunnen wij dat toch ook. Hier gaat Ramalho niet van beven.. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei The Saint:

Heb totaal geen beeld bij die jongen. Als ik jullie moet geloven is het niet veel dus

Bij Reilly? Niemand denk ik. 6 duels in de Championship en 14 in de Schotse Premier. Dat is het hele punt. Je verwacht een topper en je krijgt een huurling zonder ervaring die net terugkomt van een vervelende blessure.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Sanchez moet je toch totaal niet willen. Dat is nog een grotere brokkenpiloot dan Ramalho.

Echt heel ziek trouwens wat PSV allemaal binnen haalt:cab:. Ze hebben in de winter goed verkocht natuurlijk, maar na de signalen die je toen hoorde over bezuinigen etc. vind ik het allemaal maar een uiterst gure unit dat dit ineens mogelijk blijkt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Beppu:

Die Sanchez moet je toch totaal niet willen. Dat is nog een grotere brokkenpiloot dan Ramalho.

Echt heel ziek trouwens wat PSV allemaal binnen haalt. Ze hebben in de winter goed verkocht natuurlijk, maar na de signalen die je toen hoorde over bezuinigen etc. vind ik het allemaal maar een uiterst gure unit dat dit ineens mogelijk blijkt. 

Was in dat jaar EL finale toch juist een van de sterkhouders? Daarna is het er bij Spurs alleen totaal niet uitgekomen. Maar daar hebben er bij Spurs wel meer last van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Michaelinho*:

Was in dat jaar EL finale toch juist een van de sterkhouders? Daarna is het er bij Spurs alleen totaal niet uitgekomen. Maar daar hebben er bij Spurs wel meer last van. 

CL-Finale. Ging ook niet voor niets voor (toen) erg veel geld weg bij Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja mooi hoor. Zou Sanchez goed staan. Maar ik hoef geen jubileumshirts. Allemaal uitmelking van je supporter terwijl het allemaal al duur zat is. 90 euro voor een shirt dat ze één keer dragen. Bizar.

Zojuist zei Thierryvane:

Bella-Kotchap wordt nu genoemd als mogelijke CV. Eerder vandaag ging zijn deal met Bayern niet door. Zou een hele zieke move zijn.

:< Waar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Thierryvane:

Bella-Kotchap wordt nu genoemd als mogelijke CV. Eerder vandaag ging zijn deal met Bayern niet door. Zou een hele zieke move zijn.

1 minuut geleden zei neva:

Ja mooi hoor. Zou Sanchez goed staan. Maar ik hoef geen jubileumshirts. Allemaal uitmelking van je supporter terwijl het allemaal al duur zat is. 90 euro voor een shirt dat ze één keer dragen. Bizar.

:< Waar?

Bella-Kotchap? Waar kan ik tekenen? _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites