Dysproz Geplaatst 27 maart 2017 Share Geplaatst 27 maart 2017 Aan de PSV-fans/-volgers. Hoe doen de Belgen Dante Rigo, Matthias Verreth en Lennerd Daneels het momenteel? Rigo staat bekend als één van de grotere talenten uit de jeugd van PSV, als ik me niet vergis? Heb gezien dat hij al enkele keren mocht starten op de bank maar voorlopig is het nog wachten op zijn debuut? Wat met Verreth en Daneels? Hoe evolueren zij? Rigo is misschien wel het grootste talent van PSV. Die gaat ongetwijfeld het eerste halen. Verreth heeft het afgelopen jaar veel progressie geboekt. Speelt regelmatig bij Jong en doet dat ook vrij goed.Hij heeft ook bij de wedstrijdselectie van PSV gezeten. Daneels hoor ik weinig van en ik denk dat hij gewoon te kort komt. Die gaat het niet redden bij PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 maart 2017 Share Geplaatst 27 maart 2017 Verreth traint mee met eerste sinds vertrek van twee buitenspelers in de winter en blessure van een ander (Bergwijn). Ongelukkig dat juist toen Verreth zelf geblesseerd raakte, anders was hij wel ingevallen denk ik. Ofjah met Cocu weet je het nooit natuurlijk. Als Rigo het niet gaat redden in het eerste, dan weet im het ook niet meer. Zie in hem de opvolger van Guardado in de deep lying playmaker rol. Helaas ziet PSV hier Hendrix geschikt voor. Daneels is idd van een minder niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 27 maart 2017 Share Geplaatst 27 maart 2017 Ik hou van Rigo, maar op een of andere manier ben ik bang dat hij voor altijd het grote talent zal zijn, nooit echt een basisplek gaat krijgen omdat hij de volgende stap niet weet te maken ofzo. Bergwijn (in mindere mate) ook wel eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Bergwijn is geen toptalent. Zal leuke dingen laten zien maar is te frivool. Kan voor PSV wel nog best een leuke speler worden. Hebben jullie nog hoop op kampioenschap? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Nee. Tenzij Feyenoord helemaal instort na dit verlies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 (bewerkt) Noujah na die ene dag in april 2007 en vorig jaar, sluit ik niets uit. Zie Feyenoord nog wel instorten, maar denk dat we thuis niet van Ajax winnen. Hebben we het al een tijdje erg lastig mee toch? 3 april 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 Ik vind vooral dat je naar de spelers moet kijken. Zoet, Guardado, van Ginkel, Willems, zij zijn geen schim meer van vorig seizoen. Het meest schrijnende vind ik nog Pröpper. Vorig seizoen speelde hij zo ontzettend goed, maar dit jaar is het zwaar klote met hem. De tweede plek kan je na gisteravond vergeten. Eerlijk gezegd vind ik het nog geen eens een ramp, misschien dat Brands dan wel de benodigde versterkingen haalt. Vorig seizoen schreeuwde iedereen al om een nieuwe linksbuiten en centrale verdediger, maar dit seizoen konden we doodleuk naar Bergwijn/Zinchenko en Isimat kijken. Van Ginkel speelt niet anders dan vorig seizoen. Niet fantastisch spelen maar wel zijn doelpunten maken. Pröpper laat het alleen nog bij vlagen zien (1-1 gisteren) helaas ja. Arias vond ik overigens wel erg goed gisteren. Ik denk dat Brands ook geen geld heeft voor echte versterkingen, vandaar ook de vele huurlingen. Alleen kan je dan beter een echte linkbuiten huren ipv de zoveelste middenvelder. Dat je gisteravond het kampioenschap verspeelt is niet het ergste, die kans was al klein. Maar je hebt ook de 2e plek gewoon niet meer in eigen hand nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 Twente uit kan je gelijk spelen overigens. Ok ze zijn minder dan paar jaar terug, maar prima elftal een speelwijze. Hebben titel laten liggen (noujah 'verspeeld') in de thuiswedstrijden voor de winterstop. Helpt ook niet echt dat de tegenstanders van Feyenoord en Ajax het al opgeven voordat de wedstrijd begint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 Helpt ook niet echt dat de tegenstanders van Feyenoord en Ajax het al opgeven voordat de wedstrijd begint. Piep piep allo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 Van Ginkel speelt niet anders dan vorig seizoen. Niet fantastisch spelen maar wel zijn doelpunten maken. Pröpper laat het alleen nog bij vlagen zien (1-1 gisteren) helaas ja. Arias vond ik overigens wel erg goed gisteren. Ik denk dat Brands ook geen geld heeft voor echte versterkingen, vandaar ook de vele huurlingen. Alleen kan je dan beter een echte linkbuiten huren ipv de zoveelste middenvelder. Dat je gisteravond het kampioenschap verspeelt is niet het ergste, die kans was al klein. Maar je hebt ook de 2e plek gewoon niet meer in eigen hand nu. Van Ginkel zorgde vorig seizoen voor meer grip op het middenveld, dat lukt hem dit seizoen niet. Dat ligt niet alleen aan hem hoor, want ik heb geen flauw idee welke kant Cocu op wilt na de winterstop. In welk systeem spelen we überhaupt? 4-3-3 of 4-4-2? Zelfs de spelers op het veld lijken het niet te weten. De hele rechterkant lag gisteren open, maar alleen Arias dook constant die ruimte in. Cocu lijkt niet te durven kiezen voor óf Van Ginkel óf Siem de Jong en daarom maar voor de gemakkelijkste optie kiest door Pereiro op de bank te zetten. Dit geldt trouwens ook voor Hendrix. Wat moet hij nog meer doen om een basisplaats te krijgen? Guardado toont wekelijks aan geen '6' te zijn, dus wat doet hij daar nog? Gisteren kost hij je alweer punten, net als o.a. tegen Ajax en Feyenoord dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 Ja klopt, maar dat ligt dus meer aan Cocu dan aan de spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 Lucky PSV weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 Zonder Luuk gaat het een stuk beter. Heerlijk dat hij eindelijk eens gewisseld werd. Vanaf nu gewoon bankje neem ik aan. [twitter]851122093035061249[/twitter] Dit is ook wel tekenend he. Ik kan echt niet begrijpen hoe je zo'n uitspraak kan doen. Volgens mij is hij ook nog nooit kritisch naar zich zelf geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 Prachtige docu over Gomes zojuist op Fox Sports. Met kippenvel op de armen naar gekeken. _O_ O Goleiro Grande _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 15 april 2017 Share Geplaatst 15 april 2017 Moreno speelt sinds Feyenoord-uit zo ongelooflijk nonchalant. Zijn terugspeelballen op Zoet vliegen vandaag nog net niet als een streep de kruising in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 april 2017 Share Geplaatst 17 april 2017 Heeft het ook gehad hier denk. Guardado was vorige week geweldig maar afgelopen wedstrijd.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 april 2017 Share Geplaatst 17 april 2017 Heb het niet kunnen zien (zo'n beetje de enige wedstrijd dit seizoen, samen met Feyenoord thuis), maar is het waard om negentig minuten terug te kijken? Of kan ik deze Paas maandag beter besteden ;c? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 17 april 2017 Share Geplaatst 17 april 2017 Als je je 90 minuten wil vervelen kan je het terugkijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 17 april 2017 Share Geplaatst 17 april 2017 Heb het niet kunnen zien (zo'n beetje de enige wedstrijd dit seizoen, samen met Feyenoord thuis), maar is het waard om negentig minuten terug te kijken? Of kan ik deze Paas maandag beter besteden ;c? Als je zin heb om 90 minuten lang naar een ongemotiveerd zooitje te kijken, ga je gang. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Nou, we staan weer op de kaart na die debiele actie van vak S/T. Aanstichters opsporen en een stadionverbod voor het leven geven aub. Blij met de overwinning, Arias en Isi de beste aan PSV-kant. Prachtig interview ook van Locadia na afloop met Jan-Joost. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Heerlijke teksten :D Waarom speelde Luuk niet? Mocht ook niet invallen, opvallend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Heerlijke teksten :D Waarom speelde Luuk niet? Mocht ook niet invallen, opvallend. Ik denk met het oog op volgend seizoen. Cocu is sinds de winterstop aan het experimenteren met 4-4-2 (Locadia en Pereiro/Bergwijn voorin). Ik moet zeggen dat ik nog niet kapot ben van de manier waarop het wordt ingevuld, maar alles beter dan 4-3-3 zonder fatsoenlijke vleugelspelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Omdat Luuk er gewoon weinig van kan. Locadia _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Nou, we staan weer op de kaart na die debiele actie van vak S/T. Aanstichters opsporen en een stadionverbod voor het leven geven aub. Blij met de overwinning, Arias en Isi de beste aan PSV-kant. Prachtig interview ook van Locadia na afloop met Jan-Joost. :D Las van Elfrink dat het een actie tegen stadionverboden was, een supporter zei op Twitter dat het Belgen zonder seizoenskaart waren. PSV zal ook wel weer een lekkere boete krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 april 2017 Share Geplaatst 24 april 2017 Tegen stadionverboden ;e Gedraag je gewoon dan komt er ook geen stadionverbod. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten