Thierryvane Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Assistje Kjell! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Ja PSV speelt echt leuk. Ook nog maar 4 irritante gasten in het team. Dat is best weinig voor hun doen. Die Bosz heeft het goed voor elkaar wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 1 minuut geleden zei Arezo: Ja PSV speelt echt leuk. Ook nog maar 4 irritante gasten in het team. Dat is best weinig voor hun doen. Die Bosz heeft het goed voor elkaar wel. 4? Mag ik gokken. Luuk, Noa, Ramalho en Veerman? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 1 minuut geleden zei Michaelinho*: 4? Mag ik gokken. Luuk, Noa, Ramalho en Veerman? Jij bent een kenner! een kenner van mijn brein. Eigenlijk vind ik Lang best leuk en van Aanholt niet zo. Maar de rest klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Arezo: Jij bent een kenner! een kenner van mijn brein. Eigenlijk vind ik Lang best leuk en van Aanholt niet zo. Maar de rest klopt. Die vind ik bij deze ook niet zo leuk meer.. EDIT; Maar nu weer wel EDIT II; Oh toch niet.. 8 augustus 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 (bewerkt) https://www.voetbalzone.nl/nieuws/fanatieke-fans-sturm-graz-komen-kort-voor-aftrap-met-speciale-woorden-voor-psv/422428 Zo kan het ook, voetbalsupporters als mensen behandelen. Waar gebeurt het nog, klasse PSV. 8 augustus 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 3 minuten geleden zei Michaelinho*: Die vind ik bij deze ook niet zo leuk meer.. EDIT; Maar nu weer wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Wel jammer dat de slechtste analist allertijden weer is ingehuurd. Ik had niet verwacht dat ik het ooit zou zeggen, maar doe mij Ronald Waterreus maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 6 minuten geleden zei Tim': Wel jammer dat de slechtste analist allertijden weer is ingehuurd. Ik had niet verwacht dat ik het ooit zou zeggen, maar doe mij Ronald Waterreus maar. Sowieso dit duo is echt verschrikkelijk. Of eigenlijk bijna iedereen bij Veronica/SBS/RTL. Ze moeten die voorrondes ook gewoon lekker verkopen aan ESPN of Ziggo en dan op het open kanaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Noa Vahle is leuk. En kundig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Wie zijn de analisten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Wat een laag tempo bij psv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 3 minuten geleden zei cimbomcu: Wie zijn de analisten? Genee en Gijp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Die trainer van Sturm Graz hè, die is toch van Kamp van Koningsbrugge? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Hoe komt het eigenlijk dat psv nooit een blanke jeugd speler heeft? Zo n multicultureel is Brabant toch niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 1 minuut geleden zei putdus: Hoe komt het eigenlijk dat psv nooit een blanke jeugd speler heeft? Zo n multicultureel is Brabant toch niet? Ik zou je zo een aantal voorbeelden kunnen geven maar ik zou niet weten waarom ik dat zou doen want het maakt niks uit of iemand blank is of niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 (bewerkt) 11 minuten geleden zei putdus: Wat een laag tempo bij psv. Wat fijn om ook eens wat positieve bijdrages van je te zien. Oh wacht.. 2 minuten geleden zei putdus: Hoe komt het eigenlijk dat psv nooit een blanke jeugd speler heeft? Zo n multicultureel is Brabant toch niet? Wat maakt dat nou weer uit . 8 augustus 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Die putdus is één grote meme joh. Daar zit iemand anders achter de knoppen. Lang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 7 minuten geleden zei putdus: Hoe komt het eigenlijk dat psv nooit een blanke jeugd speler heeft? Zo n multicultureel is Brabant toch niet? En dan durven mensen te beweren dat domme vragen niet bestaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Prachtige kop bal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Haha die Sangaré mocht ff lekker vrij inkoppen zeg . Al was het nog niet zo eenvoudig volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Willy en Rene waren toch gewoon eigen jeugd? Het levende bewijs dat 2 niet meer weten dan 1 (Dat vind ik echt een van de grappigste grappen ooit). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 3 minuten geleden zei Michaelinho*: Haha die Sangaré mocht ff lekker vrij inkoppen zeg . Al was het nog niet zo eenvoudig volgens mij. Nee heel lastig Een goal van graz zou nu mooi zijn. Dan heeft de return nog enigszins spanning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Je hebt hier te maken met Coëfficiëntfetisjisten hè? Laat PSV er nog maar 2 scoren. Wel minder miljoen voor Feyenoord bedenk ik me nu. Hup Sturm! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 9 minuten geleden zei Arezo: Je hebt hier te maken met Coëfficiëntfetisjisten hè? Laat PSV er nog maar 2 scoren. Wel minder miljoen voor Feyenoord bedenk ik me nu. Hup Sturm! Maakt t niet uit hoeveel je windt toch? De Marrokaan saibari bakt er weer niks van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten