Michaelinho* Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 6 uur geleden zei Jotew: Ergens zonde dat het tussen Stuttgart en HSV moet gaan. Twee clubs die mijns inziens qua historie beide thuis horen in de Bundesliga. Erg benieuwd naar de wedstrijd morgen! 6 uur geleden zei Thierryvane: Eens, maar stiekem toch wel voor HSV. 6 uur geleden zei Jotew: Eens! Maargoed, er zit sws een club weer in de 2. Bundesliga waar we regelmatig naar toe zullen gaan: Schalke 04. Ongekend wat er aan grote / historische clubs toch in die 'lagere regionen' speelt. Eens dat het op basis van historie zonde is. Maar op basis van (voetbal technisch)beleid is het natuurlijk terecht. Zeker bij HSV. Enorm trainers kerkhof, enorm veel geld over de balk gegooid en ga zo maar door. Betwijfel ook of ze er in kunnen blijven als ze wel promoveren. Ben bang voor een Schalke scenario. Stuttgart geef ik volgend jaar meer kans op een plek hoger in het rechterrijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 (bewerkt) Scherp begin van de Hamburgers EDIT: Stuttgart overklast HSV echt volledig. Had in de 1e helft al 4-0 moeten staan en daar zijn ze in de 2e helft nu hard naar op weg. Op deze manier is die return een formaliteit. 1 juni 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 Hamburg weer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 @Tim' Totaal off-topic in mijn post in het Ajax topic zojuist; maar ik vroeg mij ineens waar bij jou de Werder Bremen liefde vandaan komt? Heb je vast al ergens eens gezegd, maar dat heb ik dan gemist . Overigens een beetje vertrouwen in een beter seizoen volgend jaar? En is dat met Füllkrüg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 36 minuten geleden zei Michaelinho*: @Tim' Totaal off-topic in mijn post in het Ajax topic zojuist; maar ik vroeg mij ineens waar bij jou de Werder Bremen liefde vandaan komt? Heb je vast al ergens eens gezegd, maar dat heb ik dan gemist . Overigens een beetje vertrouwen in een beter seizoen volgend jaar? En is dat met Füllkrüg? Waar het precies vandaan komt? Geen idee. Ik ben op de middelbare school samen met een vriend fan geworden omdat ze een leuk team hadden. Dat was het jaar van de UEFA Cup-finale tegen Shakhtar Donetsk. Ik denk ook vooral omdat dat team heerlijk was op FIFA (Naldo, Diego, Özil, Frings én Pizarro ). Daarna fan gebleven. Sindsdien ook één keer geweest, in 2018 thuis tegen RB Leipzig. Voor komend seizoen heb ik er wel vertrouwen in. Ole Werner lijkt me een realistische trainer die ook bij tegenslagen geen gekke dingen gaat doen. Tot nu is er één aanwinst: Dawid Kownacki. Maar in hem heb ik niet per se heel veel vertrouwen als basisspeler. Verder is het totale stilte tot nu toe. En ergens verwacht ik dat Füllkrug wel blijft. Hij blijft toch redelijk blessuregevoelig, dus niet een speler waar je als topclub wat op kan bouwen als je een dubbele bezetting moet hebben. Zeker niet omdat Transfermarkt hem op 13 miljoen schat terwijl hij toch al 30 is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 1 minuut geleden zei Tim': Waar het precies vandaan komt? Geen idee. Ik ben op de middelbare school samen met een vriend fan geworden omdat ze een leuk team hadden. Dat was het jaar van de UEFA Cup-finale tegen Shakhtar Donetsk. Ik denk ook vooral omdat dat team heerlijk was op FIFA (Naldo, Diego, Özil, Frings én Pizarro ). Daarna fan gebleven. Sindsdien ook één keer geweest, in 2018 thuis tegen RB Leipzig. Voor komend seizoen heb ik er wel vertrouwen in. Ole Werner lijkt me een realistische trainer die ook bij tegenslagen geen gekke dingen gaat doen. Tot nu is er één aanwinst: Dawid Kownacki. Maar in hem heb ik niet per se heel veel vertrouwen als basisspeler. Verder is het totale stilte tot nu toe. En ergens verwacht ik dat Füllkrug wel blijft. Hij blijft toch redelijk blessuregevoelig, dus niet een speler waar je als topclub wat op kan bouwen als je een dubbele bezetting moet hebben. Zeker niet omdat Transfermarkt hem op 13 miljoen schat terwijl hij toch al 30 is. Tof! Lijkt ergens op hoe ik fan van Dortmund werd. Begin jaren 2000 altijd op de zaterdag naar m’n opa & oma. En dan samen met m’n vader en opa naar Duits voetbal op RTL5 kijken. Dortmund had toen ook zo’n gruwelijk team met Koller, Rosicky, Ewerthon, Dede, Amoroso, Kehl etc. Ook best wat sympathie voor Werder gekregen toen trouwens. Jaren met Ailton, Frings, Verlaat, Baumann waren ook niet mis Hoop echt dat Werder met een aantal stabiele jaren weer voorzichtig kan groeien naar een Europees voetbalclub. Maar dat zal met clubs als Union, Frankfurt, Freiburg en de ‘traditionele top 6’ van de laatste jaren nog knap lastig worden. Financieel stabiel blijven en goed bestuur moet toch de prio zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Arminia Bielefeld degradeert nu voor de tweede keer op rij: vorig jaar nog Bundesliga, nu op naar de 3. Liga. Mooie uitdaging voor FM24.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 Aankoopje voor @Tim', Keita meer dan prima speler voor Werder! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 44 minuten geleden zei Jotew: Aankoopje voor @Tim', Keita meer dan prima speler voor Werder! Ja, een heel leuk nieuwtje! Hopelijk is hij inmiddels een beetje fit en blijft hij dat ook. Als er ook maar iets te zien is van zijn Leipzig-jaren gaan we heel veel lol aan hem beleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 13 minuten geleden zei Tim': Ja, een heel leuk nieuwtje! Hopelijk is hij inmiddels een beetje fit en blijft hij dat ook. Als er ook maar iets te zien is van zijn Leipzig-jaren gaan we heel veel lol aan hem beleven. Ik zag het net op de Insta van Werder. Wat een topper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Op 9-6-2023 om 16:20 zei Tim': Ja, een heel leuk nieuwtje! Hopelijk is hij inmiddels een beetje fit en blijft hij dat ook. Als er ook maar iets te zien is van zijn Leipzig-jaren gaan we heel veel lol aan hem beleven. En ook nog eens transfervrij. Dus risico is ook redelijk gelimiteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 Eindelijk weer een echte spits voor Bayern? Die schiet natuurlijk makkelijk de hele Bundesliga overhoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 Poh zou wel een mooie move zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 @Thierryvane Vind hem alleen niet bij Bayern passen ofzo . Maar dat is denk ik meer iets in mijn hoofd. Had die Kolo Muani bijvoorbeeld veel beter vinden passen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 (bewerkt) 6 uur geleden zei Michaelinho*: @Thierryvane Vind hem alleen niet bij Bayern passen ofzo . Maar dat is denk ik meer iets in mijn hoofd. Had die Kolo Muani bijvoorbeeld veel beter vinden passen. Kolo is alleen véél duurder. Reden waarom Bayern is afgehaakt. 27 juni 2023 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 Die Thuram was gratis, vind ik ook een gemiste kans hoor voor Bayern. Had desnoods je tweede spits kunnen worden met nog een topper voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 2 uur geleden zei Thierryvane: Kolo is alleen véél duurder. Reden waarom Bayern is afgehaakt. Ook wel eens lekker dat een directe concurrent niet voor klein geld meewerkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 juni 2023 Share Geplaatst 28 juni 2023 Kane wilde toch niet naar het buitenland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Zo @Tim' wat vinden we er van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 1 uur geleden zei Bogatyr: Zo @Tim' wat vinden we er van? Ik vind het wel een vet shirtje hoor! Sowieso een heel stuk beter dan die van vorig seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 10 minuten geleden zei Tim': Ik vind het wel een vet shirtje hoor! Sowieso een heel stuk beter dan die van vorig seizoen Dat dacht ik ook, ik zag veel negatieve commentaren op de Insta maar zelf vind ik wel dat het mooi is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Zojuist zei Bogatyr: Dat dacht ik ook, ik zag veel negatieve commentaren op de Insta maar zelf vind ik wel dat het mooi is. Klopt, zag ik ook. Volgens mij zijn het vooral mensen die graag willen dat het shirt elk jaar ongeveer hetzelfde blijft. Ik vind zo'n aanpassing juist wel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Wel leuk ook om eens een Spaanse ploeg aan het werk te zien in de Bundesliga! Zou Champions League er daar wel in zitten voor Real Betis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Ziet er gaaf uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 Gisteren Openda, vandaag Bitshiabu. Gotta love Leipzig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten