Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Tuchel zo snel mogelijk erin zetten. Geen tijd om te wachten op Nagelsmann en Nagelsmann moet je ook niet in zo'n spelersgroep neerzetten. Laat Tuchel eerst maar puin ruimen. Gelukkig is er nog tijd om te herstellen en is het pas 1 oktober.

Ben benieuwd of de jongens die Ancelotti de deur uit besloten te werken nu ook de ballen hebben om hun verantwoordelijkheid te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

All in all, that kicker report is pretty damning. The gist of it (most of it in the print edition):

Robben, Neuer, Müller and Boateng as well as Lahm and Alonso last season complained to the Bayern board about Carlo's training methods. They felt he didn't improve the team or the players. Robben specifically said his son received better training with his youth team than Bayern did with Ancelotti. When the players organized individual training sessions on their own, Ancelotti forbade them. Players then moved to a different location for those training sessions.

His fitness coach was smoking in the locker room and didn't do sufficient warm-up training (according to Kicker: Sometimes only 3 minutes).

Ahead of the game against PSG, for the first time (!!) during his tenure in Munich, video analysis were made, but their results didn't enter the preparation for the game.

There was no in-game coaching. All Ancelotti told them during the draw against Wolfsburg at HT was "you have to watch out better".

Kimmich, Coman and Boateng were thinking about leaving the club.

The team atmosphere was toxic because Ancelotti seemed to favour the Spanish players without an apparent reason.

Vandaag in Kicker.

bewerkt door iSimic
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op basis van welke andere trainers er als alternatief zijn. Nu je ziet dat de spelers hun macht hebben gebruikt om Ancelotti eruit te werken denk ik niet dat het verstandig is om Nagelsmann voor de groep te zetten. Daarnaast zou Nagelsmann nooit tijdens het seizoen vertrekken bij Hoffenheim dus dan zou Bayern moeten wachten tot het einde van het seizoen. Er is sws een redelijk kort lijstje met trainers die interessant zijn.

Daarnaast is Tuchel meer een type Guardiola hoe hij tactisch denkt, kan met moeilijke spelers omgaan ( de ommezwaai Mhiki was grotendeels aan hem te danken ). Staat ook sterk in zijn schoenen en zal dus ook niet zo snel bang zijn voor het bestuur en de spelersgroep. Ook zijn trainingen staan volgens mij bekend als redelijk intensief, iets waar de huidige groep duidelijk op zit te wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op basis van welke andere trainers er als alternatief zijn. Nu je ziet dat de spelers hun macht hebben gebruikt om Ancelotti eruit te werken denk ik niet dat het verstandig is om Nagelsmann voor de groep te zetten. Daarnaast zou Nagelsmann nooit tijdens het seizoen vertrekken bij Hoffenheim dus dan zou Bayern moeten wachten tot het einde van het seizoen. Er is sws een redelijk kort lijstje met trainers die interessant zijn.

Daarnaast is Tuchel meer een type Guardiola hoe hij tactisch denkt, kan met moeilijke spelers omgaan ( de ommezwaai Mhiki was grotendeels aan hem te danken ). Staat ook sterk in zijn schoenen en zal dus ook niet zo snel bang zijn voor het bestuur en de spelersgroep. Ook zijn trainingen staan volgens mij bekend als redelijk intensief, iets waar de huidige groep duidelijk op zit te wachten.

Geheel helemaal duidelijk, in mijn ogen is het ook de beste optie hoor. Zoveel opties zijn er voor de rest trouwens ook niet. Ben je alleen niet bang dat hij zal gaan botsen met de hoger heren van Bayern? Bij Dortmund werd hem verweten erg stoïcijns en wispelturig te zijn in de communicatie met de heren Watzke en Zorc. Zal trouwens niet alleen aan Tuchel liggen, Watzke is natuurlijk ook wel een aardige flapuit in de media. Duwde Götze even door de strot van Tuchel heen. Trainingen van Tuchel waren, volgens de spelersgroep, aardig aanpoten ja.

Gok dat Goretzka aankomende zomer wel transfervrij richting München gaat, jij nog andere aankopen in verwachting? Alexis?

bewerkt door Markuss
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil naar Dortmund, hoe doe ik dat zo simpel en het liefst zo goedkoop mogelijk? @Markuss Vidal weer een rel :r @iSimic wat vind je daar nou van? Dat zulke achterlijke mongolen bij een club als Bayern spelen? Nette club met een fatsoenlijk bestuur die beleid technisch veel dingen doen wat ik begrijp. Maar ten eerste was zijn aankoop al bizar slecht, en hij misdraagt zich ook in 1 jaar tijd 10 keer. Doet Bayern daar wat aan? Die gozer moet je zo snel mogelijk weg doen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel plezier man, jaloers! Wie weet dat Köln eindelijk gaat winnen in de competitie na die winst in de pokal.

Thanks . Was erg leuk . Zaten in het "thuisvak" al was 90% daar koln fans . In de trein en op weg naar stadion gewoon alles door elkaar heen . Konden ook gewoon vooraf en na de wedstrijd het centrum van leverkusen in . Was voor mij 1e wedstrijd in de bundesliga maar zeker niet de laatste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks . Was erg leuk . Zaten in het "thuisvak" al was 90% daar koln fans . In de trein en op weg naar stadion gewoon alles door elkaar heen . Konden ook gewoon vooraf en na de wedstrijd het centrum van leverkusen in . Was voor mij 1e wedstrijd in de bundesliga maar zeker niet de laatste

Samenvatting gezien, die Bailey kan wel ballen.

Die Tedesco van Schalke he, zijn achternaam betekent 'Duitser' in het Italiaans :D Dominico Duitser

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samenvatting gezien, die Bailey kan wel ballen.

Die Tedesco van Schalke he, zijn achternaam betekent 'Duitser' in het Italiaans :D Dominico Duitser

Leverkusen was ook beter zit ook meer voetbal in . Zelf extra gelet op Kai Havertz . Heldje in mijn game met FM 17 . In tweede helft gewisseld speelde niet zo heel goed maar toch wel een prima speler

Link naar opmerking
Deel via andere websites