Fantasy Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 Bij 2 & 3 geeft 'ie toch juist een - weliswaar mislukte - pass op een ploeggenoot? En hoe moet 'ie ooit TAA gezien hebben bij die laatste aanval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 (bewerkt) 12 minutes ago, Fantasy said: Bij 2 & 3 geeft 'ie toch juist een - weliswaar mislukte - pass op een ploeggenoot? En hoe moet 'ie ooit TAA gezien hebben bij die laatste aanval dat zeg ik toch ook, achteraf makkelijk spreken, maar het lijkt mij dat hij vooral zelf opzoek was naar een goal ongeacht als iemand anders in een betere positie staat maar ik ben er blij mee, anders was liverpool kampioen maar on topic; ik denk dat die wel een goaltje of 30 gaat maken in de bundesliga, tenzij hij alleen voor het geld getekend heeft 19 juni 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 2 minuten geleden zei Azpi: dat zeg ik toch ook, achteraf makkelijk spreken, maar het lijkt mij dat hij vooral zelf opzoek was naar een goal ongeacht als iemand anders in een betere positie staat maar ik ben er blij mee, anders was liverpool kampioen Voor elke beslissing die hij maakte in dit filmpje kan ik volledig begrijpen. Bij de schoten maakte hij altijd bewust de ruimte of de keuze in zijn aanname om te schieten. Weinig met egoïsme te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 1 minute ago, Dansmeister said: Voor elke beslissing die hij maakte in dit filmpje kan ik volledig begrijpen. Bij de schoten maakte hij altijd bewust de ruimte of de keuze in zijn aanname om te schieten. Weinig met egoïsme te maken. heel waarschijnlijk is het mijn bias tegen liverpool en salah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 12 minuten geleden zei Azpi: heel waarschijnlijk is het mijn bias tegen liverpool en salah Je eerste stelling, deze discussie mee begon, is gewoon onzin, feit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 Dit is wel echt de slechtste video ooit om een punt te maken. Alleen de eerste situatie toont iets aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 Is een gemiddelde top aanvaller niet vrijwel altijd egoïstisch? Robben, Messi, Mbappe, CR etc etc. Uitzonderingen daargelaten, maar die egoïsme is ook wat hun zo goed maakt. Het vertrouwen dat je datgene kan doen waarvoor je op het veld staat. Uitzonderingen qua top aanvallers van de laatste jaren kom ik niet verder dan Di Maria, Cavani en Firmino als je hem in die lijst kan plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 3 uur geleden zei Fantasy: Bij 2 & 3 geeft 'ie toch juist een - weliswaar mislukte - pass op een ploeggenoot? En hoe moet 'ie ooit TAA gezien hebben bij die laatste aanval Je hebt ook nog oren aan je hoofd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 9 uur geleden zei Acquafresca: Is een gemiddelde top aanvaller niet vrijwel altijd egoïstisch? Robben, Messi, Mbappe, CR etc etc. Uitzonderingen daargelaten, maar die egoïsme is ook wat hun zo goed maakt. Het vertrouwen dat je datgene kan doen waarvoor je op het veld staat. Uitzonderingen qua top aanvallers van de laatste jaren kom ik niet verder dan Di Maria, Cavani en Firmino als je hem in die lijst kan plaatsen. Ik vind Messi totaal niet egoïstisch, maja ik denk dat ik door een rood/blauwe en lichtblauwe/witte bril kijk dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 Een wonderseizoen van Dortmund. Revelatie Adeyemi pikt heel veel doelpuntjes mee. Dit jaar gaat Bayern niet winnen. Lewandowski laat een grote leegte achter en zal Bayern te veel parten spelen. Verder denk en hoop ik op een beter seizoen van Werder Bremen. Zou leuk zijn om hen wat meer als middenmotor te zien. Deze voorspelling is onder voorbehoud van alle transfers. Wat voorspellen jullie? 1. Dortmund 2. Bayern München 3. RB Leipzig 4. Leverkusen 5. Monchengladbach 6. Frankfurt 7. Wolfsburg 8. Hoffenheim 9. Hertha Berlijn 10. Schalke 04 11. Werder Bremen 12. Freiburg 13. Cologne 14. Mainz 15. Union Berlijn16. Stuttgart 17. Bochum 18. Augsburg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 Oef, heel moedig! Maar ik vind het nog te vroeg om te voorspellen (of ik durf niet ;c). Begin augustus kom ik er op terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Freiburg zo laag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 (bewerkt) Vorig jaar 6de was een uitschieter. Ik denk dat het dit jaar wel wat minder zal zijn. + hun beste verdediger is vertrokken naar Dortmund. 21 juni 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 23 juni 2022 Share Geplaatst 23 juni 2022 Citaat In Spanje hebben AS en Mundo Deportivo die informatie eveneens. De sportkranten weten ook al wat de mogelijke bestemming van Ronaldo is; hij zou bij Bayern München de opvolger moeten worden van Robert Lewandowski. Zou toch hilarisch zijn. Heb je straks Mane én Ronaldo bij Bayern. In de categorie random FM transfers Spoiler Ja, ik weet dat het 'slechts' een (heel slecht) gerucht is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Op 20-6-2022 om 19:57 zei Bogatyr: Een wonderseizoen van Dortmund. Revelatie Adeyemi pikt heel veel doelpuntjes mee. Dit jaar gaat Bayern niet winnen. Lewandowski laat een grote leegte achter en zal Bayern te veel parten spelen. Verder denk en hoop ik op een beter seizoen van Werder Bremen. Zou leuk zijn om hen wat meer als middenmotor te zien. Deze voorspelling is onder voorbehoud van alle transfers. Wat voorspellen jullie? 1. Dortmund 2. Bayern München 3. RB Leipzig 4. Leverkusen 5. Monchengladbach 6. Frankfurt 7. Wolfsburg 8. Hoffenheim 9. Hertha Berlijn 10. Schalke 04 11. Werder Bremen 12. Freiburg 13. Cologne 14. Mainz 15. Union Berlijn16. Stuttgart 17. Bochum 18. Augsburg Oeh gewaagde voorspelling om Dortmund als kampioen te noemen. Ik durf nu nog niets te voorspellen. Eerst de transferwindow maar afwachten. Het is wel een interessante transferwindow voor Dortmund tot nu toe. Eindelijk eens wat verdedigers gekocht en Raum moet nog komen waarschijnlijk. Met Haller en echte spits die perfect past in de Bundesliga. En met Adeyemi een groot talent in huis. Heb alleen nog geen idee hoe Terzic wil gaan spelen. 8 uur geleden zei Lazy: Zou toch hilarisch zijn. Heb je straks Mane én Ronaldo bij Bayern. In de categorie random FM transfers Toon verborgen inhoud Ja, ik weet dat het 'slechts' een (heel slecht) gerucht is. Zou inderdaad wat zijn. Bayern was toch die club die o.a. Lewa en eerder Kroos lieten gaan omdat ze geen mega salarissen zoals de andere Europese topclubs wilden betalen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Op 20-6-2022 om 19:57 zei Bogatyr: 11. Werder Bremen Ik duim met je mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 Sweety Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 5 uur geleden zei Thierryvane: Sweety Lijkt me voor Mathijs een hele goede keuze. Ook met het oog op het WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 (bewerkt) Als centrale verdediger sta je bij Nagelsmann toch wel vaak voor lul, aangezien je het min of meer in je eentje moet oplossen. Zeker als hij die hele aanvallende formatie er weer bij pakt, met eigenlijk maar één echte centrale verdediger. Maar dat is natuurlijk ook een prachtige uitdaging. 6 juli 2022 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Mané Sané/Musiala - Müller - Gnabry/Coman Kimmich - Goretzka Davies - Upamecano - De Ligt - Mazraoui/Laimer Neuer Heb je op de bank nog o.a. L. Hernández, Stanisic, Gravenberch, Sabitzer. Leuk elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: Mané Sané/Musiala - Müller - Gnabry/Coman Kimmich - Goretzka Davies - Upamecano - De Ligt - Mazraoui/Laimer Neuer Heb je op de bank nog o.a. L. Hernández, Stanisic, Gravenberch, Sabitzer. Leuk elftal. Mane is toch geen spits? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Klopt, maar ik denk dat hij daar wel komt te staan onder Nagelsmann. Zeker als Lewa officieel vertrekt. Of ze moeten nog een spits halen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Zojuist zei Thierryvane: Klopt, maar ik denk dat hij daar wel komt te staan onder Nagelsmann. Zeker als Lewa officieel vertrekt. Of ze moeten nog een spits halen... Gewoon Muller of Gnabry spits 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Statement van Bayern IVM transfer Lewa: 🗣 "We don’t want any instalments because we’re not sure you’re going to be around in one or two years’ time, we want all the money up front, in cash." Bayern are not convinced the Spanish giants will be around much longer amid their dire financial situation… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 (bewerkt) Dat komt van een journalist die dergelijke signalen ontving van Bayern; dus niet letterlijk een openbaar statement van die club. Edit: was een "grap" volgens de journalist in kwestie. 6 juli 2022 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten