Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

12 minutes ago, Fantasy said:

Bij 2 & 3 geeft 'ie toch juist een - weliswaar mislukte - pass op een ploeggenoot? En hoe moet 'ie ooit TAA gezien hebben bij die laatste aanval :-D 

dat zeg ik toch ook, achteraf makkelijk spreken, maar het lijkt mij dat hij vooral zelf opzoek was naar een goal ongeacht als iemand anders in een betere positie staat 

maar ik ben er blij mee, anders was liverpool kampioen 

maar on topic; ik denk dat die wel een goaltje of 30 gaat maken in de bundesliga, tenzij hij alleen voor het geld getekend heeft 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Azpi:

dat zeg ik toch ook, achteraf makkelijk spreken, maar het lijkt mij dat hij vooral zelf opzoek was naar een goal ongeacht als iemand anders in een betere positie staat 

maar ik ben er blij mee, anders was liverpool kampioen 

Voor elke beslissing die hij maakte in dit filmpje kan ik volledig begrijpen. Bij de schoten maakte hij altijd bewust de ruimte of de keuze in zijn aanname om te schieten. Weinig met egoïsme te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minute ago, Dansmeister said:

Voor elke beslissing die hij maakte in dit filmpje kan ik volledig begrijpen. Bij de schoten maakte hij altijd bewust de ruimte of de keuze in zijn aanname om te schieten. Weinig met egoïsme te maken.

heel waarschijnlijk is het mijn bias tegen liverpool en salah (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is een gemiddelde top aanvaller niet vrijwel altijd egoïstisch? Robben, Messi, Mbappe, CR etc etc. Uitzonderingen daargelaten, maar die egoïsme is ook wat hun zo goed maakt. Het vertrouwen dat je datgene kan doen waarvoor je op het veld staat. Uitzonderingen qua top aanvallers van de laatste jaren kom ik niet verder dan Di Maria, Cavani en Firmino als je hem in die lijst kan plaatsen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Acquafresca:

Is een gemiddelde top aanvaller niet vrijwel altijd egoïstisch? Robben, Messi, Mbappe, CR etc etc. Uitzonderingen daargelaten, maar die egoïsme is ook wat hun zo goed maakt. Het vertrouwen dat je datgene kan doen waarvoor je op het veld staat. Uitzonderingen qua top aanvallers van de laatste jaren kom ik niet verder dan Di Maria, Cavani en Firmino als je hem in die lijst kan plaatsen. 

Ik vind Messi totaal niet egoïstisch, maja ik denk dat ik door een rood/blauwe en lichtblauwe/witte bril kijk dan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een wonderseizoen van Dortmund. Revelatie Adeyemi pikt heel veel doelpuntjes mee. Dit jaar gaat Bayern niet winnen. Lewandowski laat een grote leegte achter en zal Bayern te veel parten spelen. Verder denk en hoop ik op een beter seizoen van Werder Bremen. Zou leuk zijn om hen wat meer als middenmotor te zien. Deze voorspelling is onder voorbehoud van alle transfers. Wat voorspellen jullie?

1. Dortmund 
2. Bayern München 
3. RB Leipzig 
4. Leverkusen 
5. Monchengladbach 
6. Frankfurt 
7. Wolfsburg 
8. Hoffenheim 
9. Hertha Berlijn  
10. Schalke 04
11. Werder Bremen
12. Freiburg 
13. Cologne 
14. Mainz 
15. Union Berlijn
16. Stuttgart
17. Bochum 
18. Augsburg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

In Spanje hebben AS en Mundo Deportivo die informatie eveneens. De sportkranten weten ook al wat de mogelijke bestemming van Ronaldo is; hij zou bij Bayern München de opvolger moeten worden van Robert Lewandowski.

Zou toch hilarisch zijn. Heb je straks Mane én Ronaldo bij Bayern. In de categorie random FM transfers :classic_laugh:

Spoiler

Ja, ik weet dat het 'slechts' een (heel slecht) gerucht is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-6-2022 om 19:57 zei Bogatyr:

Een wonderseizoen van Dortmund. Revelatie Adeyemi pikt heel veel doelpuntjes mee. Dit jaar gaat Bayern niet winnen. Lewandowski laat een grote leegte achter en zal Bayern te veel parten spelen. Verder denk en hoop ik op een beter seizoen van Werder Bremen. Zou leuk zijn om hen wat meer als middenmotor te zien. Deze voorspelling is onder voorbehoud van alle transfers. Wat voorspellen jullie?

1. Dortmund 
2. Bayern München 
3. RB Leipzig 
4. Leverkusen 
5. Monchengladbach 
6. Frankfurt 
7. Wolfsburg 
8. Hoffenheim 
9. Hertha Berlijn  
10. Schalke 04
11. Werder Bremen
12. Freiburg 
13. Cologne 
14. Mainz 
15. Union Berlijn
16. Stuttgart
17. Bochum 
18. Augsburg

Oeh gewaagde voorspelling om Dortmund als kampioen te noemen. Ik durf nu nog niets te voorspellen. Eerst de transferwindow maar afwachten. 

Het is wel een interessante transferwindow voor Dortmund tot nu toe. Eindelijk eens wat verdedigers gekocht en Raum moet nog komen waarschijnlijk. Met Haller en echte spits die perfect past in de Bundesliga. En met Adeyemi een groot talent in huis. Heb alleen nog geen idee hoe Terzic wil gaan spelen. 

8 uur geleden zei Lazy:

Zou toch hilarisch zijn. Heb je straks Mane én Ronaldo bij Bayern. In de categorie random FM transfers :classic_laugh:

Toon verborgen inhoud

Ja, ik weet dat het 'slechts' een (heel slecht) gerucht is.

Zou inderdaad wat zijn. Bayern was toch die club die o.a. Lewa en eerder Kroos lieten gaan omdat ze geen mega salarissen zoals de andere Europese topclubs wilden betalen? ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als centrale verdediger sta je bij Nagelsmann toch wel vaak voor lul, aangezien je het min of meer in je eentje moet oplossen. Zeker als hij die hele aanvallende formatie er weer bij pakt, met eigenlijk maar één echte centrale verdediger. 

Maar dat is natuurlijk ook een prachtige uitdaging.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Mané

Sané/Musiala - Müller - Gnabry/Coman

Kimmich - Goretzka

Davies - Upamecano - De Ligt - Mazraoui/Laimer

Neuer

Heb je op de bank nog o.a. L. Hernández, Stanisic, Gravenberch, Sabitzer. Leuk elftal.

Mane is toch geen spits?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Statement van Bayern IVM transfer Lewa:

🗣 "We don’t want any instalments because we’re not sure you’re going to be around in one or two years’ time, we want all the money up front, in cash."

Bayern are not convinced the Spanish giants will be around much longer amid their dire financial situation… 

Link naar opmerking
Deel via andere websites