Erwin. Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 Voorlopig leidt King al nummer 16, weet niet of hij het verder door wil zetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 (bewerkt) Een 6e plek, beter dan ooit. Maar had hoger gekund, aangezien ik 3x 12 punten heb weten te pakken. Ook vaak niks. @Chimpa; bedankt voor de organisatie. Op het laatst zat het tempo er goed in. Hopelijk blijft deze gewoon doorgaan, blijft leuk. 15 januari 2017 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 Bedankt @Chimpa voor de vele keren dit te organiseren. Ik heb me er ieder keer weer goed bij geamuseerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 Alle edities tot nu toe meegedaan en uiteindelijk toch nog een keer gewonnen;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 16 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2017 Bedankt voor de leuke reacties mannen. Leuk om te lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 16 januari 2017 Share Geplaatst 16 januari 2017 Bedankt voor de organisatie van alle edities :D Blij dat ik vanaf de eerste al meegedaan heb, vond het altijd leuk ondanks weinig successen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 16 januari 2017 Share Geplaatst 16 januari 2017 Bedankt weer voor de organisatie. Met een derde plaats mag ik toch zeer tevreden zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 25 januari 2017 Share Geplaatst 25 januari 2017 Bedankt voor alle organisaties Chimpa :D De opvolging wil ik gerust op mij nemen maar evenveel tijd als Chimpa ga ik er niet in kunnen steken. De presentatie zal dus even summier blijven als in editie 16. Als er nog gegadigden zijn om editie 17 te organiseren op meer uitgebreide wijze laat dan gerust iets weten ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 25 januari 2017 Share Geplaatst 25 januari 2017 Wie weet dat ik hem later oppak King! Nu komt het niet echt op een fijn moment voor mij. Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten