Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvisionsongfestival #15

Chimpa

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; zie nu pas dat ik er helemaal niet bijsta, dus ik doe niet mee? Had alleen nog geen link toegevoegd aan mijn inschrijving, maar de rest in principe wel... (Griekenland)

Hmm, ik heb 'm waarschijnlijk daardoor over het hoofd gezien. Ik wil je er best nog tussen voegen. Er zijn wel al een tiental stemlijstjes ontvangen dus die zal ik de gelegenheid geven nog eventueel lijstje aan te passen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste deelnemers,

Griekeland bleek niet tussen de deelnemers te staan (inzending van Chiemel). Deze heb ik alsnog toegevoegd. Graag wil ik iedereen vraag ook deze inzending (nog) te beluisteren. Mocht je jouw stemronde n.a.v. willen aanpassen, dan is dat geen probleem.

Alvast bedankt en excuses voor het ongemak!

[spoiler=Mentions:]

[MENTION=25021]Rogier.[/MENTION] ; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=2328]King XVI[/MENTION]; [MENTION=23545]woutertwente[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=21836]Platina32[/MENTION]; [MENTION=17851]QuaLyon[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=14230]Lakigigar[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; [MENTION=26506]Vilhena[/MENTION]; [MENTION=12196]Lazvic[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION];

bewerkt door Chimpa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn inzending staat er trouwens ook niet bij... Dus ik trek me in ieder geval terug.

Ah shiiit, ik zou zweren dat ik deze er bij had gezet. Wellicht iets verkeerd gegaan met het aanpassen van mijn post o.i.d.

Mijn excuses hier voor :( :(

Voor een volgende editie geef ik jou (ook) immuniteit voor het kiezen van een land, om het een beetje te compenseren. Ik hoopp dat je dan alsnog weer mee wilt doen althans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chimpa, heb je het idee dat iedereen mijn nummer alsnog meeneemt? Of is het beter alsnog te skippen zoals bij Viva la Vida?

Ik heb geen idee, ik kijk namleijk niet in de gestuurde lijsten voordat ik ze daadwerkelijk online plaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah shiiit, ik zou zweren dat ik deze er bij had gezet. Wellicht iets verkeerd gegaan met het aanpassen van mijn post o.i.d.

Mijn excuses hier voor :( :(

Voor een volgende editie geef ik jou (ook) immuniteit voor het kiezen van een land, om het een beetje te compenseren. Ik hoopp dat je dan alsnog weer mee wilt doen althans.

Tuurlijk doe ik de komende editie weer mee! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

United%20Courant%2022%20juli_zpsla0auvyk.png

1.

Artiest: Jukka Poika

Nummer: Silkii

Land: Finland

Ingezonden door: Chimpa

Eindnotering: 9/19

2.

Artiest: IN VIVO ft. BoyanT

Nummer: Moje Leto

Land: Montenegro

Ingezonden door: Lazvic

Eindnotering: 16/18

3.

Artiest: Five In A Row

Nummer: Funktion

Land: Nederland

Ingezonden door: Grote Ree

Eindnotering: 17/21

4.

Artiest: Manu Chao

Nummer: Bongo Bong

Land: Spanje

Ingezonden door: Miz

Eindnotering: 12/23

5.

Artiest: No Te Va Gustar

Nummer: A Las Nueve

Land: Uruguay

Ingezonden door: Chimpa

Eindnotering: 2/19

6.

Artiest: Carlos Vives

Nummer: Volví A Nacer

Land: Colombia

Ingezonden door: Mathi

Eindnotering: 10/21

7.

Artiest: Hadag Nahash

Nummer: Ani Ma'anim

Land: Israël

Ingezonden door: borussia

Eindnotering: 9/25

8.

Artiest: Radio Killer

Nummer: Be Free

Land: Roemenië

Ingezonden door: Coen

Eindnotering: 20/21

9.

Artiest: Seu Jorge

Nummer: Tive Razao

Land: Brazilië

Ingezonden door: The Kerfts

Eindnotering: 18/19

https://www.youtube.com/watch?v=XwT2iiKeg1g

10.

Artiest: Hoffmaestro & Chraa

Nummer: Young Dad

Land: Zweden

Ingezonden door: Chiemel

Eindnotering: 10/26

11.

Artiest: Kristina

Nummer: V Sieti Ta Mam

Land: Slowakije

Ingezonden door: QuaLyon

Eindnotering: 14/21

12.

Artiest: Vance Joy

Nummer: Fire And The Flood

Land: Australië

Ingezonden door: koperij

Eindnotering: 7/21

https://www.youtube.com/watch?v=zKmWd8DPrEc

13.

Artiest: Jack Savoretti

Nummer: Back Where I Belong

Land: Italië

Ingezonden door: bas2204

Eindnotering: 2/27

https://www.youtube.com/watch?v=u2XXi5u7gXg

14.

Artiest: Parov Stelar

Nummer: The Sun

Land: Oostenrijk

Ingezonden door: Djordison

Eindnotering: 1/22

https://www.youtube.com/watch?v=WTrNsAsjEmY

15.

Artiest: Saint Motel

Nummer: My Type

Land: Verenigde Staten

Ingezonden door: Rogier.

Eindnotering: ?/20

https://www.youtube.com/watch?v=IyVPyKrx0Xo

[MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=17851]QuaLyon[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=14230]Lakigigar[/MENTION]; [MENTION=2328]King XVI[/MENTION]; [MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=12196]Lazvic[/MENTION]; [MENTION=26506]Vilhena[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=25021]Rogier.[/MENTION]; [MENTION=21836]Platina32[/MENTION]; [MENTION=23545]woutertwente[/MENTION]; [MENTION=18323]koperij[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=5906]Coen[/MENTION]; [MENTION=25912]borussia[/MENTION]; [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; [MENTION=9770]Miz[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites