Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

11 minuten geleden zei Erwin.:

Zo'n band die ik op zich tof zou moeten vinden maar het pakt me nooit. Behalve bij dit nummer dan, daar is het kwartje wel gevallen 

Ik deel die mening eigenlijk wel maar kwam Mykonos toevallig afgelopen week tegen en sindsdien staat 'ie in m'n afspeellijst. Het enige andere nummer van Fleet Foxes in m'n playlist is onderstaande. Misschien vind je het wat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleet Foxes, het debuutalbum, is een van de beste albums ooit gemaakt. Zeker in het genre. White Winter Hymnal, Tiger Mountain Peasant Song en Meadowlark zijn pareltjes. Album daarna, Helplessness Blues was prima, maar kwam eigenlijk niet in de buurt van het debuut. Daarna een beetje uit het oog verloren. Al is Third of May / Ōdaigahara van het derde album een schitterend nummer. Shore trok echter weer vol mijn aandacht, voornamelijk door het nummer dat @Urbeto hierboven post; Sunblind. In mijn ogen een van de beste nummers van de band.

Fleet Foxes - Third of May / Ōdaigahara

Meteen maar even opgezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The National - Squalor Victoria 

Bij de bruiloft van een niffo van mij, paar weken geleden dit hele nummer lang gesprongen en gedanst. Ik moest daarna zeker aan de zuurstof en 1-3 nummers hierna kwamen bijkomen en overslaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites