Kyrill Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart @Vrevendaar was Friet, tevrevie mee, tof! The National - England Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Radiohead - Fake Plastic Trees Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Sam Fender - Spit Of You Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Even wat Nederlandse beats pompen! Blijft mooi dat Nederland altijd een DJ land is. Atlijd net anders draaien dan de rest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Goed voor de nachtrust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Mooie samenwerking van Albert Hammond Jr met @Grote Ree's vriendin van MU Worldvision. Wellicht ben je hier net zo over te spreken @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Wel leuk dat je enthousiast bent over mijn Poolse inzending, daarmee ben je ook direct één van de weinigen. Overigens trok ik dit liedje behoorlijk slecht, maar smaken verschillen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart 31 minuten geleden zei Grote Ree: Wel leuk dat je enthousiast bent over mijn Poolse inzending, daarmee ben je ook direct één van de weinigen. Overigens trok ik dit liedje behoorlijk slecht, maar smaken verschillen. Over je inzending bij MU Worldvision was ik niet wild enthousiast, daar hadden we Karel voor, maar ik vind dit vocaal nog wel prima. Al is het uiteraard niets bij het origineel, maar dat terzijde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart 2 uur geleden zei Urbeto: Mooie samenwerking van Albert Hammond Jr met @Grote Ree's vriendin van MU Worldvision. Wellicht ben je hier net zo over te spreken @Kyrill Thnx voor deze mention, heb hem nu opstaan! 1 uur geleden zei Grote Ree: Wel leuk dat je enthousiast bent over mijn Poolse inzending, daarmee ben je ook direct één van de weinigen. Overigens trok ik dit liedje behoorlijk slecht, maar smaken verschillen. Neuh hoor, ik ben dat ook en ik tel iig voor 1.5 Ik luister je inzending al maanden lang, iig op wekelijkse basis of vaker, en zit in een playlist van mij ''repeat bangers'' net als die Deense inzending oa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Het is weer dinsdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Future & Metro Boomin - WE DON'T TRUST YOU [ALBUM] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 maart Auteur Share Geplaatst 27 maart Destroyer - Suicide Demo for Kara Walker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Blink182 - Feeling This Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 maart Auteur Share Geplaatst 28 maart R.E.M. - It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Eddie Vedder - The Haves Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Zo genieten dit 🩵😍 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart De Music Machine in Sittard heeft een hele hoop bakken met 2e hands cd's. Kosten vrijwel allemaal minder dan €5,-. Ik heb me wel een uurtje vermaakt. - Emperor - Anthems to the Welkin at Dusk - Mactatus - The Complex Bewitchment - Aeternus - Burning The Shroud - Hagalaz' Runedance - Volven - Cradle of Filth - Live Bait for the Dead - Metallica - Death Magnetic - Satyricon - Nemesis Divina - Spinefarm 2003 sampler - Rock Tribune sampler 2012 - Nightwish - Sacrament of Wilderness single Alles samen €38,- Emperor en Satyricon had ik al, maar de boekjes hebben waterschade Ik luister nu naar de Rock Tribune sampler 2012 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten