Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Ik luister nu..?

Richarð.

Recommended Posts

• Replies 7.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Op 21-5-2023 om 22:24 zei 007mark:

Soms beland ik door mijn Youtube algoritme in The Voice filmpjes van andere landen. Nu kwam dit door Alessandra Mele, die voor Noorwegen 5e werd op het afgelopen Songfestival. Blijkbaar deed ze in 2022 mee aan The Voice Norway, waar bovenstaande jongen het seizoen wist te winnen. Lang verhaal, maar vind het een talentvolle gozer.

Hier nog 1 qua the voice filmpjes hahaha

Dat ene Noorse jurylid moet ook best regelmatig een traantje wegpinken bij verschillende artiesten

Nu pas voor het eerst opstaan. Is geen 1983 of Florida 2009,ik vind het heerlijk. En hele Songfestival heb ik nog nooit gekeken, en ga ik zo houden ook. 

Gaan gelijk door naar ook van Joost-Florida 2009, janken/huilon. Zo mooi en herkenbaar.

Edited by Kyrill
  • Like 1

1 uur geleden zei Kyrill:

Nu pas voor het eerst opstaan. Is geen 1983 of Florida 2009,ik vind het heerlijk. En hele Songfestival heb ik nog nooit gekeken, en ga ik zo houden ook. 

Gaan gelijk door naar ook van Joost-Florida 2009, janken/huilon. Zo mooi en herkenbaar.

Waarom wil je het Songfestival niet kijken ouwe reus? Lijkt me echt iets voor jou.