Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Oké. @Vreven en ik gaan een klein spelletje doen hier. Hij weet het alleen zelf nog niet. Over ruim 6 weken gaan wij samen naar een concert van de allerbesteband allertijden. Dream Theater. Soort blinddate tussen heel veel mannen met lange haren. Maarrrr over 2 weken begint hun Europese Tour. En vanaf nu gaan @Vreven en ik om de beurt een liedje posten waarvan we hopen dat hij gespeeld gaat worden. Snappen jullie het nog? Soort voorspelling. Ik trap wel af:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha grappig, mn pa liet me laatst opeens vanuit het niets allerlei Dream Theater filmpjes zien, maar dan vooral de skills van die drummer volgens mij. Heb zelf nooit echt naar ze geluisterd. Weet ook niet 100% zeker of het echt mijn straatje is. Maar moet het zeker wel eens een keer proberen, anders weet je het niet.

bewerkt door Sick Blik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speciaal dan voor @Sick Blik (goed instapnummer dit) en voor @Dansmeister en voor mijn dochter (het refrein van dit liedje stond op haar geboortekaartje). Bij deze ga ik huilie huilie doen.

Het is qua skills de beste gitarist ooit, beste bassist ooit, beste keyboardspelers ooit, en beste drummers ooit. En dan kunnen de drummer en de gitarist ook nog eens heel goed songteksten schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Sick Blik:

Luister hier al jaren met veel plezier naar. Prog Metal band uit Tunesië, met Noord Afrikaanse folk invloeden. Was heerlijk om dit op te hebben toen ik door Petra heen liep.

Ik luister Tales of the Sands, het nummer, soms nog wel eens. Die heb je jaren eerder hier gepost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites