Justin Geplaatst 12 april 2019 Share Geplaatst 12 april 2019 Wat vuige electro om het weekend in te luiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 april 2019 Auteur Share Geplaatst 12 april 2019 Hot Chip - Hungry Child Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 12 april 2019 Share Geplaatst 12 april 2019 Wat ruwe beats die ik nu rock: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 april 2019 Auteur Share Geplaatst 13 april 2019 Hurts - Better Than Love Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 13 april 2019 Share Geplaatst 13 april 2019 Zal hier wel niet zoveel animo voor zijn maar kom zo lekker de nacht door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 14 april 2019 Share Geplaatst 14 april 2019 32 minuten geleden zei Rossi: Zal hier wel niet zoveel animo voor zijn maar kom zo lekker de nacht door. Dat is er voor wel meer dingen die in dit topic gepost worden, maar daar moet je je niets van aan trekken... Ik ben ook een van de weinige liefhebbers van bepaalde muziek op dit forum, eerlijk gezegd ben ik daar wel content mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 Onderweg naar Pasen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 april 2019 Auteur Share Geplaatst 15 april 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 Laa eerst Alpha Twins haha.Coachella altijd goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Op 14-4-2019 om 01:37 zei Rossi: Zal hier wel niet zoveel animo voor zijn maar kom zo lekker de nacht door. O jazeker wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 (bewerkt) Verkeerde topic zomaar 16 april 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Krijg van dit liedje altijd zo'n beeld van een Amerikaanse trucker die dan aan z'n meissie denkt terwijl hij honderden kilometers van huis is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 Klapper van de week ??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 Klapper van de week [emoji378][emoji378][emoji378]Da's een toppertje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 4 minuten geleden zei Rossi: 35 minuten geleden zei sennid: Klapper van de week Da's een toppertje Zeker weten. De laatste tijd komen er alleen maar goeie platen. Zeker wat nog moet komen zitten er heerlijke parels bij. Ga je nog naar feesten of is dat verleden tijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 Zeker weten. De laatste tijd komen er alleen maar goeie platen. Zeker wat nog moet komen zitten er heerlijke parels bij. Ga je nog naar feesten of is dat verleden tijd?Nee feesten is verleden tijd. Ik kan niet naar een feest zonder drugs, en daar ben ik al jaren mee gestopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 Zojuist zei Rossi: 1 minuut geleden zei sennid: Zeker weten. De laatste tijd komen er alleen maar goeie platen. Zeker wat nog moet komen zitten er heerlijke parels bij. Ga je nog naar feesten of is dat verleden tijd? Nee feesten is verleden tijd. Ik kan niet naar een feest zonder drugs, en daar ben ik al jaren mee gestopt. Verstandig. Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij momenteel ook moeilijker wordt om nuchter te gaan en te zijn. En ik heb de komende 6 weken 5 feesten en 1 concert dus moet keuzes maken wat verstandig is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 Verstandig. Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij momenteel ook moeilijker wordt om nuchter te gaan en te zijn. En ik heb de komende 6 weken 5 feesten en 1 concert dus moet keuzes maken wat verstandig is Druk schemaatje haha. Uitkomst was wel dat ik een paar jaar als interventiebeveiliging heb gelopen op de grote feesten. Dus dat was verdienen en genieten. Helaas mag ik dat werk niet meer doen vanwege stommiteiten van mijzelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 Heb in Mei welgeteld 1 weekend vrij Hierna zal ik het wel even zat zijn. Zojuist zei Rossi: 3 minuten geleden zei sennid: Verstandig. Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij momenteel ook moeilijker wordt om nuchter te gaan en te zijn. En ik heb de komende 6 weken 5 feesten en 1 concert dus moet keuzes maken wat verstandig is Druk schemaatje haha. Uitkomst was wel dat ik een paar jaar als interventiebeveiliging heb gelopen op de grote feesten. Dus dat was verdienen en genieten. Helaas mag ik dat werk niet meer doen vanwege stommiteiten van mijzelf. Ik heb al zo'n idee wat denk ik. Ik zou zelf nooit op een festival werken. Is niks voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 Heb in Mei welgeteld 1 weekend vrij Hierna zal ik het wel even zat zijn. Ik heb al zo'n idee wat denk ik. Ik zou zelf nooit op een festival werken. Is niks voor mij.Vond het wel leuk. Deed geen fouillering alleen standby teams Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 2 minuten geleden zei Rossi: Vond het wel leuk. Deed geen fouillering alleen standby teams Dus als er wat gebeurt dan moest je komen zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten