Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

32 minuten geleden zei Rossi:

Zal hier wel niet zoveel animo voor zijn maar kom zo lekker de nacht door.

Dat is er voor wel meer dingen die in dit topic gepost worden, maar daar moet je je niets van aan trekken... Ik ben ook een van de weinige liefhebbers van bepaalde muziek op dit forum, eerlijk gezegd ben ik daar wel content mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rossi:
35 minuten geleden zei sennid:

Klapper van de week emoji378.pngemoji378.pngemoji378.png

Da's een toppertje

Zeker weten. De laatste tijd komen er alleen maar goeie platen. Zeker wat nog moet komen zitten er heerlijke parels bij.

Ga je nog naar feesten of is dat verleden tijd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker weten. De laatste tijd komen er alleen maar goeie platen. Zeker wat nog moet komen zitten er heerlijke parels bij.

Nee feesten is verleden tijd. Ik kan niet naar een feest zonder drugs, en daar ben ik al jaren mee gestopt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rossi:
1 minuut geleden zei sennid:

Nee feesten is verleden tijd. Ik kan niet naar een feest zonder drugs, en daar ben ik al jaren mee gestopt.

Verstandig. Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij momenteel ook moeilijker wordt om nuchter te gaan en te zijn. En ik heb de komende 6 weken 5 feesten en 1 concert dus moet keuzes maken wat verstandig is ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verstandig. Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij momenteel ook moeilijker wordt om nuchter te gaan en te zijn. En ik heb de komende 6 weken 5 feesten en 1 concert dus moet keuzes maken wat verstandig is ;c
Druk schemaatje haha. Uitkomst was wel dat ik een paar jaar als interventiebeveiliging heb gelopen op de grote feesten. Dus dat was verdienen en genieten. Helaas mag ik dat werk niet meer doen vanwege stommiteiten van mijzelf.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb in Mei welgeteld 1 weekend vrij :mrgy: Hierna zal ik het wel even zat zijn. 

Zojuist zei Rossi:
3 minuten geleden zei sennid:

Druk schemaatje haha. Uitkomst was wel dat ik een paar jaar als interventiebeveiliging heb gelopen op de grote feesten. Dus dat was verdienen en genieten. Helaas mag ik dat werk niet meer doen vanwege stommiteiten van mijzelf.

Ik heb al zo'n idee wat denk ik. Ik zou zelf nooit op een festival werken. Is niks voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb in Mei welgeteld 1 weekend vrij :mrgy: Hierna zal ik het wel even zat zijn. 

Ik heb al zo'n idee wat denk ik. Ik zou zelf nooit op een festival werken. Is niks voor mij.

Vond het wel leuk. Deed geen fouillering alleen standby teams
Link naar opmerking
Deel via andere websites