Chimpa Geplaatst 11 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2016 Heb eindelijk wat liedjes gevonden die ik in kan zenden, kan ik ook eens meedoen (d) Zijn er restricties qua views op youtube eigenlijk? Aangezien de winnaar toch wel aardig wat views heeft. Er zijn inderdaad geen restricties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 juni 2016 Share Geplaatst 11 juni 2016 Haha, wat een slot zeg! Gaat Oostenrijk er nog even als een gier met de overwinning vandoor! Had op voorhand al wel verwacht dat Oostenrijk zou winnen. Het is een catchy hitje en het is zomer dus 1 + 1 =2. Dat was overigens ook direct de reden waarom ik het geen punten had gegeven, want ik vond het net iets te cliché. Het stond dan ook op plaats 11 in mijn ranglijst. Maar goed, felicitaties aan de Oostenrijkers! Overigens nog dank voor het ene puntje [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; Dat sluit mijn waardeloze tweede helft toch nog enigszins positief af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 11 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2016 Huishoudelijke mededelingen: Organisatie #15: Zoals eerder aangegeven organiseer ik met alle plezier #15. Echter vind ik het ook meer dan prima als iemand anders de organisatie op zich wil nemen en/of wat wil uitproberen. Diepgang: Aankomende editie (mocht ik het organiseren) wil ik graag iets meer diepgang toevoegen. Dit wil ik doen in de vorm van een vrijwillig interviewtje met iedereen. Ik twijfel om vragen op persoonlijk vlak te stellen (om de man achter de scout te leren kennen) of om gefocust te blijven op het MU Worldvisionsongfestival ('wat zijn jouw verwachtingen etc'). Hoe zien jullie dit en hebben jullie goede suggesties? Zien jullie dit überhaupt zitten? Ik houd het overigens natuurlijk wel compleet vrijwillig en denk er aan dit als een ''spoiler'' aan elke stemronde toe te voegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 juni 2016 Share Geplaatst 11 juni 2016 Ik vind vrijwel alles prima, ligt eraan hoe persoonlijk natuurlijk ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 juni 2016 Share Geplaatst 11 juni 2016 Misschien een middenweg? Lijkt me toch wel leuk "om de man achter de scout te leren kennen," zoals jij het zelf zegt. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 11 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2016 (bewerkt) Ik vind vrijwel alles prima, ligt eraan hoe persoonlijk natuurlijk ;) Persoonlijk is misschien een te zwaar woord. Bedoel meer gewoon vragen over een persoon zelf die niet (perse) MU worldvisionsongfestival gerelateerd zijn. 11 juni 2016 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 juni 2016 Share Geplaatst 11 juni 2016 Kan wel een leuke toevoeging zijn, zou het dan alleen wat meer op muziekvlak houden, anders wordt het idd misschien té persoonlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 11 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2016 Kan wel een leuke toevoeging zijn, zou het dan alleen wat meer op muziekvlak houden, anders wordt het idd misschien té persoonlijk. Goede tip. Overigens blijft het geheel vrijblijvend natuurlijk :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 11 juni 2016 Share Geplaatst 11 juni 2016 Lijkt me leuk :D Om eerlijk te zijn lees ik normaal gesproken nooit de updates maar kijk ik alleen naar de stand :P Maar als je dit gaat doen ga ik het wel lezen, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 11 juni 2016 Share Geplaatst 11 juni 2016 Ziet er tof uit, ook mijn inzending voor de volgende editie al gekozen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 12 juni 2016 Share Geplaatst 12 juni 2016 Top 10 ben ik na het slechte begin tevreden mee, alles heel kort bij elkaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 :-D Totaal niet verwacht natuurlijk. Wel leuk om eens met de eer te gaan strijken. Bedankt voor de stemmen heren! En weer bedankt voor de organisatie Chimpa. Voor wat betreft de interviews ben ik voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Zolang het idd niet te persoonlijk wordt, ben ik ook zeker te porren voor de interviews. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
woutertwente Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Interviews lijkt mij een leuk idee, zal het echter niet te persoonlijk maken zoals hiervoor al is aangegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 15 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 15 juni 2016 Ik zat te denken aan bijvoorbeeld: Wat is/zijn volgens jou de beste inzending(en) van de afgelopen veertien edities? Wat is/zijn volgens jou de slechtste inzending(en) van de afgelopen veertien edities? Welke inzending(en) is/zijn jou het meeste bijgebleven, om wat voor reden dan ook? Welke artiest heb jij nog veel geluisterd nadat een editie was afgelopen? Hebben jullie nog een vraag die jullie graag zien beantwoord door jouw mede scouts en/of goede suggesties? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 juni 2016 Share Geplaatst 15 juni 2016 [MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; Misschien leuk: - Hoe ga je op zoek naar een nieuwe inzending? - Hoe beoordeel je de ingezonden nummers, hoe kom je tot een top 10? - Hoe kijk je terug op je eigen inzendingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 juni 2016 Share Geplaatst 15 juni 2016 Slechtste inzending is moeilijk te beoordelen imo, die vergeet je ;c Overigens kunnen mensen die voor een van de eerste keren meedoen die vraag niet beantwoorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 15 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 15 juni 2016 Slechtste inzending is moeilijk te beoordelen imo, die vergeet je ;c Overigens kunnen mensen die voor een van de eerste keren meedoen die vraag niet beantwoorden. Ik kan mijn anders nog wel een paar knoeperts herinneren haha (eigen interpretatie uiteraard). Dat laatste is waar maar het zijn veelal mensen die al lang meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 15 juni 2016 Share Geplaatst 15 juni 2016 - Favoriete editie? - Welke eigen inzending is meegevallen/tegengevallen qua score? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
woutertwente Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Ik vind ook dat slechtste inzending moeilijk te beoordelen is, de vragen die Platina32 voorstelt lijken mij wat dat betreft beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Beetje saai die vragen. Mag best wat persoonlijker. Zijn geen wijven hier. Of VARA-lui. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Beetje saai die vragen. Mag best wat persoonlijker. Zijn geen wijven hier. Of VARA-lui. Stel dan wat voor, azijnzeikerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Zó veel tijd heb ik nu ook weer niet hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Ja, want mij kostte het 3 uur om met die twee vraagjes op de proppen te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 16 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 16 juni 2016 Stel dan wat voor, azijnzeikerd. :-D Het zijn vrij basic vragen die imo geschikt zijn voor een eerste uitprobeersel. Mocht het concept aanslaan, kan het een volgende keer nog altijd in een nieuwe vorm gegoten worden. @Iedereen: Eerdaags zal #15 online komen te staan dus het wordt tijd te beslissen wie jouw nieuwe inzending wordt. . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten