Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #14

Chimpa

Aanbevolen berichten

Heb eindelijk wat liedjes gevonden die ik in kan zenden, kan ik ook eens meedoen (d) Zijn er restricties qua views op youtube eigenlijk? Aangezien de winnaar toch wel aardig wat views heeft.

Er zijn inderdaad geen restricties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 304
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha, wat een slot zeg! Gaat Oostenrijk er nog even als een gier met de overwinning vandoor!

Had op voorhand al wel verwacht dat Oostenrijk zou winnen. Het is een catchy hitje en het is zomer dus 1 + 1 =2.

Dat was overigens ook direct de reden waarom ik het geen punten had gegeven, want ik vond het net iets te cliché. Het stond dan ook op plaats 11 in mijn ranglijst.

Maar goed, felicitaties aan de Oostenrijkers!

Overigens nog dank voor het ene puntje [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; Dat sluit mijn waardeloze tweede helft toch nog enigszins positief af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huishoudelijke mededelingen:

Organisatie #15:

Zoals eerder aangegeven organiseer ik met alle plezier #15. Echter vind ik het ook meer dan prima als iemand anders de organisatie op zich wil nemen en/of wat wil uitproberen.

Diepgang:

Aankomende editie (mocht ik het organiseren) wil ik graag iets meer diepgang toevoegen. Dit wil ik doen in de vorm van een vrijwillig interviewtje met iedereen. Ik twijfel om vragen op persoonlijk vlak te stellen (om de man achter de scout te leren kennen) of om gefocust te blijven op het MU Worldvisionsongfestival ('wat zijn jouw verwachtingen etc'). Hoe zien jullie dit en hebben jullie goede suggesties? Zien jullie dit überhaupt zitten?

Ik houd het overigens natuurlijk wel compleet vrijwillig en denk er aan dit als een ''spoiler'' aan elke stemronde toe te voegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind vrijwel alles prima, ligt eraan hoe persoonlijk natuurlijk ;)

Persoonlijk is misschien een te zwaar woord. Bedoel meer gewoon vragen over een persoon zelf die niet (perse) MU worldvisionsongfestival gerelateerd zijn.

bewerkt door Chimpa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat te denken aan bijvoorbeeld:

Wat is/zijn volgens jou de beste inzending(en) van de afgelopen veertien edities?

Wat is/zijn volgens jou de slechtste inzending(en) van de afgelopen veertien edities?

Welke inzending(en) is/zijn jou het meeste bijgebleven, om wat voor reden dan ook?

Welke artiest heb jij nog veel geluisterd nadat een editie was afgelopen?

Hebben jullie nog een vraag die jullie graag zien beantwoord door jouw mede scouts en/of goede suggesties? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slechtste inzending is moeilijk te beoordelen imo, die vergeet je ;c Overigens kunnen mensen die voor een van de eerste keren meedoen die vraag niet beantwoorden.

Ik kan mijn anders nog wel een paar knoeperts herinneren haha (eigen interpretatie uiteraard). Dat laatste is waar maar het zijn veelal mensen die al lang meedoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stel dan wat voor, azijnzeikerd.

:-D

Het zijn vrij basic vragen die imo geschikt zijn voor een eerste uitprobeersel. Mocht het concept aanslaan, kan het een volgende keer nog altijd in een nieuwe vorm gegoten worden.

@Iedereen: Eerdaags zal #15 online komen te staan dus het wordt tijd te beslissen wie jouw nieuwe inzending wordt. .

Link naar opmerking
Deel via andere websites