Gast Geplaatst 13 april 2016 Share Geplaatst 13 april 2016 The Beatles - Pink Floyd Led Zeppelin - Arctic Monkeys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 13 april 2016 Share Geplaatst 13 april 2016 Het bewijs: Pink Floyd is gay :cab: Dank je [MENTION=3991]Jasper.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 april 2016 Share Geplaatst 13 april 2016 Ik weet niet echt wat je hiermee wil zeggen [MENTION=44]Östlund[/MENTION]; :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 13 april 2016 Auteur Share Geplaatst 13 april 2016 [Halve finale] De finalisten van Beste Band 2016 zijn bekend! De eerste finalist wordt Pink Floyd, die voor de derde maal in vier edities tijd de eindstrijd halen. De andere plek in de finale wordt verrassend ingenomen door de Arctic Monkeys, die voor het eerst in de finale staan. De complete uitslag: Vanavond komt in principe de finale online Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 13 april 2016 Share Geplaatst 13 april 2016 Pff... Toch niet een hele lekkere finale als het aan mij ligt. Ben het ook een beetje uit het oog verloren, dus heb nauwelijks gestemd. Maar uit deze halve finale had ik in beide gevallen voor de uiteindelijke verliezer gestemd. Wat de Arctic Monkeys hier doen is voor mij sowieso een grote vraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 april 2016 Share Geplaatst 13 april 2016 Arctic Monkeys in de finale. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 april 2016 Share Geplaatst 13 april 2016 Hahaha, Arctic Monkeys in de finale :cab: Wat een aanfluiting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 13 april 2016 Share Geplaatst 13 april 2016 Ik weet niet echt wat je hiermee wil zeggen [MENTION=44]Östlund[/MENTION]; :cab: Ik maakte gewoon een flauwe grap, aangezien ik Pink Floyd afschuwelijk vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 april 2016 Share Geplaatst 13 april 2016 Pink Floyd in de finale, wat een aanfluiting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 13 april 2016 Share Geplaatst 13 april 2016 Arctic Monkeys vind ik anders ook wel een behoorlijke aanfluiting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 13 april 2016 Share Geplaatst 13 april 2016 Nou, iedereen die dit een aanfluiting vindt; VERZAMELEN. Weten we dat direct ook weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 april 2016 Share Geplaatst 13 april 2016 Pfoe, gaat lastig worden in de finale. Beiden toch wel legendarische bands die tot het canon van de muziek behoren. Pink Floyd bestaat natuurlijk al nét wat langer en heeft misschien iets meer bands geïnspireerd, maar Arctic Monkeys zijn natuurlijk ook niet te versmaden. Moderne klassiekers als 'Humbug' en 'Suck it and See' vinden we binnen 50 jaar zeker nog terug in lijstjes als '100 albums die je moet luisteren voor je sterft'. Mooie finale, benieuwd naar de uiteindelijke uitslag :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 april 2016 Share Geplaatst 14 april 2016 Laten we eerst even de loting afwachten voor we onze mening gaan geven over de finalisten, het kan nog alle kanten op! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 april 2016 Share Geplaatst 14 april 2016 Nou, iedereen die dit een aanfluiting vindt; VERZAMELEN. Weten we dat direct ook weer. Zoveel mensen die tegen zijn en toch in de finale. Ook best knap. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 14 april 2016 Auteur Share Geplaatst 14 april 2016 Een aantal weken geleden begonnen we met een zoektocht die de beste band volgens Managers United moest opleveren. 161 bands begonnen aan de strijd, waarvan er nu slechts 2 over zijn. Aan jullie nu de eer om te bepalen welke van de twee het beste is. Pink Floyd - Arctic Monkeys [YOUTUBE]P_4uEaZQ2Kg[/YOUTUBE] [YOUTUBE]xJjYIOgs1DA[/YOUTUBE] [YOUTUBE]IXdNnw99-Ic[/YOUTUBE] [YOUTUBE]uQNyTo4k_TA[/YOUTUBE] [YOUTUBE]BOj6fL8EOXA[/YOUTUBE] [YOUTUBE]ma9I9VBKPiw[/YOUTUBE] De gekozen nummers waren de drie hoogste noteringen per band in de FMusic lijst van dit jaar, vandaar dat deze in de post staan. Al zullen jullie zelf de nummers van beiden wel goed kennen. Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel gewaardeerd. Pink Floyd - Arctic Monkeys Deadline: Zondag 17 april 18:00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 14 april 2016 Share Geplaatst 14 april 2016 Pink Floyd - Arctic Monkeys Afijn. Natuurlijk is Arctic Monkeys niet de beste band ooit, maar het is wel mijn favoriet van deze twee. Veel meer naar geluisterd en meerdere keren live gezien. Pink Floyd blijft natuurlijk ook erg goed, geweldige albums gemaakt. Maar die zullen sowieso wel winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 april 2016 Share Geplaatst 14 april 2016 Pink Floyd - Arctic Monkeys Beste band aller tijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 april 2016 Share Geplaatst 14 april 2016 Pink Floyd -Arctic Monkeys Vrij duidelijk lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 april 2016 Share Geplaatst 14 april 2016 Pink Floyd - Arctic Monkeys Tja, kwestie van smaak gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 april 2016 Share Geplaatst 14 april 2016 Pink Floyd - Arctic Monkeys Arctic Monkeys, hartstikke leuk allemaal. Maar laten we deze editie in ieder geval nog een enigszins waardige opvolger geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 14 april 2016 Share Geplaatst 14 april 2016 Pink Floyd - Arctic Monkeys Geen van de twee m'n favoriete bands, dus zo objectief mogelijk proberen te stemmen. Zou me niet zoveel verbazen als AM dit wint en zou daar met deze finale ook nog wel mee kunnen leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max.V. Geplaatst 14 april 2016 Share Geplaatst 14 april 2016 Pink Floyd - Arctic Monkeys Ook voor mij zijn deze 2 niet mijn favoriete. Van Pink Floyd heb ik nog wel wat liedjes op mijn mobiel staan waar ik zo graag eens naar luister. Arctic Monkeys totaal niet mijn style. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 april 2016 Share Geplaatst 14 april 2016 Pink Floyd - Arctic Monkeys | Als je die nummers hierboven naast elkaar zet, dat is toch gewoon bijna lachwekkend. Zou me niet zoveel verbazen als AM dit wint en zou daar met deze finale ook nog wel mee kunnen leven. Niet jij die dit zegt :'( Iedereen maar niet jij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 15 april 2016 Share Geplaatst 15 april 2016 Over smaak valt niet te twisten, allebei niet helemaal mijn ding. Maar aangezien ik een zwak heb voor Syd Barrett... En die toch even bij de band zat: Pink Floyd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 15 april 2016 Share Geplaatst 15 april 2016 Pink Floyd - Arctic Monkeys Beiden niet mijn topfavoriet. Arctic Monkeys heb ik best wel wat geluisterd, maar het is inmiddels wel meerdere jaren geleden dat ik me daar echt nog een heel album van op zet. Pink Floyd kan ik daarentegen nog altijd erg waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten