Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
6 minuten geleden zei Aaron21:

Scald, Earth Power, Toxic/Yawn, Recover.

Ik zou denk ik niet Scald én Toxic combineren, dan eerder gewoon Surf en Toxic. Anders misschien Scald, Earth Power, Ice Beam en Recover met een Modest nature. 

• Antwoorden 3,6k
  • Weergaven 34,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
12 uur geleden zei Grote Ree:

Aha! Ik heb in een ver verleden ook Silver gespeeld, maar ik kon me al niet herinneren dat die splitsing daar was.

Nou ja, aandachtspuntje voor een eventuele volgende game die ik start.

Ben benieuwd welke dat gaat worden :D Ik ga denk ik maar opnieuw met Sword, die heb ik telkens net te snel uitgespeeld.

Geplaatst
9 minuten geleden zei La Pulga:

Ben benieuwd welke dat gaat worden  Ik ga denk ik maar opnieuw met Sword, die heb ik telkens net te snel uitgespeeld.

In november komt er eentje toch zei je? 

Geplaatst
7 minuten geleden zei Grote Ree:

In november komt er eentje toch zei je? 

Kan een trainer zoals jij zolang wachten? Straks raak je uit vorm. 

Geplaatst
50 minuten geleden zei Mordurette:

Ik zou denk ik niet Scald én Toxic combineren, dan eerder gewoon Surf en Toxic. Anders misschien Scald, Earth Power, Ice Beam en Recover met een Modest nature. 

calm, bold kan ook.

moveset is prima. 

indien je voor ice beam kiest, is modest ook wel een goed idee, al ga je niet sneller zijn dan de grass types en ga je er in 1 hit af.

Geplaatst
4 minuten geleden zei La Pulga:

Kan een trainer zoals jij zolang wachten? Straks raak je uit vorm. 

Word ik hier nou classic een verslaving in gepusht? :D

Geplaatst
3 minuten geleden zei Grote Ree:

Word ik hier nou classic een verslaving in gepusht? :D

:classic_ninja:

Ik vind het gewoon leuk om de verhalen te volgen en dat het eindelijk eens wat actiever is :D 

Geplaatst
1 uur geleden zei Aaron21:

calm, bold kan ook.

moveset is prima. 

indien je voor ice beam kiest, is modest ook wel een goed idee, al ga je niet sneller zijn dan de grass types en ga je er in 1 hit af.

Gelukkig zijn er ingame niet veel Grass pokemon die gebruikt worden, laat staan in de League. Competitive doe ik nooit aan mee dus de movesets zijn enkel voor de storyline. 

Geplaatst
2 uur geleden zei La Pulga:

Ben benieuwd welke dat gaat worden  Ik ga denk ik maar opnieuw met Sword, die heb ik telkens net te snel uitgespeeld.

Ik heb deze nog niet uitgespeeld hahaha. De eerste lets go pikachu had ik een 1 dag uitgespeeld :P

Geplaatst
1 uur geleden zei chrisje1993:

Ik heb deze nog niet uitgespeeld hahaha. De eerste lets go pikachu had ik een 1 dag uitgespeeld

Heb je ook de bijbehorende DLC's er bij gehaald? Dat Kung Fu ding was nog wel leuk, volgens mij was die ander matig. Wel veel uur in gestopt hoor. 

Geplaatst
3 uur geleden zei La Pulga:

Heb je ook de bijbehorende DLC's er bij gehaald? Dat Kung Fu ding was nog wel leuk, volgens mij was die ander matig. Wel veel uur in gestopt hoor. 

Dat zou ik zo even niet durven zeggen. Heb het al een hele tijd niet meer aangeraakt haha.

Geplaatst

Heb je bij Pokémon Shining pearl en brilliant diamond nog altijd die dynamax shit?

bewerkt door chrisje1993

Geplaatst
59 minuten geleden zei Mordurette:

Nee, zover ik tot nu toe gezien heb niet.

Dat is beter want vind het niks. Hahaha

Geplaatst
24 minuten geleden zei Mordurette:

Nee ik ook niet, net als Mega evolutie. Dat hoort gewoon niet.

mega evolutie was veel leuker dan dynamax en ik hoop dat het terugkomt en meer pokémons een mega evolutie krijgen.

Geplaatst
Op 17-8-2022 om 14:17 zei chrisje1993:

Ik heb deze nog niet uitgespeeld hahaha. De eerste lets go pikachu had ik een 1 dag uitgespeeld

O ja die moet ik nog even afmaken. Lang niet aangeraakt. Had alles getrade,  maar moest er nog een paar evolueren voor de 150.

Geplaatst
18 minuten geleden zei Aaron21:

mega evolutie was veel leuker dan dynamax en ik hoop dat het terugkomt en meer pokémons een mega evolutie krijgen.

Ja sowieso wel leuker omdat je gewoon een extra soort evolutie erbij kreeg, maar ze werden wel enorm overpowered en dat was wel jammer.

Geplaatst
1 uur geleden zei neva:

O ja die moet ik nog even afmaken. Lang niet aangeraakt. Had alles getrade,  maar moest er nog een paar evolueren voor de 150.

ik ben nog maar aan de 2e gym zelfs. ik vond dit de slechtste pokémon game ooit gemaakt.

@Mordurette bij de meeste valt dat wel mee. het is voor elke pokémon een gelijke ophoging van de stats. BST +100, het hangt er ook maar vanaf hoe je die distribueert en wat de nieuwe ability is van je mega evolutie.

bewerkt door Aaron21

Geplaatst

Snel wezen booooys! 

Is trouwens gewoon een Mystery Gift in Shield/Sword. Dit is de code. 

image.png.69d6ad0d2a5214204c35ea39808e11d4.png

Hoef je ook geen filmpje te kijke

bewerkt door La Pulga

Geplaatst

Ik ben Pokemon Puzzle Challenge (GB Color) aan het spelen op m'n telefoon. Telt dat ook? Ben nu bij Intense level.

1953414324_Screenshot_20220821-112842_MyOldBoy!.jpg.02a4ee2aed944deb8302ad59a28e2ab0.jpg

Geplaatst
Op 19-8-2022 om 15:34 zei La Pulga:

Snel wezen booooys! 

Is trouwens gewoon een Mystery Gift in Shield/Sword. Dit is de code. 

image.png.69d6ad0d2a5214204c35ea39808e11d4.png

Hoef je ook geen filmpje te kijke

Moet ik idd snel wezen!

Geplaatst

Ik ben nog niet bepaald hyped hiervoor. Vind de toevoeging van dat terrastalize ontzettend lame en zie ook weinig toegevoegde waarde in de andere nieuwe game dynamics. De scenery voelt ook ontzettend leeg aan waardoor de game in mijn ogen totaal geen sfeer uitstraalt.