vinnypassy Geplaatst 14 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 14 februari 2016 Ik neem aan dat True Detective enkel op 4 staat op basis van seizoen 1 ;c Na seizoen 2 zelfs 18 plekken gestegen jom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Seizoen 1 zal wel door wat meer mensen bekeken zijn dan vorig jaar. Seizoen 2 heeft dat niveau niet eens kunnen benaderen. Maar seizoen 1 was dan ook een soort magisch stuk tv, misschien wel het beste losse seizoen dat ik ooit gezien heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Is het ook niet vaker genoemd dan de vorige keer? Ik kan me amper voorstellen dat mensen de serie hoger in hun lijst hebben gezet dan de vorige keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 En maar zeggen dat The Wire zou stijgen als ik hem zou kijken en erop stemmen Vin. Je hebt me beduveld :( België wel een nette 3de plek bij de landen (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Dubbelpost want mobiel is gekkie. Excuus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 14 februari 2016 En maar zeggen dat The Wire zou stijgen als ik hem zou kijken en erop stemmen Vin. Je hebt me beduveld :( België wel een nette 3de plek bij de landen (h) Maar jij zet hem ook ergens in de subtop :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Het is ook nooit goed :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Na seizoen 2 zelfs 18 plekken gestegen jom Verbaas ik me enorm over tbh. Ik heb laatst seizoen 2 gezien en ik vond het maar meh. Sterker nog, ik heb de eerste 9 afleveringen bijna 2 maand over gedaan en heb pas een maand na aflevering 9 de season finale gezien ;c Het kon mij niet echt blijven boeien. Mooi lijstje Vin, lekker ook die statistieken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Moet flink aan de slag, van de top 10 maar 2 series gezien :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Over True Detective, toen dit toernooi de vorige keer werd gehouden was seizoen 1 nog bezig, dus nog lang niet iedereen had het toen al gezien, vandaar dat hij nog vrij laag stond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Thanks voor de vlekkeloze organisatie weer Vin! Dan de lijst eens overlopen. Uitgebreide statistieken zeggen toch weer meer dan de lijst. The Wire 16 keer genoemd waarvan 8 keer op de eerste plaats, verpletterende statistiek natuurlijk. Mad Men ook 4 eerste plaatsen en maar door 9 mensen genoemd, duidelijk waar de kwaliteit zit. Opvallende dingen: Narcos meteen binnen op 12, de enorme stijging van fucking Lost ( :{ ) en de daling van Boardwalk Empire. Verder wel blij dat The X-Files er nog steeds in staat, mag eigenlijk niet ontbreken. Over True Detective: de kritiek op S2 heb ik nooit echt goed begrepen. Het niveau ligt iets minder, maar de finale van S1 was voor mij zo'n enorme ontgoocheling dat ik S2 misschien wel verkies in z'n algemeenheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Dank vinny, mooie editie weer. De meest interessante statistiek lijkt mij het gemiddeld aantal punten dat een serie heeft gehaald, daarmee compenseer je voor populariteit. Nadeel is dat populariteit niet meeweegt: als iemand SamSam op 1 zet, eidigt die bovenaan. Misschien is de juiste formule de gemiddelde score, plus een punt per lijstje waarin de serie voortkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Vond True Detective anders seizoen 2 ook enorm sterk. The Sopranos trouwens 13e maar :cab: Vorige keer volledig gemist. En moet eens snel Narcos kijken denk ik, 12 is wel erg hoog voor een binnenkomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 All Hail The King _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Mooi gedaan Vin Nu nog Treme in die top 50 krijgen en ik ben tevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Over True Detective: de kritiek op S2 heb ik nooit echt goed begrepen. Het niveau ligt iets minder, maar de finale van S1 was voor mij zo'n enorme ontgoocheling dat ik S2 misschien wel verkies in z'n algemeenheid. Ik ben het eens dat de finale van S1 een beetje een ontgoocheling was (althans de laatste 10 minuten), maar ik vond de finale van S2 minstens zo ontgoochelend. Dat Rachel McAdams [tekst]een kind krijgt na één vrijpartij met Farrel[/tekst] was echt heel smerig Hollywoodsentiment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 18 februari 2016 Share Geplaatst 18 februari 2016 Top werk weer Vinny! Mooie lijst weer (Y) Ik moet eerlijk bekken dat ik nog nooit een seconde van True Detective heb gezien.... Daar moet toch verandering in gaan komen als ik het zo allemaal zie... Maar dat is vaak ook zo met dit soort toernooien: populariteit is belangrijk. Ik ben ook aan het nadenken over een formule die een beter balans vindt tussen populariteit en gemiddeld aantal punten. Dat gaat denk ik alleen maar werken als mensen een daadwerkelijk cijfer moeten geven voor een serie die ze hebben gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten