Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

[Tournament] Beste tv-serie - 2016

vinnypassy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 139
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Na seizoen 2 zelfs 18 plekken gestegen jom

Verbaas ik me enorm over tbh. Ik heb laatst seizoen 2 gezien en ik vond het maar meh. Sterker nog, ik heb de eerste 9 afleveringen bijna 2 maand over gedaan en heb pas een maand na aflevering 9 de season finale gezien ;c Het kon mij niet echt blijven boeien.

Mooi lijstje Vin, lekker ook die statistieken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks voor de vlekkeloze organisatie weer Vin!

Dan de lijst eens overlopen. Uitgebreide statistieken zeggen toch weer meer dan de lijst. The Wire 16 keer genoemd waarvan 8 keer op de eerste plaats, verpletterende statistiek natuurlijk. Mad Men ook 4 eerste plaatsen en maar door 9 mensen genoemd, duidelijk waar de kwaliteit zit. Opvallende dingen: Narcos meteen binnen op 12, de enorme stijging van fucking Lost ( :{ ) en de daling van Boardwalk Empire. Verder wel blij dat The X-Files er nog steeds in staat, mag eigenlijk niet ontbreken.

Over True Detective: de kritiek op S2 heb ik nooit echt goed begrepen. Het niveau ligt iets minder, maar de finale van S1 was voor mij zo'n enorme ontgoocheling dat ik S2 misschien wel verkies in z'n algemeenheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank vinny, mooie editie weer. De meest interessante statistiek lijkt mij het gemiddeld aantal punten dat een serie heeft gehaald, daarmee compenseer je voor populariteit. Nadeel is dat populariteit niet meeweegt: als iemand SamSam op 1 zet, eidigt die bovenaan.

Misschien is de juiste formule de gemiddelde score, plus een punt per lijstje waarin de serie voortkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over True Detective: de kritiek op S2 heb ik nooit echt goed begrepen. Het niveau ligt iets minder, maar de finale van S1 was voor mij zo'n enorme ontgoocheling dat ik S2 misschien wel verkies in z'n algemeenheid.

Ik ben het eens dat de finale van S1 een beetje een ontgoocheling was (althans de laatste 10 minuten), maar ik vond de finale van S2 minstens zo ontgoochelend. Dat Rachel McAdams [tekst]een kind krijgt na één vrijpartij met Farrel[/tekst] was echt heel smerig Hollywoodsentiment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Top werk weer Vinny! Mooie lijst weer (Y)

Ik moet eerlijk bekken dat ik nog nooit een seconde van True Detective heb gezien.... Daar moet toch verandering in gaan komen als ik het zo allemaal zie...

Maar dat is vaak ook zo met dit soort toernooien: populariteit is belangrijk. Ik ben ook aan het nadenken over een formule die een beter balans vindt tussen populariteit en gemiddeld aantal punten.

Dat gaat denk ik alleen maar werken als mensen een daadwerkelijk cijfer moeten geven voor een serie die ze hebben gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites