Socrates Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Lenglet, hart vasthouden. En helaas Memphis inderdaad. Misschien krijgt 'ie een penalty. Wel mooi dat Dest weer terug is, was goed bezig voor z'n blessure. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 26 minuten geleden zei Socrates: Lenglet, hart vasthouden. En helaas Memphis inderdaad. Misschien krijgt 'ie een penalty. Wel mooi dat Dest weer terug is, was goed bezig voor z'n blessure. Het wordt in ieder geval weer 90 minuten lang kapot ergeren aan zijn trage spel en mislukte hakjes. Hopen dat hij niet een penalty er in schiet, dan wordt ie volgende week namelijk weer beloond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Wat. Is. Hij. Weer. Slecht. Dessers en Brobbey > huidige Memphis En ik ben bloedserieus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Luuk the goat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Waardeloos centrum ook daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Nou tijd voor Loek Loek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Als zelfs Luuk dit Barca niet kan redden dan kan niemand het. Jammer dat de beste speler trouwens een blinde renpaard is. Ook jammer voor Dest, weer een spierblessure. Memphis kan wel geruild worden met Jutgla voor de rest van het seizoen. Lekker in Barca B laten ballen die gast. En het allerergste is nog, Cadiz verdiende het om te winnen. Wel een rare scheids overigens, maar dat zijn we in Spanje wel gewend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 ben wel blij dat die match verzet is naar maandagavond zodat ik hem toch niet kon meepikken tijdens mijn verblijf in Barcelona. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 Matchday maar het boeit niemand. ik verwacht een gelijkspel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 Leuke eerste helft gezien, hoog tempo en weinig gejank. Gavi is ook echt een held en we moeten oppassen dat United Araujo niet stiekem wegkaapt, wat een beest is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 (bewerkt) Oeps ben veelste laat. matchday en we gaan winnen. Succes mede Barcelona supporters!!!! hey karma 24 april 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 Blinde bambi weer lekker aan het huppelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 Alleen Gavi, Alba en Araujo spelen goed. De rest erg matig en van mij part brengen ze Luuk nu al in voor Auba. Je komt vaak met balletjes in de 16 en dan heb je gewoon een afmaker nodig. sowieso de inzet van Gavi elke wedstrijd, daar kunnen 10 spelers een voorbeeld aan nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 Luuk schiet even iemand z'n hoofd eraf. . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 Onnodig maar helaas. De focus moet toch al op volgend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 Koeman: % 59.7 Xavi: % 53.1 (ESPN) Winst percentage. Als je denkt dat Koeman ook meer CL wedstrijden heeft gespeeld (?) en een mindere selectie had. Hmm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 6 uur geleden zei Acquafresca: Koeman: % 59.7 Xavi: % 53.1 (ESPN) Winst percentage. Als je denkt dat Koeman ook meer CL wedstrijden heeft gespeeld (?) en een mindere selectie had. Hmm Over welke periode gemeten? Is de periode met Messi hier ook in meegenomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 Ja. Onzinnige statistiek dus. Hmm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 mei 2022 Share Geplaatst 1 mei 2022 Matchday. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 1 mei 2022 Share Geplaatst 1 mei 2022 Weer een landstitel erbij voor Eden Hazard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 mei 2022 Share Geplaatst 1 mei 2022 Frenkie wel goed vandaag he @La Pulga. Voorin wat tam. Benieuwd naar Fati zo, ik zeg acht minuten en er weer af met een verdraaide kringspier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 mei 2022 Share Geplaatst 1 mei 2022 (bewerkt) 20 minuten geleden zei Socrates: Frenkie wel goed vandaag he @La Pulga. Voorin wat tam. Benieuwd naar Fati zo, ik zeg acht minuten en er weer af met een verdraaide kringspier. Ik kon pas begin tweede helft kijken, maar van wat ik nu zie speelt Barcelona heel direct en een lekkere baltempo. Mallorca kan ook echt niet voetballen, weet niet of dat aan Mallorca ligt of aan de klasse van Barcelona. Verder hoop ik ook op Dembele en Fati op de flanken. Van wat ik zie van Depay brengt ie helaas nog best wel wat vanaf links, dan maar hopen dat ie nooit meer in de spits komt en alleen maar op links wordt opgesteld. Wat was er trouwens met Pique? Ik zag dat hij begon op Flashscore maar verder heb ik het niet kunnen volgen. Als Fati nu geblesseerd raakt dan ga ik wel huilen. 1 mei 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 mei 2022 Share Geplaatst 2 mei 2022 Citaat Memphis Depay wil bij Barcelona blijven. De aanvaller die zondagavond nog het openingsdoelpunt maakte voor de Catalanen tegen Real Mallorca (2-1) staat volgens Spaanse media en transfermarktexpert Fabrizio Romano in de belangstelling van meerdere clubs uit de Premier League. Toch wil Memphis niet vertrekken en voor zijn kans gaan bij Barcelona. Volgens Romano en diverse Spaanse media willen meerdere clubs uit Engeland Depay terughalen naar het land. In 2015 werd de aanvaller door toenmalig manager Louis van Gaal naar Manchester United gehaald, waar hij in twee jaar tot 53 wedstrijden kwam. De 77-voudig international van het Nederlands elftal wil echter niks weten van de interesse en wil voor zijn kans bij Barcelona gaan. “Ik ben hierheen gekomen omdat ik voor Barcelona wilde spelen. Ik wil belangrijk zijn voor dit team, ook volgend jaar en nog vele jaren daarna”, maakt Depay duidelijk tegenover ESPN. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 2 mei 2022 Share Geplaatst 2 mei 2022 3 uur geleden zei La Pulga: zolang hij maar niet opnieuw naar Manchester gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten