Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

26 minuten geleden zei Socrates:

Lenglet, hart vasthouden. En helaas Memphis inderdaad. Misschien krijgt 'ie een penalty. 

Wel mooi dat Dest weer terug is, was goed bezig voor z'n blessure.

Het wordt in ieder geval weer 90 minuten lang kapot ergeren aan zijn trage spel en mislukte hakjes. Hopen dat hij niet een penalty er in schiet, dan wordt ie volgende week namelijk weer beloond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als zelfs Luuk dit Barca niet kan redden dan kan niemand het.

Jammer dat de beste speler trouwens een blinde renpaard is. Ook jammer voor Dest, weer een spierblessure. 

Memphis kan wel geruild worden met Jutgla voor de rest van het seizoen. Lekker in Barca B laten ballen die gast. 

En het allerergste is nog, Cadiz verdiende het om te winnen. Wel een rare scheids overigens, maar dat zijn we in Spanje wel gewend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen Gavi, Alba en Araujo spelen goed. De rest erg matig en van mij part brengen ze Luuk nu al in voor Auba. Je komt vaak met balletjes in de 16 en dan heb je gewoon een afmaker nodig.

sowieso de inzet van Gavi elke wedstrijd, daar kunnen 10 spelers een voorbeeld aan nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Acquafresca:

Koeman: % 59.7
Xavi: % 53.1 

(ESPN)

Winst percentage. Als je denkt dat Koeman ook meer CL wedstrijden heeft gespeeld (?) en een mindere selectie had. Hmm

Over welke periode gemeten? Is de periode met Messi hier ook in meegenomen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Socrates:

Frenkie wel goed vandaag he @La Pulga. Voorin wat tam. Benieuwd naar Fati zo, ik zeg acht minuten en er weer af met een verdraaide kringspier.

Ik kon pas begin tweede helft kijken, maar van wat ik nu zie speelt Barcelona heel direct en een lekkere baltempo. Mallorca kan ook echt niet voetballen, weet niet of dat aan Mallorca ligt of aan de klasse van Barcelona. Verder hoop ik ook op Dembele en Fati op de flanken.

Van wat ik zie van Depay brengt ie helaas nog best wel wat vanaf links, dan maar hopen dat ie nooit meer in de spits komt en alleen maar op links wordt opgesteld. Wat was er trouwens met Pique? Ik zag dat hij begon op Flashscore maar verder heb ik het niet kunnen volgen.

Als Fati nu geblesseerd raakt dan ga ik wel huilen.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Memphis Depay wil bij Barcelona blijven. De aanvaller die zondagavond nog het openingsdoelpunt maakte voor de Catalanen tegen Real Mallorca (2-1) staat volgens Spaanse media en transfermarktexpert Fabrizio Romano in de belangstelling van meerdere clubs uit de Premier League. Toch wil Memphis niet vertrekken en voor zijn kans gaan bij Barcelona.

Volgens Romano en diverse Spaanse media willen meerdere clubs uit Engeland Depay terughalen naar het land. In 2015 werd de aanvaller door toenmalig manager Louis van Gaal naar Manchester United gehaald, waar hij in twee jaar tot 53 wedstrijden kwam. De 77-voudig international van het Nederlands elftal wil echter niks weten van de interesse en wil voor zijn kans bij Barcelona gaan. “Ik ben hierheen gekomen omdat ik voor Barcelona wilde spelen. Ik wil belangrijk zijn voor dit team, ook volgend jaar en nog vele jaren daarna”, maakt Depay duidelijk tegenover ESPN.

:5

Link naar opmerking
Deel via andere websites