Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

57 minuten geleden zei Socrates:

Wel een beetje klaar met al die simpele Hollandse figuren die één of twee keer Barca gezien hebben en dan in verdediging van die Hollandse blaaskaak - een zeer gemiddelde, internationaal matige, visieloze en tactisch beperkte trainer - roepen dat "het echt niet beter kan met die selectie", ondanks dat ze niet eens van pak 'm beet Araujo, Puig, Trincão (vorig seizoen) of Mingueza een spelersomschrijving kunnen maken.

Vanavond weer verder met Pique en Busquets. Gavi op het middenveld en voorin Demir. Maar.. ook Luuk de Jong. Lijkt wel 4-3-3 te worden.

Ik zit pas een paar maanden op het forum, maar wat mij betreft mag je lid van het jaar worden. Je opsomming in de tweede vind ik heerlijk. Bedenk je wel dat er ook mensen met een sociaal leven zijn. 38 wedstrijden van Barcelona kijken gaat mij persoonlijk een beetje ver. Ik ben onderdeel van dit forum omdat ik Football Manager leuk vind en ik lul graag overal over mee. Ik ga zo een stukje kijken en zal dan mijn mening geven, tenminste als je het goed vindt :classic_biggrin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Socrates said:

Wel een beetje klaar met al die simpele Hollandse figuren die één of twee keer Barca gezien hebben en dan in verdediging van die Hollandse blaaskaak - een zeer gemiddelde, internationaal matige, visieloze en tactisch beperkte trainer - roepen dat "het echt niet beter kan met die selectie", ondanks dat ze niet eens van pak 'm beet Araujo, Puig, Trincão (vorig seizoen) of Mingueza een spelersomschrijving kunnen maken.

Vanavond weer verder met Pique en Busquets. Gavi op het middenveld en voorin Demir. Maar.. ook Luuk de Jong. Lijkt wel 4-3-3 te worden.

of van die mensen die alleen de ziggo samenvattingen kijken op youtube :classic_tongue:

Link naar opmerking
Deel via andere websites