La Pulga Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 We gaan weer ouderwets genieten vanavond, Lets go! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 57 minuten geleden zei Socrates: Wel een beetje klaar met al die simpele Hollandse figuren die één of twee keer Barca gezien hebben en dan in verdediging van die Hollandse blaaskaak - een zeer gemiddelde, internationaal matige, visieloze en tactisch beperkte trainer - roepen dat "het echt niet beter kan met die selectie", ondanks dat ze niet eens van pak 'm beet Araujo, Puig, Trincão (vorig seizoen) of Mingueza een spelersomschrijving kunnen maken. Vanavond weer verder met Pique en Busquets. Gavi op het middenveld en voorin Demir. Maar.. ook Luuk de Jong. Lijkt wel 4-3-3 te worden. Ik zit pas een paar maanden op het forum, maar wat mij betreft mag je lid van het jaar worden. Je opsomming in de tweede vind ik heerlijk. Bedenk je wel dat er ook mensen met een sociaal leven zijn. 38 wedstrijden van Barcelona kijken gaat mij persoonlijk een beetje ver. Ik ben onderdeel van dit forum omdat ik Football Manager leuk vind en ik lul graag overal over mee. Ik ga zo een stukje kijken en zal dan mijn mening geven, tenminste als je het goed vindt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 1 hour ago, Socrates said: Wel een beetje klaar met al die simpele Hollandse figuren die één of twee keer Barca gezien hebben en dan in verdediging van die Hollandse blaaskaak - een zeer gemiddelde, internationaal matige, visieloze en tactisch beperkte trainer - roepen dat "het echt niet beter kan met die selectie", ondanks dat ze niet eens van pak 'm beet Araujo, Puig, Trincão (vorig seizoen) of Mingueza een spelersomschrijving kunnen maken. Vanavond weer verder met Pique en Busquets. Gavi op het middenveld en voorin Demir. Maar.. ook Luuk de Jong. Lijkt wel 4-3-3 te worden. of van die mensen die alleen de ziggo samenvattingen kijken op youtube Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 Hopelijk wordt de tweede helft net zo leuk als de eerste! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 Frank de Boer-voetbal. Inclusief drie statische CV's, een lamme flank, voorspelbare opbouw, een creatieve speler totaal verkeerd gebruikt en hoge ballen op een lange spits. Wat een armoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 Roberto op rechtsbuiten... Kan Barcelona geen satellietclub van Ajax worden? Konden we misschien Neres en een fatsoenlijke middenvelder huren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 Denk je alles gehad te hebben.. Komt Bumberto. Wat een clown. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 vind het wel bijzonder dat kleine teams als Cadiz bij 0-0 aanvallend wisselen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 Misschien dat Depay eens een rapje kan maken over je hoe je een bal met je binnenkant voet kan passen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 Deze scheids.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 Hoe kan dit niet even door de VAR heen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 Kennen ze in Spanje geen VAR? Jezus wat droevig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 1 minute ago, La Pulga said: Hoe kan dit niet even door de VAR heen? geld dat ook voor een 2e geel dan? dacht alleen direct rode kaarten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 (bewerkt) 2 minuten geleden zei oblomov: geld dat ook voor een 2e geel dan? dacht alleen direct rode kaarten? Lijkt mij als je zo overduidelijk fout zit dat je daar geen onderscheid mee mag maken. O mag inderdaad niet, wat een rare regel. 23 september 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 is wel weer fijn voor koeman. Heeft die weer een excuus voor de volgende pers conferentie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 1 minuut geleden zei oblomov: is wel weer fijn voor koeman. Heeft die weer een excuus voor de volgende pers conferentie Inderdaad want voor de rode kaart was het echt een genot om te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 4 minutes ago, La Pulga said: Inderdaad want voor de rode kaart was het echt een genot om te kijken. bijna een gouden wissel ook nog van Koeman. Puig staat er 10 seconde in en geeft al bijna een goal weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 barcelona speelt chloroform voetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 Zo die Depay, wat een kans weer. En hoe die scheids niet af floot toen er een extra bal in het veld lag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 Even over La Liga-waardige spelers; knap hoe Guidetti zich onder Calleja heeft teruggeknokt bij Alaves zeg. Vorig jaar, ondanks bijna elke match bij de selectie te zitten slechts 201 minuten gemaakt, dit jaar al 2x basis en nu al over dat aantal heen, 208. Tof voor ‘m. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 Toch nog een goed einde: Koeman de laan uit gestuurd door de scheids! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 2 punten laten liggen door Cadiz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 Wij worden kampioen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 Cádiz uit altijd lastig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 september 2021 Share Geplaatst 26 september 2021 Ik verwacht vandaag een 3-1. Hopelijk kan Fati minuten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten