cimbomcu Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 Johan Cruijff draait zich om in z'n graf, Gini naar Barcelona Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 2 uur geleden zei delichris: En straks schiet Wijnaldum Nederland naar de finale en volgend seizoen speelt hij de pannen van het dak bij Barcelona en dan is het bij de meesten hier hosanna. Wijnaldum is gewoon een hele goede voetballer die bij Barcelona het heel goed gaat doen. Dat eerste is sowieso onzin. Maar Wijnaldum is gewoon een technische hele beperkte speler die niet mee kan in kort, snel combinatievoetbal. Laat hem maar lekker rennen in de Premier League of bij 1 van de atletiek nummers op de OS dat kan hij wel goed namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 14 uur geleden zei Regis: Dat eerste is sowieso onzin. Maar Wijnaldum is gewoon een technische hele beperkte speler die niet mee kan in kort, snel combinatievoetbal. Laat hem maar lekker rennen in de Premier League of bij 1 van de atletiek nummers op de OS dat kan hij wel goed namelijk. nou ga je niet eens kort door de bocht, je rijdt regelrecht vangrail in. Doe je Gini echt te kort mee en maak je Barcelona beter dan het is. Alsof Vidal , Rakitic en Busquets nog zo snel en wendbaar zijn.... De beste man heeft dit seizoen alleen al 34 duels in PL voor Liverpool gespeeld en 178 in totaal sinds 2016 met 16 doelpunten dan raakt je opmerking over Atletiek en OS kant noch wal 16 uur geleden zei cimbomcu: Johan Cruijff draait zich om in z'n graf, Gini naar Barcelona Ja want deed ie al niet toen ze 70 miljoen voor Arthur vingen en 63 miljoen gelijk terug pompen voor Pjanic Wijnaldum is transfervrij, waar maakt iedereen zich druk om....? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Ik vind het wel echt heel erg triest om nog een middenvelder te halen, de basis staat met Busje, De Jong en Pedri en dan heb je genoeg middenvelders om dat te vervangen. Het middenveld was dan ook echt niet het probleem vorig seizoen. Als dit ten koste gaat van Moriba en Puig dan stap ik er echt helemaal geen ene kut meer van. Pjanic wordt hopelijk zo snel mogelijk weggegooid en hopelijk komt er een degelijke spits (Aguero denk ik niet dat hij meer dan 50% van de wedstrijden zal spelen) maar ook zeker een normale verdediger. Roberto, Pjanic, Dembele, Braithwaite, Umtiti, Firpo en Neto lekker wegdoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Busje gewoon wegdoen, maar Pedri had ik even geen rekening mee gehouden, dat klopt idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 2 minuten geleden zei Kyrill: Busje gewoon wegdoen, maar Pedri had ik even geen rekening mee gehouden, dat klopt idd. Haha ja ik zou ook de beste middenvelder van afgelopen jaren wegdoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 3 uur geleden zei La Pulga: Ik vind het wel echt heel erg triest om nog een middenvelder te halen, de basis staat met Busje, De Jong en Pedri en dan heb je genoeg middenvelders om dat te vervangen. Het middenveld was dan ook echt niet het probleem vorig seizoen. Als dit ten koste gaat van Moriba en Puig dan stap ik er echt helemaal geen ene kut meer van. Pjanic wordt hopelijk zo snel mogelijk weggegooid en hopelijk komt er een degelijke spits (Aguero denk ik niet dat hij meer dan 50% van de wedstrijden zal spelen) maar ook zeker een normale verdediger. Roberto, Pjanic, Dembele, Braithwaite, Umtiti, Firpo en Neto lekker wegdoen. Busquets kan alleen met drie CV's achter hem. Als zes voor twee CV's geeft hij veel te veel ruimte weg. Het ligt er nogal aan hoe je wil gaan spelen imo. Maar als je van De Jong een technische, dynamische middenvelder wil maken (zoals afgelopen seizoen vaak) dan kan je inderdaad net zo goed Moriba als back-up gebruiken. Puig als back-up van Pedri, de creatieve middenvelder. En dan had je imo beter een zes kunnen halen om de strijd met Busquets aan te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 5 uur geleden zei Socrates: Busquets kan alleen met drie CV's achter hem. Als zes voor twee CV's geeft hij veel te veel ruimte weg. Het ligt er nogal aan hoe je wil gaan spelen imo. Maar als je van De Jong een technische, dynamische middenvelder wil maken (zoals afgelopen seizoen vaak) dan kan je inderdaad net zo goed Moriba als back-up gebruiken. Puig als back-up van Pedri, de creatieve middenvelder. En dan had je imo beter een zes kunnen halen om de strijd met Busquets aan te gaan. Ja of hij krijgt 2 normale verdedigers achter zich. Ben het verder helemaal met je eens (komt niet vaak voor). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Maw: Perez zei oprotten, we willen Conte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 Begrijpelijk Zidane wegmoest, geen titel dit seizoen en vroeg uit de CL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 mei 2021 Share Geplaatst 28 mei 2021 Toch leuk hoe het elke dag een zooitje is bij mijn clubje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 mei 2021 Share Geplaatst 28 mei 2021 Lekker chique om te liegen over de situatie Koeman. Top voorzitter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 mei 2021 Share Geplaatst 28 mei 2021 Hiermee gooit Koeman wel zijn eigen ruiten in. Laporta wil gewoon een toptrainer die werkelijk het spelbeeld kan veranderen. En geef hem eens ongelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 mei 2021 Share Geplaatst 28 mei 2021 Wat doet Koeman precies verkeerd dan? Logische reactie als je werkgever zulke leugens naar buiten brengt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 mei 2021 Share Geplaatst 28 mei 2021 1) Ik zeg niet dat hij iets verkeerds doet, maar hij/zijn management zijn eigen ruiten ingooit door de onderhandelingshouding van Barca openbaar te maken en belachelijk te maken 2) Die tweet van zijn management ging niet over het ziekenhuis-bezoek maar over hoe Barca Koeman in de wachtkamer zet 3) Het is nog niet bewezen dat het werkelijk een leugen was van Laporta over die paniekaanval, het kan ook gewoon miscommunicatie oid zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 mei 2021 Share Geplaatst 28 mei 2021 27 minuten geleden zei Socrates: 1) Ik zeg niet dat hij iets verkeerds doet, maar hij/zijn management zijn eigen ruiten ingooit door de onderhandelingshouding van Barca openbaar te maken en belachelijk te maken 2) Die tweet van zijn management ging niet over het ziekenhuis-bezoek maar over hoe Barca Koeman in de wachtkamer zet 3) Het is nog niet bewezen dat het werkelijk een leugen was van Laporta over die paniekaanval, het kan ook gewoon miscommunicatie oid zijn. 1) Ze mogen wel alles slikken wat Laporta zegt. De andere directeuren zijn voor Koeman. 2) Jansen heeft wel degelijk gezegd dat Koeman een routine bezoek had, maar niet dat er iets met hem is. Dat hebben ze zelf gezegd nadat Spaanse media met Laporte hadden gesproken over dat Koeman met spoed was opgenomen. 3) Het lijkt wel op een leugen want Laporte heeft het voor zover ik weet het ook niet ontkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 mei 2021 Share Geplaatst 28 mei 2021 Je begrijpt niet dat die tweet van het management over de onderhandelingsstrategie van Barca imo de reden voor het ingooien van de eigen ruiten is. Daar gaan punt 1 en 2 over. Ze hebben dat zelf ook inmiddels bedacht, want de tweet is verwijderd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Leuke aankopen tot nu toe bij Barca, gaat wel redelijk de goede kant op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Geen verrassingen voorlopig toch? Emerson lag sowieso al vast. Eric Garcia is aardig, kan goed opbouwen, maar weet niet of hij defensief ook heel stabiel gaat worden. Moeten dat nog maar zien. Agüero is 33 en gaat straks waarschijnlijk een Suarez worden. Goede link met Messi en dan samen op de middenlijn toekijken hoe de rest van het elftal defensief verzuipt. Ik hoop voor ze van niet, maar het is een groot risico. Zeker als je weer terug naar een 4-3-3 zou gaan. Wijnaldum, tja. Ligt er nog aan hoe ze gaan spelen straks. Kan een nuttige kracht zijn als hij wat defensiever gebruikt gaat worden (Busquets ontlasten). Maar als Koeman hem in voetballend of aanvallend opzicht belangrijk gaat maken, is dat wel armoedig. Daarnaast ook weer een dertiger. Memphis zal ook aan zijn werkethos moeten werken. Vraag me af of hij zich staande zal houden. Daarnaast heeft Barca iemand nodig met diepgang in zijn spel in die voorhoede. Van Griezmann, Memphis en Messi kan je er toch eigenlijk maximaal twee opstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 20 minuten geleden zei Socrates: Geen verrassingen voorlopig toch? Emerson lag sowieso al vast. Eric Garcia is aardig, kan goed opbouwen, maar weet niet of hij defensief ook heel stabiel gaat worden. Moeten dat nog maar zien. Agüero is 33 en gaat straks waarschijnlijk een Suarez worden. Goede link met Messi en dan samen op de middenlijn toekijken hoe de rest van het elftal defensief verzuipt. Ik hoop voor ze van niet, maar het is een groot risico. Zeker als je weer terug naar een 4-3-3 zou gaan. Wijnaldum, tja. Ligt er nog aan hoe ze gaan spelen straks. Kan een nuttige kracht zijn als hij wat defensiever gebruikt gaat worden (Busquets ontlasten). Maar als Koeman hem in voetballend of aanvallend opzicht belangrijk gaat maken, is dat wel armoedig. Daarnaast ook weer een dertiger. Memphis zal ook aan zijn werkethos moeten werken. Vraag me af of hij zich staande zal houden. Daarnaast heeft Barca iemand nodig met diepgang in zijn spel in die voorhoede. Van Griezmann, Memphis en Messi kan je er toch eigenlijk maximaal twee opstellen. Ben het met je eens, ik denk dat de grootste en beste transfer die van Fati zou zijn. Ontbrekende kracht geweest vorig jaar die voor dat nodige diepgang zorgt. En het zijn ook geen verrassingen nee, maar ik vind het wel fijn dat het rond is. Vooral met Emerson en Garcia ben ik blij, dat zorgt in ieder geval voor breedte achterin. Hopelijk kan Barcelona ook nog iemand halen als Kounde en dan ziet het er erg goed uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Een snelle buitenspeler met diepte zou inderdaad wel fijn zijn. Je hebt Dembele natuurlijk, maar Fati was inderdaad veelbelovend. Het is alleen wel te hopen dat die straks pijnvrij is en nog zijn oude vorm kan hervinden, want hij is wel serieus geblesseerd geweest en eeuwig aan het sukkelen ermee allemaal. Die wat jongere, defensieve versterkingen zijn inderdaad belangrijk. Je hebt alleen nog geen échte topper centraal achterin, maar ja, dat moet zich dan maar ontwikkelen. Linksback mag je ook wel een frisse, talentvolle back-up voor gaan hebben. Firpo gaat weg, lijkt me. En ja, ik vind vooral dat ze op zoek moeten naar een goede, jonge zes. Zeker in een 4-3-3 is Busquets heel kwetsbaar. Kan nauwelijks ruimtes dichtlopen en is heel vaak te laat. Je kan eventueel Frenkie vaker op zes zetten met Pedri en Wijnaldum/Moriba dan ervoor, maar dat zou imo wel zonde zijn van de meer dynamische ontwikkeling van Frenkie. Een speler als Caqueret zou bijvoorbeeld heel lekker zijn. Geen pure zes, maar wel de kwaliteiten ervoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 20 minuten geleden zei Socrates: Een snelle buitenspeler met diepte zou inderdaad wel fijn zijn. Je hebt Dembele natuurlijk, maar Fati was inderdaad veelbelovend. Het is alleen wel te hopen dat die straks pijnvrij is en nog zijn oude vorm kan hervinden, want hij is wel serieus geblesseerd geweest en eeuwig aan het sukkelen ermee allemaal. Die wat jongere, defensieve versterkingen zijn inderdaad belangrijk. Je hebt alleen nog geen échte topper centraal achterin, maar ja, dat moet zich dan maar ontwikkelen. Linksback mag je ook wel een frisse, talentvolle back-up voor gaan hebben. Firpo gaat weg, lijkt me. En ja, ik vind vooral dat ze op zoek moeten naar een goede, jonge zes. Zeker in een 4-3-3 is Busquets heel kwetsbaar. Kan nauwelijks ruimtes dichtlopen en is heel vaak te laat. Je kan eventueel Frenkie vaker op zes zetten met Pedri en Wijnaldum/Moriba dan ervoor, maar dat zou imo wel zonde zijn van de meer dynamische ontwikkeling van Frenkie. Een speler als Caqueret zou bijvoorbeeld heel lekker zijn. Geen pure zes, maar wel de kwaliteiten ervoor. Als Koeman 3-5-2 wilt blijven spelen dan kunnen ze misschien kijken naar een Cucurella of een Grimaldo. Caqueret ken ik niet dus daar kan ik geen mening over geven. Liep er ook niet iemand rond in de jeugd dat een goede linksachter zou worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Balde ofzo ja. Nooit gezien hoor, maar van horen zeggen. Grimaldo is inderdaad wel lekker, Cucurella twijfel. Gaya is ook best prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 RIP. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten