007mark Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 9 minuten geleden zei La Pulga: Loopt bij iemand anders het commentaar ook voor? Echt irritant Vreselijk kut inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 1 minuut geleden zei 007mark: Vreselijk kut inderdaad. Thanks voor het melden, dan hoef ik ook niet 50 keer te refreshen want het ligt dus niet aan mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Is wel vaker zo bij Ziggo. Erg irritant inderaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Vooral bij Sierd ook. Die kijkt gewoon met een snelle Spaanse livestream, lekker is dat. Als er een goal valt weet je dat al 2 minuten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 (bewerkt) Voor het eerst dat ik tranen krijg bij een doelpunt man, dit is toch geweldig. Iniesta en Messi in één lichaam en nog maar 19 jaar jong. 3 april 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 april 2022 Share Geplaatst 7 april 2022 Matchday, blablabla We winnen wel. Geile opstelling trouwens en proost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Tering bijna vergeten MATCHDAY! Wel oke opstelling, Puig krijgt een keer de kans en Pedri & Gavi eventjes rust. Lijkt me ook belangrijk op zo'n leeftijd. 3 punten mee Barcelona aub. En proost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Tering bijna vergeten MATCHDAY! Wel oke opstelling, Puig krijgt een keer de kans en Pedri & Gavi eventjes rust. Lijkt me ook belangrijk op zo'n leeftijd. 3 punten mee Barcelona aub. En proost. Nico bedoel je. Niet z'n beste wedstrijd trouwens. Maar voorin ook onmachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 5 minuten geleden zei Socrates: Nico bedoel je. Niet z'n beste wedstrijd trouwens. Maar voorin ook onmachtig. Flashscore gaf Puig aan, later weer veranderd inderdaad. Dit doelpunt begint er op te lijken, nog eentje dan maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Pedri man, als je dit ooit leest, ik hou van je! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Dembele buiten die assist wel echt slecht. Mist soms echt inzicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 (bewerkt) 20 minuten geleden zei Socrates: Dembele buiten die assist wel echt slecht. Mist soms echt inzicht. Klopt, dat is al jaren zo. Ben allang al blij dat hij fit is en er veel dreiging van hem komt. Denk dat het hem veel zal helpen als Dest op rechtsachter komt te staan die vaak er overheen gaat. Heb bij Dembele ook vaak het gevoel dat hij de spelers om zich heen minder goed vind dan zichzelf en daardoor liever in zijn eentje speelt.. Lekkere binnenkomer van Lenglet ook. LUUUUUUUUUUUUUUUUK! 10 april 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Niet te geloven he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 (bewerkt) Nog steeds zo verdrietig over Luuk? @Socrates Overigens volstrekt logisch hoor, zo iemand zou nooit bij Barca mogen spelen, maar hij levert wel punten op zeg. 10 april 2022 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Zojuist zei neva: Nog steeds zo verdrietig over Luuk? @Socrates Hoezo? Al tijden tevreden ermee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 (bewerkt) Van Gaal is gek als die deze man geen basisplaats geeft op het WK. Wat een eindbaas O om serieus te zijn, die moet zeker mee als pinchhitter. 10 april 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Kijk, dit is precies hoe je hem moet gebruiken. Niet als basisspeler met een spits naast hem (hoi Koeman). Maar in deze rol voldoet hij prima. Meerdere wedstrijden gezien waarin hij zelfs wel wat eerder gebracht mocht worden van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Einde seizoen voor Pedri, wat een kut dag was dat gister zeg. Dan maar nu met De Jong - Bus - Gavi spelen. Niet slecht, maar je mist wel gewoon je beste speler. Gelukkig spelen we nu alleen nog voor de tweede plaats wat evenveel waard is als plaats 4 dus het seizoen is sowieso wel een beetje voorbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Als ik de fankanalen mag geloven zit er ook wel weer wat creatief middenveldtalent aan te komen, wie weet gaan we nog iemand zien debuteren. Maar Gavi, Nico en Puig zijn ook prima. Pedri is nu al exceptioneel op momenten, maar ach, je speelt nu inderdaad enkel nog voor behoud van een CL-plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 april 2022 Share Geplaatst 16 april 2022 Kan Pedri eindelijk tot rust komen.... Jeej Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Haha deze penal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Sevilla Kan terugkomen tot 6 punten nu en nog 6 wedstrijden. Maar Real zal wel weer winnen en Barca het morgen verpesten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 En dat met Rakitic en Martial in je elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 En ik moet stoppen met te vroeg blij worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Matchday! Maar ik heb er iets minder zin in vandaag. Zo'n kut voorgevoel dat Memphis ook in de basis zal gaan staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten