Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Real speelt echt goed ja.

Barça-Celtic daarnet ook gezien trouwens, was makkelijke winst. Wel lachen hoe allemaal jonkies in de 2de helft nog moeiteloos Celtic afhielden, zeker op technisch vlak. Ook positief opgevallen: Carlos Alena, die 2de helft speelde. Heerlijk talent. Doet me erg denken aan Thiago.

Patrick Roberts zet in de eerste helft een paar keer jullie verdediging compleet voor schut ;c

Goh en Ambrose weer met een eigen doelpunt, dat kan echt niet meer

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet concurreren met Di Maria, Lucas en Ben Arfa toch? Di Maria steekt er 1000% bovenuit natuurlijk, maar die 3 namen zijn wel lekker en vrij gelijkwaardig denk ik.

Ja klopt, wellicht ook nog Pastore als die daar uitgespeeld gaat worden. Ik ken Jese verder niet heel goed, kan hij wat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Jese absoluut een goede speler, maar ik denk niet dat hij de kwaliteiten heeft om te slagen bij een Real of een PSG. Ik vind hem ook zeker niet beter dan Gerrit, al past Gerrit niet zo heel goed in Spanje denk ik. Ook zal Jese het zeer moeilijk krijgen met Di Maria, Lucas en Ben Arfa, daar waar ik zelfs denk dat hij 4e in de pikorde zal zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is wat je krijgt als je een bekende persoon bent met alleen maar ja-knikkers om je heen. Niemand die Jese ook vertelt dat hij er geen zak van kan. Het ziet er ook gewoon al triestig uit als je naar de thumbnail kijkt van de video :-D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen omdat hij de ambitie heeft om het hoogste te bereiken in zijn carriere? Ik heb daar niet zo'n moeite mee. Als het maar niet zo gaat zoals met Fabregas toen hij bij Arsenal zat.
Prima dat die jongen nog zoveel ambitie heeft, maar het is niet erg netjes/slim om dit soort uitspraken te gaan doen op de dag dat je gepresenteerd word bij je nieuwe club. Hij mag Valencia sowieso heel dankbaar zijn dat ze hem nog een kans willen geven op dit niveau.

Wat verwacht je eigenlijk van Valencia dit seizoen Cris?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja goed de timing is niet heel fraai, dat klopt.

Mijn verwachtingen dit seizoen zijn erg laag. Ik heb twijfels over Pako, ik heb vraagtekens wat Peter Lim nu nog met de club wil doen, aangezien Suso amper spelers haalt. En dan hebben we Nani er ook nog bij wat ik gewoon een prutser vind, terwijl Mustafi hoogstwaarschijnlijk ook nog gaat vertrekken, dus dan is de club weer terug bij af.

Als ik dan ook zie hoe Sevilla onder Sampaoli zich aan het manifesteren is, met interessante transfers, terwijl een Villarreal gewoon nog steeds zijn team redelijk in tact heeft kunnen houden, denk ik dat Valencia wel eens 6/7e gaat worden dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo hoog? Buiten de top-3 zie ik Sevilla, Villarreal, Celta en Bilbao hoger eindigen dus houdoe 7e plaats.

Wellicht. Punt is gewoon dat de managers van die vier clubs hun ploegen heel goed laat spelen. Berizzo werd ook niet voor niets gepolst om bondscoach te worden van Chili. Maar als je 6e wordt met deze ploeg, moet je bijna constateren dat je een goed jaar hebt gedraaid ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn verwachtingen dit seizoen zijn erg laag. Ik heb twijfels over Pako, ik heb vraagtekens wat Peter Lim nu nog met de club wil doen, aangezien Suso amper spelers haalt. En dan hebben we Nani er ook nog bij wat ik gewoon een prutser vind, terwijl Mustafi hoogstwaarschijnlijk ook nog gaat vertrekken, dus dan is de club weer terug bij af.
Men voldoet nog niet aan de FFP eisen waardoor er nog amper tot geen spelers gehaald kunnen worden. Dacht dat men nog voor een kleine 10m moest verkopen voordat Suso los kan gaan. Het helpt ook niet echt dat nietsnutten als Negredo of Aderlan ''fatboy'' Santos al verschillende transfers hebben geweigerd anders was men allang klaar geweest.

Denk wel dat men ''gewoon'' weer mee zal gaan doen voor de (V)CL plaatsen al is het maar doordat men weer geen Europees speelt en daardoor echt een enorm voordeel heeft t.o.v Villarreal, Sevilla, Bilbao, Celta en misschien zelfs Atletico zoals vorig jaar. Wel ervan uitgaande dat Mustafi blijft(of iig Albiol hem vervangt) en nog belangrijker dat Parejo gewoon blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites