Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Digne en Umtiti, prima aankopen lijkt me zo. Jonge, goede spelers. Transfers beginnen weer ergens op te lijken tenminste, geen oude (te) dure spelers meer iig.

Ik hoop dat Bellerin nog komt, maar erg stil rond hem. Mocht Bellerin komen is de defensie iig weer volledig op sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zucht, komt het groepje betweters weer. Zal alvast maar weer gaan bookmarken als Digne straks rechtsback speelt voor Barca. En jullie mogen deze natuurlijk ook bookmarken als het niet zo is, we zullen we zien wie er gelijk heeft :)

Ik ben alleen benieuwd waar je dat vandaan haalt? Heb het zelf nog nagekeken, hij heeft in zijn profcarriere nog geen enkele keer als rechtsback gespeeld volgens Transfermarkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben alleen benieuwd waar je dat vandaan haalt? Heb het zelf nog nagekeken, hij heeft in zijn profcarriere nog geen enkele keer als rechtsback gespeeld volgens Transfermarkt

Bedoelde jou niet zo zeer, wel de smiley squad die niets toe te voegen had behalve een quote en een denigrerende smiley. Heb volgens mij ook niet gezegd dat hij daar gespeeld heeft maar zal zo mijn post eens teruglezen.

EDIT: Nope, post teruggelezen, nergens gezegd dat hij daar gespeeld heeft.

Bellerin op links dan?

Lijkt me niet, daar hebben ze Alba en Digne al.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Coentrao blijft :<

SVEoYBT.jpg

Rugnummers voor komend seizoen zijn ondertussen ook al aangewezen, opvallend dat Asensio ( [MENTION=726]Ragazzo[/MENTION];.) er geen heeft gekregen, wordt dan waarschijnlijk verhuurd. Morata (21), Coentrao (15), Carvajal (2), Varane (5) en Lucas (17) hebben een nieuw rugnummer.

bewerkt door Root
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit tenue :< Eentje halen maar.

Mooi dat Coentrao blijft, toch lekker om die erbij te hebben achter Marcelo. Zelf blij dat Morata ook terugkeert alhoewel ik die nog wel zie vertrekken voor groot geld. Begreep dat Jése ook had aangegeven te willen vechten voor zijn plek in de selectie. Mooi dat die jeugd blijft, hoop alleen wel dat Real nog wat gaat doen als Kovacic vertrekt waar het alle schijn van heeft. Kante of Matuidi, als het maar niet Pogba is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit tenue :< Eentje halen maar.

Mooi dat Coentrao blijft, toch lekker om die erbij te hebben achter Marcelo. Zelf blij dat Morata ook terugkeert alhoewel ik die nog wel zie vertrekken voor groot geld. Begreep dat Jése ook had aangegeven te willen vechten voor zijn plek in de selectie. Mooi dat die jeugd blijft, hoop alleen wel dat Real nog wat gaat doen als Kovacic vertrekt waar het alle schijn van heeft. Kante of Matuidi, als het maar niet Pogba is.

Goh, zo zonde als Kovacic vertrekt, als hij iets volwassener wordt in z'n spel zie ik 'm Modric wel vervangen binnen een paar jaar, die gaat echt sukkelen met blessures. En vraag me af in hoeverre die Fransen zin hebben in een back-up rol achter Kroos, lievelingetje van Zidane.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat van Morata moet ik nog maar zien. Real schijnt een bod van 80m op hem te hebben afgewezen en er gaan geruchten dat Benzema wel eens zou kunnen vertrekken.

Tevens wordt Keita Balde genoemd als versterking bij Real en zou hij moeten overkomen voor 20m.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heeft die Coentrao nou bereikt in z'n carrière? Erg goede linksback, maar speelt toch vrij weinig of ben ik nou gek?

Genoeg, verdedigend nog steeds één van de betere backs op de wereld. Zal ook niet veel spelen maar is echt meer dan een prima back-up voor Marcelo, al helemaal nu Nacho waarschijnlijk naar Roma gaat.

Dat van Morata moet ik nog maar zien. Real schijnt een bod van 80m op hem te hebben afgewezen en er gaan geruchten dat Benzema wel eens zou kunnen vertrekken.

Tevens wordt Keita Balde genoemd als versterking bij Real en zou hij moeten overkomen voor 20m.

Corriere dello Sport report on Lazio attacker Keita Balde being targeted for a 20 million euro switch to Atletico Madrid.

Verkeerde Madrid Cris.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Definieer 'genoeg'? In je topjaren vooral op de bank zitten lijkt me niet echt iets dat je wil. Tuurlijk is hij deel van het kampioenschap enzo, maar het lijkt me dat hij toch ook zelf wil spelen.

Coentrão heeft over de honderd wedstrijden gespeeld voor Real Madrid. Eerste twee seizoenen heeft hij zelfs vrij veel minuten gemaakt, dus zeggen dat hij weinig heeft bereikt in zijn carrière slaat kant noch wal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Coentrão heeft over de honderd wedstrijden gespeeld voor Real Madrid. Eerste twee seizoenen heeft hij zelfs vrij veel minuten gemaakt, dus zeggen dat hij weinig heeft bereikt in zijn carrière slaat kant noch wal.
Als je de statistieken erop naslaat heeft hij 75 wedstrijden (waarvan 17 als invaller) gespeeld in 4 seizoenen. Gezien het aantal wedstrijden dat Real Madrid per jaar speelt (competitie, beker, CL) is dit toch een redelijk mager aantal imo. Tuurlijk speelt 'ie bij Real, dat is niet niks. Maar er zijn genoeg hele goede clubs waar die wel basis zou spelen. Vind het persoonlijk raar dat hij minstens 75% van de wedstrijden bankzitten prefereert boven alles spelen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de statistieken erop naslaat heeft hij 75 wedstrijden (waarvan 17 als invaller) gespeeld in 4 seizoenen. Gezien het aantal wedstrijden dat Real Madrid per jaar speelt (competitie, beker, CL) is dit toch een redelijk mager aantal imo. Tuurlijk speelt 'ie bij Real, dat is niet niks. Maar er zijn genoeg hele goede clubs waar die wel basis zou spelen. Vind het persoonlijk raar dat hij minstens 75% van de wedstrijden bankzitten prefereert boven alles spelen.

Redelijk blessuregevoelige speler, verklaart een hoop, dus een heel seizoen uitspelen zal hij nergens doen. En ja, als je toch niet alles speelt, waarom dan niet voor een prima salaris bij de beste club van de wereld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het nieuwe seizoen begint over een dikke maand, op 20 augustus, met deze speeldag:

U6a34Kp.png

De toppers:

Barça-Real (3 of 4 december), Real-Barça (23 of 24 april)

Barça-Atletico (21-22 september), Atlético-Barça (26-27 februari)

Atlético-Real (20-21 november), Real-Atlético (9-10 april)

Real krijgt dus beide topmatchen thuis in de terugronde

Link naar opmerking
Deel via andere websites