Socrates Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Thomas Azier. 100%. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Thomas Azier. 100%. Klootzak Goh Leah niet eens in 1x door beetje matig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Love you. En nee, als Leah niet doorgaat, draai ik straks eens even snel mijn stoel op zo'n manier om dat die nooit meer terug kan draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Dat is een vrij makkelijke keuze voor mij. Daughter en Bo Saris gaan door naar de volgende ronde. Van Stars kon ik eigenlijk maar 1 goed ander optreden vinden waardoor ik meer vertrouwen heb in de andere artiesten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 15 december 2015 Share Geplaatst 15 december 2015 Geen lastige keuzes wat mij betreft, naast The Slow Show van [MENTION=15750]bas2204[/MENTION];, gaan Leah McFall van [MENTION=29743]Frankjeee[/MENTION]; en Walk of the Earth van [MENTION=1026]himan[/MENTION]; door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 15 december 2015 Share Geplaatst 15 december 2015 Nou Zeus, zo te horen heeft die trein van Walk off the earth vertraging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 december 2015 Share Geplaatst 15 december 2015 Een uitstekende keuze moet bij Team Fabian schijnbaar in balans worden getrokken met een snertkeuze. Maargoed, moet hij weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 december 2015 Share Geplaatst 15 december 2015 Hmm, kiezen tussen PAUW, Metronomy en Rich Robinson. Kiezen tussen de psychedelie, de indierock en de countryzanger. Waarvan er van mijn huidige kandidaten er wat moeilijk liveoptredens te vinden zijn, is dat voor deze wat makkelijker. Dus dat is niet echt een factor die meespeelt. Ik denk dat PAUW als eerste afvalt, omdat hiervan de liveoptredens niet echt overtuigend bij het publiek overkomen denk ik. Bovendien is de muzieksoort misschien ook niet iets voor het grotere publiek. Metronomy vs Rich Robinson Metronomy heeft denk ik een streepje voor ten opzichte van Rich Robinson als het gaat om het grote publiek, gok ik zo. Rich Robinson past misschien weer wat beter bij mezelf, dus daar scoort hij een puntje. Ook heeft Rich Robinson een puntje meer omdat een soloartiest wat beter bij deze contest past. Aan de andere kant heb ik al een soloartiest bij mijn overgebleven kandidaten. Vervolgens weer een puntje voor Metronomy omdat zij wat meer diversiteit lijken te bieden. Wat uiteindelijk de doorslag geeft is dat ik blijf bij mijn ouwe trouwe clubje, wat betekent dat ik Metronomy verkies boven Rich Robinson. [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=11104]-Koen-[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 16 december 2015 Share Geplaatst 16 december 2015 Nou Zeus, zo te horen heeft die trein van Walk off the earth vertraging Een uitstekende keuze moet bij Team Fabian schijnbaar in balans worden getrokken met een snertkeuze. Maargoed, moet hij weten! Goh, flauwe humor van dat hert. Plaine is door z'n livenummers heen, dus vandaar deze keuze. Er zullen er toch nog twee af moeten vallen alvorens de finale begint, dus WOTE is, net zoals de andere kandidaten, nog lang niet zeker van de winst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 Inzendingen voor de volgende ronde gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 19 december 2015 Auteur Share Geplaatst 19 december 2015 [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; en [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; moeten hun inzendingen nog insturen. Van de andere twee coaches heb ik deze al gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 19 december 2015 Share Geplaatst 19 december 2015 [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; en [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; moeten hun inzendingen nog insturen. Van de andere twee coaches heb ik deze al gekregen. Ik ben nog in overleg met 2 van de 3 inzenders over mijn inzending en heb van hen nog geen antwoord mogen ontvangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; en [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; moeten hun inzendingen nog insturen. Van de andere twee coaches heb ik deze al gekregen. Hoe staat het ervoor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 22 december 2015 Auteur Share Geplaatst 22 december 2015 [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; moet nog altijd insturen. Zet de deadline op morgenavond 23:59 voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 Schiet eens op, Hertenjong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 (bewerkt) Ik stuur zo wel even zelf in aangezien Himan niet reageert Edit: ennnn done. Starten maar! [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; 22 december 2015 bewerkt door Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 22 december 2015 Auteur Share Geplaatst 22 december 2015 (bewerkt) Alweer tijd voor de tweede liveshow en ditmaal zal het format iets veranderen. Slechts 1 afvaller per team en in plaats van stemmen op je favoriete artiest mag je stemmen op degene die je het minste vind. Allereerst team [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; 8MERZAnzqKE 49G4fDp9BT8 nuhLJ5Vtefs Dan gaan we over naar team [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; L-ORz6bzxyQ NCDtHCytwpA 8ezTadEm5AU Als een na laatste is team [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; aan de beurt. 0abyCSaWKmk Ae_PKOYsn9w s7lGHIjJJ80 En om af te sluiten team [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; wnLwWWJrCf0 A4JZKrigvZ4 UcSNnQiFMcY Stemmen kan tot en met volgende week zaterdag 2 januari. Denk eraan in tegenstelling tot de eerste show moet je nu stemmen op de minste van de 3. Tevens mogen de coaches ook gewoon op hun eigen team stemmen. [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=11104]-Koen-[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; [MENTION=29743]Frankjeee[/MENTION]; [MENTION=4291]timpy00[/MENTION]; [MENTION=30240]gwnThimo[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; 23 december 2015 bewerkt door Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 De mijne klopt niet. Dat is geen live-versie van Lind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 22 december 2015 Auteur Share Geplaatst 22 december 2015 De mijne klopt niet. Dat is geen live-versie van Lind. Deze heb je toch echt zelf ingestuurd:P. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 Klopt schat, mijn fout. Deze moest het zijn: 8MERZAnzqKE. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 Wordt het op termijn ook zo dat er één of twee acts in totaal verdwijnen per live-show, dus dat niet elke coach evenveel acts overhoudt? Dit is namelijk in de real-life versie wel zo en was wel benieuwd of dat hier ook opgaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 Wordt het op termijn ook zo dat er één of twee acts in totaal verdwijnen per live-show, dus dat niet elke coach evenveel acts overhoudt? Dit is namelijk in de real-life versie wel zo en was wel benieuwd of dat hier ook opgaat. Dat wil die zeikerd niet, Borsato. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 22 december 2015 Auteur Share Geplaatst 22 december 2015 Wordt het op termijn ook zo dat er één of twee acts in totaal verdwijnen per live-show, dus dat niet elke coach evenveel acts overhoudt? Dit is namelijk in de real-life versie wel zo en was wel benieuwd of dat hier ook opgaat. Nee simpelweg omdat het aantal stemmen daarvoor te klein is en tevens dat het aantal liveshows dan bijna verdubbeld word wat bij sommige acts gewoon onmogelijk is. Dus simpelweg drie liveshows waarbij er de eerste 2 per team 1 afvalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 Ik weet niet of je nog een tweede seizoen in gedachten had, maar if so, moeten we wel eens zorgen voor wat meer stemmers. Wellicht alle boys van die Songfestivals eens meer betrekken. En een betere jury uiteraard. Grapje, love you boys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 De liveshows misschien ook wat meer opdelen want om ineens zo'n 9 nummers te beluisteren is wel veel (en ja ik begrijp dat je het kan opdelen maar dan nog) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten