Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Voice: The MU Edition

Jeroen.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 438
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hmm, kiezen tussen PAUW, Metronomy en Rich Robinson. Kiezen tussen de psychedelie, de indierock en de countryzanger. Waarvan er van mijn huidige kandidaten er wat moeilijk liveoptredens te vinden zijn, is dat voor deze wat makkelijker. Dus dat is niet echt een factor die meespeelt. Ik denk dat PAUW als eerste afvalt, omdat hiervan de liveoptredens niet echt overtuigend bij het publiek overkomen denk ik. Bovendien is de muzieksoort misschien ook niet iets voor het grotere publiek.

Metronomy vs Rich Robinson

Metronomy heeft denk ik een streepje voor ten opzichte van Rich Robinson als het gaat om het grote publiek, gok ik zo. Rich Robinson past misschien weer wat beter bij mezelf, dus daar scoort hij een puntje. Ook heeft Rich Robinson een puntje meer omdat een soloartiest wat beter bij deze contest past. Aan de andere kant heb ik al een soloartiest bij mijn overgebleven kandidaten. Vervolgens weer een puntje voor Metronomy omdat zij wat meer diversiteit lijken te bieden. Wat uiteindelijk de doorslag geeft is dat ik blijf bij mijn ouwe trouwe clubje, wat betekent dat ik Metronomy verkies boven Rich Robinson.

[MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=11104]-Koen-[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Zeus, zo te horen heeft die trein van Walk off the earth vertraging

Een uitstekende keuze moet bij Team Fabian schijnbaar in balans worden getrokken met een snertkeuze. Maargoed, moet hij weten!

Goh, flauwe humor van dat hert. Plaine is door z'n livenummers heen, dus vandaar deze keuze. Er zullen er toch nog twee af moeten vallen alvorens de finale begint, dus WOTE is, net zoals de andere kandidaten, nog lang niet zeker van de winst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2qci693.png

Alweer tijd voor de tweede liveshow en ditmaal zal het format iets veranderen. Slechts 1 afvaller per team en in plaats van stemmen op je favoriete artiest mag je stemmen op degene die je het minste vind.

Allereerst team [MENTION=25831]Zeus[/MENTION];

8MERZAnzqKE

49G4fDp9BT8

nuhLJ5Vtefs

Dan gaan we over naar team [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION];

L-ORz6bzxyQ

NCDtHCytwpA

8ezTadEm5AU

Als een na laatste is team [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; aan de beurt.

0abyCSaWKmk

Ae_PKOYsn9w

s7lGHIjJJ80

En om af te sluiten team [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION];

wnLwWWJrCf0

A4JZKrigvZ4

UcSNnQiFMcY

Stemmen kan tot en met volgende week zaterdag 2 januari.

Denk eraan in tegenstelling tot de eerste show moet je nu stemmen op de minste van de 3. Tevens mogen de coaches ook gewoon op hun eigen team stemmen.

[MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=11104]-Koen-[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; [MENTION=29743]Frankjeee[/MENTION]; [MENTION=4291]timpy00[/MENTION]; [MENTION=30240]gwnThimo[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION];

bewerkt door Jeroen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt het op termijn ook zo dat er één of twee acts in totaal verdwijnen per live-show, dus dat niet elke coach evenveel acts overhoudt? Dit is namelijk in de real-life versie wel zo en was wel benieuwd of dat hier ook opgaat.

Nee simpelweg omdat het aantal stemmen daarvoor te klein is en tevens dat het aantal liveshows dan bijna verdubbeld word wat bij sommige acts gewoon onmogelijk is. Dus simpelweg drie liveshows waarbij er de eerste 2 per team 1 afvalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites