TomFsoccer Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Djuricic van Benfica naar Anderlecht (huur met aankoopoptie) lijkt ook zo goed als rond. Is toch geen verkeerde spelen, hopelijk geen Marin-gevalletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Cools :cab: Hele wedstrijd naar de klote. Haha die keeper ging echt veel te vroeg naar voren, jammer dat scheidsrechters daar niet tegen optreden. Penalty moest gewoon opnieuw genomen worden imo. Waar is [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Wat een domme kaarten pakken we allemaal zeg. Het IQ ligt weer hoog vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Is lang niet bij elke huurconstructie zo hoor :cab: Bedoel het ook helemaal niet zo, begrijp wel nu ik het teruglees dat je het zo kan interpreteren, my bad. Ik wilde maar zeggen dat in zo'n huurconstructie je niet altijd volledig loon hoeft te betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Daar kan ik me dan wel weer in vinden ;c Wel jammer dat Brugge op voorsprong staat, wordt die domme ingreep van Cools nog beloond. Ook gewoon onbegrijpelijk dat (ondanks dat Colemonts het aangaf aan de ref) de penalty niet opnieuw genomen werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Dit is echt schandalig, die staan gewoon met 10 man in eigen 16. 1-1 nu, vind t wel laf als je vanaf die rode kaart al niets meer doet als ploeg. Terugzakken oké maar dit gaat te ver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Echt he, verboden een goeie uitgangspositie te verdedigen! Vol aanvallen jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Pff. Alles onder controle en dan weer zo'n kutgoal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 En echt altijd Kums die scoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 'Alles onder controle' nee.. dit krijg je ervan, verdiende loon imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 'Alles onder controle' nee.. dit krijg je ervan, verdiende loon imo. Laatste 20 minuten niks meer weggegeven. Alles onder controle dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Vond het wel een leuke wedstrijd. Zat zo te denken bij die domme rode kaart, was dat niet gewoon reflex? Ik twijfel wat, heb het zelf ook eens voorgehad uit reflex naar de bal slaan. Niet dat het geen rood is hoor, zat er enkel over na te denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Hein: "Butelle stond 3 meter voor z'n lijn" :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Hein is Gent - Lyon al vergeten waar Selz ook niet op z'n lijn stond, maar ja :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Echt he, verboden een goeie uitgangspositie te verdedigen! Vol aanvallen jongens Amai, een echte titelkandidaat zijn jullie! Met zes achterin spelen en bal eens naar voor trappen en zien wat er van komt (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Zegt degene waarvan de ploeg meestal 532 speelt... Je snapt toch ook wel dat je met z'n tienen tevreden bent met een punt (in dit geval gelijkspel) op het veld van de landskampioen :cab: Of je nu Club Brugge of Westerlo bent als ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Amai, een echte titelkandidaat zijn jullie! Met zes achterin spelen en bal eens naar voor trappen en zien wat er van komt (y) Je stond ook niet vanvoor zeker als het verstand werd uitgedeeld? Volgens jou moest Club dus aanvallen als ze op 1-1 staan? Daarnaast heeft Club gewoon nog deftig meegespeeld met 10 man, dat je dan met 2 zo'n geluksgoals wint ja. Geen enkele uitgespeelde kans had Gent. Wat heeft dit trouwens met de titel te maken, was voor de beker hoor ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Je stond ook niet vanvoor zeker als het verstand werd uitgedeeld? Volgens jou moest Club dus aanvallen als ze op 1-1 staan? Daarnaast heeft Club gewoon nog deftig meegespeeld met 10 man, dat je dan met 2 zo'n geluksgoals wint ja. Geen enkele uitgespeelde kans had Gent. Wat heeft dit trouwens met de titel te maken, was voor de beker hoor ;) Je vergeet voor het gemak even dat Brugge al voor de rode kaart van Cools (wie spreekt hier van dom zijn?) al een dubbele defensiegordel had neergezet. En dat ze daarna héél de match met 6 à 8 man in defensie gingen spelen... Niet moeilijk dat we er niet door kwamen met uitgespeelde kansen, want ook al hadden we een minder dagje waren we wel de bovenliggende ploeg. Geluk dwing je af, door te blijven voetballen. Wat dat met de titel te maken heeft?! Ik zie geen enkele topclub blij zijn met zulk spel, ook niet met 10 man. Zo speelt een titelkandidaat niet... het was precies of Moeskroen op bezoek was (y) Zegt degene waarvan de ploeg meestal 532 speelt... Je snapt toch ook wel dat je met z'n tienen tevreden bent met een punt (in dit geval gelijkspel) op het veld van de landskampioen :cab: Of je nu Club Brugge of Westerlo bent als ploeg. 5-3-2... waarvan de backs eerder als buitenste middenvelders fungeren. Hoe wil je dat defensief noemen?! Brugge groef zich al vanaf het begin van de wedstrijd in, niet vanaf de 1-1. En dan nog, jullie pretenderen een topclub te zijn maar qua spel is het eerder niveau Westerlo ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Och gast doe normaal. Redelijk naïef om denken dat Club zo moet spelen zoals jij het verwacht. Als je met 10 staat en 0-1/1-1 ga je toch proberen om de schade te beperken en het in de terugmatch, in eigen stadion en met 11 man af te maken. Het is de bedoeling om met een goeie uitgangspositie naar huis te gaan, niet voor 0,1 of 3 punten spelen. huhu en die laatste zin. Gent speelt ook eens een jaartje goed voetbal hoor, direct op de eerste rij om een grote mond op te zetten. Verlang al tot volgend jaar dat Kums, Depoitre vertrekken en Heintje meegaat. Geniet er nog van zolang het duurt zou ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 Zo'n Barcelona heeft echt elke andere vorm van voetballen totaal verkracht hé. Blijven voetballen, steeds aanvallen, steeds een miljoen passen geven en maar blijven gaan. Je mag al niet meer verdedigen als grote club zijnde. Ik vind het vrij logisch dat Brugge met z'n 10'en met een goede uitgangspositie gewoon niet wilt verliezen op Gent zodat ze thuis de klus kunnen klaren. Ik heb de wedstrijd niet gezien, dus ik baseer me enkel op wat hier wordt gezegd, maar dat boeit verder niet veel. Ik vind het alleen maar logisch van Brugge. Och gast doe normaal. Redelijk naïef om denken dat Club zo moet spelen zoals jij het verwacht. Als je met 10 staat en 0-1/1-1 ga je toch proberen om de schade te beperken en het in de terugmatch, in eigen stadion en met 11 man af te maken. Het is de bedoeling om met een goeie uitgangspositie naar huis te gaan, niet voor 0,1 of 3 punten spelen. huhu en die laatste zin. Gent speelt ook eens een jaartje goed voetbal hoor, direct op de eerste rij om een grote mond op te zetten. Verlang al tot volgend jaar dat Kums, Depoitre vertrekken en Heintje meegaat. Geniet er nog van zolang het duurt zou ik zeggen. Dat laatste irriteerde me ook echt haha, de enige reden waarom ik er op wil reageren. Heintje gaat niet eeuwig blijven, dat is dan al een serieuze aderlating. Als je dan ook nog eens Kums kwijtraakt dan kan het snel bergafwaarts gaan. Gent is een geweldig ploegje, maar zo'n grote mond hoef je niet te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 Hij wordt gehuurd he, Man Utd betaalt zijn loon. Je hebt ooit wel FM gespeeld toch? Nooit een speler gehuurd? :D Bedoel het ook helemaal niet zo, begrijp wel nu ik het teruglees dat je het zo kan interpreteren, my bad. Ik wilde maar zeggen dat in zo'n huurconstructie je niet altijd volledig loon hoeft te betalen. Ik zou denken dat als je een speler met een dik loon verhuurt dat je dan eist dat de huurploeg een deel meebetaalt, zeker omdat Valdes zijn contract dan ook nog eens afloopt deze zomer. Enfin zo zou ik dat doen in FM, anders complete geldverspilling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 Er zal misschien niet genoeg interesse geweest voor Valdes van ploegen die zijn loon kunnen of willen meebetalen. Als je weinig keuze hebt kan je niets anders als de speler je vraagt om te vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 (bewerkt) Toen Brugge met 10 man speelde kon men dat nog snappen, maar voordien was hun instelling nét dezelfde. Als een andere ploeg zo verdedigend tegen Brugge speelt dan is Preudhomme de eerste om daarop kritiek te hebben. Wat betreft die laatste: wanneer gaan ze die eens buitenknallen? Blijven vasthouden aan een bejaarde op het middenveld, spelers die kwaliteiten verliezen, het spel dat van slecht naar dramatisch gaat... Trouwens, wat geeft die Gentenaren het recht om zo verschrikkelijk arrogant te zijn? 1 titeltje begot! 22 januari 2016 bewerkt door Rossini' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 Belgisch Voetbal #22 Iemand zijn mening beoordelen over een wedstrijd terwijl je het zelf niet hebt gezien aka je weet niet waar je het over hebt Ozan. Kijk samenvatting eens terug, stonden zeker 8 man met hun kont tegen de 16 aan. In de eerste helft al. Dat is waanzin. Omdat je heletijd loopt tegen te houden krijg je twee goals om de oren. In NL zeggen we dan lekker voor je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten