Glenn08 Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Ze hebben gevraagd wa voor speler het is, zijn em nog eens niet aan het scouten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 1 uur geleden zei Lensherr: Matte Smets in beeld bij 3 Duitse topclubs. Mijn scoutend oog zag het toch weer. @Bogatyr @Glenn08 Wel 8 tegengoals in de laatste 2 wedstrijden Afgelopen weekend live gezien. Kan wel enkel in een 3/5 mans defensie spelen volgens mij, of misschien op 6. Zal goed moeten nadenken over zijn volgende stap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 51 minuten geleden zei FlyD: Wel 8 tegengoals in de laatste 2 wedstrijden Afgelopen weekend live gezien. Kan wel enkel in een 3/5 mans defensie spelen volgens mij, of misschien op 6. Zal goed moeten nadenken over zijn volgende stap. Zei ik ook al. Zijn lengte werkt in zijn nadeel als centrale verdediger. Als die echt wil doorgroeien om kans te maken op een vaste plek in de top zal het naar een 6 moeten zijn om de meeste kans te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 En zoals ik al zei, laten ze bij Genk echte grote talenten niet zomaar gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Je zet de kleinste van het veld in de spits om vervolgens hoge ballen te spelen terwijl finnbogason op de bank zit. Voordeel is dat de trainer wordt ontslagen bij een nederlaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Djurovski: Je zet de kleinste van het veld in de spits om vervolgens hoge ballen te spelen terwijl finnbogason op de bank zit. Voordeel is dat de trainer wordt ontslagen bij een nederlaag Stel dat ontslag nog maar even uit. Hetzelfde bij KV Mechelen. Je hebt 11 punten en in het geval van Eupen zelfs 13 punten. Met wat mazzel sta je in deze stand bovenaan mee te draaien. Vanaf dat standpunt kan je ook niet meteen zeggen dat er een trainer bij de selectie van Eupen of KV Mechelen beter kan doen dan die trainer die er momenteel is. Alleen Westerlo en KV Kortrijk presteren momenteel ondermaats net als elke topclub buiten Union. Bij Standard zijn ze dat recht aan het zetten maar met wat pech staan die onder Eupen of samen met KV Mechelen en dan heb je bij ons (Anderlecht) daar denken ze dat ze goed bezig zijn maar eigelijk met al die namen is het behoorlijk ondermaats. 28 oktober 2023 bewerkt door Lensherr iets vergeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 (bewerkt) Op 22-10-2023 om 19:00 zei Bogatyr: Waar zijn die Dreyer haters???? @TomFsoccer @Lensherr Laat het 28 oktober 2023 bewerkt door TomFsoccer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 2 minuten geleden zei TomFsoccer: Laat het Gouden schoen incoming. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Nog even en we kunnen er misschien nog geld aan verdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Dreyerbal. Nu de keeper nog op dieet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 2 uur geleden zei Lensherr: Stel dat ontslag nog maar even uit. Hetzelfde bij KV Mechelen. Je hebt 11 punten en in het geval van Eupen zelfs 13 punten. Met wat mazzel sta je in deze stand bovenaan mee te draaien. Vanaf dat standpunt kan je ook niet meteen zeggen dat er een trainer bij de selectie van Eupen of KV Mechelen beter kan doen dan die trainer die er momenteel is. Alleen Westerlo en KV Kortrijk presteren momenteel ondermaats net als elke topclub buiten Union. Bij Standard zijn ze dat recht aan het zetten maar met wat pech staan die onder Eupen of samen met KV Mechelen en dan heb je bij ons (Anderlecht) daar denken ze dat ze goed bezig zijn maar eigelijk met al die namen is het behoorlijk ondermaats. Het gaat/ging vooral over het laffe spel de laatste weken. En ook de eerste 25 minuten weer vandaag. Gezien de vorige wedstrijden wel enigszins logisch gezien de tegenstanders. En behalve tegen Brugge en Union had er ondanks het laffe spel wel steeds een punt ingezeten. Maar als je de kansen niet afmaakt tsja. Daar kan een trainer ook weinig aan doen. En weet ook niet dat je met een andere trainer wel punten had gepakt tegen Gent , Luik en Anderlecht. Tegen Union snap ik wel dat je kiest voor Davies , Nuhu en Keita voorin. Je hebt weinig de bal tegen de koploper en dan heb je meer aan snelheid voorin. Maar om dan ook zo te starten tegen Charleroi onbegrijpelijk Maarr goed 3 punten erbij dus de trainer mag nog even blijven. Slonina wel een heldje hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Ik herhaal @TomFsoccer @Lensherr waar zijn die haters? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Inter Miami zou verregaande gesprekken hebben met Anders Dreyer als opvolger voor ene Lionel Messi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 9 minuten geleden zei Bogatyr: Ik herhaal @TomFsoccer @Lensherr waar zijn die haters? Hij presteert eindelijk, het is vaak genoeg Anders geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Dreyv de discussie niet te ver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 13 uur geleden zei Lensherr: Stel dat ontslag nog maar even uit. Hetzelfde bij KV Mechelen. Je hebt 11 punten en in het geval van Eupen zelfs 13 punten. Met wat mazzel sta je in deze stand bovenaan mee te draaien. Vanaf dat standpunt kan je ook niet meteen zeggen dat er een trainer bij de selectie van Eupen of KV Mechelen beter kan doen dan die trainer die er momenteel is. Alleen Westerlo en KV Kortrijk presteren momenteel ondermaats net als elke topclub buiten Union. Bij Standard zijn ze dat recht aan het zetten maar met wat pech staan die onder Eupen of samen met KV Mechelen en dan heb je bij ons (Anderlecht) daar denken ze dat ze goed bezig zijn maar eigelijk met al die namen is het behoorlijk ondermaats. OHL vergeten of reken je ons als topclub? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 2 uur geleden zei FlyD: OHL vergeten of reken je ons als topclub? Er is al eens trainerswissel geweest eh. Maar ondanks de uitslag gisteren, als je 6 punten meer hebt dan sta je ook waar je vorig jaar stond of zelfs beter. Het is echt een gekke competitie dit jaar. Deze week sta je mee te draaien bovenaan en als je 2 wedstrijden op rij verliest sta je in degradatiezorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 4 uur geleden zei Lensherr: Er is al eens trainerswissel geweest eh. Maar ondanks de uitslag gisteren, als je 6 punten meer hebt dan sta je ook waar je vorig jaar stond of zelfs beter. Het is echt een gekke competitie dit jaar. Deze week sta je mee te draaien bovenaan en als je 2 wedstrijden op rij verliest sta je in degradatiezorgen. Ja, als je 6 punten meer hebt sta je uiteraard een stuk beter, maar om die 6 punten te halen hebben we nog minstens 5 wedstrijden nodig vrees ik... Puur op papier hebben we wel een selectie waar je rond plaats 8 moet kunnen eindigen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 14 minuten geleden zei FlyD: Ja, als je 6 punten meer hebt sta je uiteraard een stuk beter, maar om die 6 punten te halen hebben we nog minstens 5 wedstrijden nodig vrees ik... Puur op papier hebben we wel een selectie waar je rond plaats 8 moet kunnen eindigen natuurlijk. Dat denk ik ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Zijn we weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Cercle out, Eupen out en KV out. Die laatste daar moeten er toch interne gesprekken al lopen om Defour te vervangen, nee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Ben ik blij dat ik niet ben gebleven voor die verlengingen op Knokke. Ondanks alles gewoon lekkere dag zee gehad met de maten, en in het thuisvak zaten er meer mede-KVers dan Knokkenaren. Jammer van die zaadpot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Verder gaan met Defour is spelen met de toekomst van Malinwa. Onbegrijpelijk dat het bestuur het vertrouwen uitspreekt in Steven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Mechelen heeft toch ook gewoon een probleem qua kwaliteit? Ze missen toch gewoon iemand die vlot een doelpunt maakt? Of zie ik dat zo verkeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Ik denk dat er genoeg trainers zijn die hieraan willen beginnen, en dat er genoeg kwaliteit in deze kern zit. Alleen moet er een trainer komen die er meer vechtersmentaliteit kan inkrijgen. En de gasten die moeilijk doen een stamp onder hun gat geeft als ze wat veel lopen te mekkeren i.p.v. voor iedere bal te vechten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten